Počinje prvo izdanje nacionalne kongresne burze MEETEX

U zagrebačkom The Westinu će se od 19. do 21. ožujka održati prva nacionalna kongresna burza naziva „MEETEX – Croatian Meeting Experience Summit“. Manifestacija će okupiti 60 inozemnih poslovnih...

U zagrebačkom The Westinu će se od 19. do 21. ožujka održati prva nacionalna kongresna burza naziva „MEETEX – Croatian Meeting Experience Summit“. Manifestacija će okupiti 60 inozemnih poslovnih kupaca, to jest specijaliziranih agencija, korporacija i međunarodnih strukovnih udruženja, u organizaciji Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT) i tvrtke Inovativni eventi.

Primarni cilj MEETEX-a je povezivanje hrvatskih ponuđača i inozemnih kupaca iz segmenta poslovnog turizma. Među inozemnim kupcima nalaze se predstavnici iz Austrije, Azerbajdžana, Belgije, Danske, Francuske, Italije, Letonije, Litve, Njemačke, Nizozemske, Poljske, Portugala, Rumunjske, Rusije, Srbije, Slovenije, Španjolske, Švedske, Turske, Ukrajine i Velike Britanije. Čak 72 izlagača iz Hrvatske će predstaviti svoju ponudu, a 56 od njih će biti predstavnici hotelskih kuća, agencija PCO (Professional Congress Organizer) i DMC (Destination Management Company) te turističkih zajednica. Ostalih 16 izlagača bit će predstavnici tvrtki pružatelja tehničko-produkcijskih usluga u poslovnom turizmu.

Ovaj tip burze je izuzetno koristan za hrvatski kongresni turizam jer se na ovaj način izravno u destinaciju dovode inozemni kupci/organizatori, što je najbolji način da se osobno uvjere da su naši proizvodi i usluge u ovom segmentu itekako kvalitetni, konkurentni na europskom i svjetskom tržištu te daju vrijednost za novac“, izjavio je Slaven Reljić, PR i marketing menadžer MEETEX-a.

Očekuje se da će kroz dva radna dana kongresne burze biti održano preko 1200 poslovnih sastanaka jedan-na-jedan, a radni dio MEETEX-a moderirat će domaći i strani stručnjaci iz područja poslovnog turizma. Sudionicima će, također, biti na raspolaganju i neformalno druženje, ali i prilika za doživljavanje Zagreba kao visokokvalitetnog odredišta poslovnog turizma.

Hrvatska je jedna od vodećih kongresno-poticajnih destinacija u ovom dijelu Europe te zasigurno ima puno za ponuditi međunarodnim kupcima i organizatorima poslovnih skupova.

Reljić napominje kako je i drugo izdanje MEETEX-a u planu. „Organizatori, partneri, pa vjerujemo i svi izlagači i kupci žele i očekuju nastavak MEETEX-a, dakle provedbu i 2020. godine i dalje. Ali u ovom trenutku naš je prioritet i potpuno smo predani izvrsnosti u organizaciji i provedbi prvog MEETEX-a“, zaključio je.

MEETEX tim

Važno je napomenuti i podsjetiti na akcijski plan razvoja kongresnog turizma kojeg je ministar turizma Gari Cappelli najavio krajem 2016. godine. Prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine, proizvod poslovnih skupova smatra se jednim od potencijalno važnijih turističkih proizvoda Hrvatske. Naime, usprkos povremenim oscilacijama, tržišni trendovi ukazuju na globalno stabilan rast ovog proizvoda što se reflektira i na performanse u Hrvatskoj ističu iz Ministarstva turizma. U skladu  s postavljenim krovnim ciljevima, Hrvatska namjerava do 2020. godine privući oko milijun sudionika poslovnih skupova te povećanjem njihove prosječne potrošnje pozitivno utjecati na povećanje prihoda od kongresnog turizma.

Akcijski plan razvoja kongresnog turizma nastao je u suradnji Ministarstva turizma te Instituta za turizam, kako bi doprinio postizanju globalne prepoznatljivosti na turističkom tržištu, tržišnom repozicioniranju s destinacije sunca i mora prema ponudi raznovrsnih autentičnih sadržaja i doživljaja, vremenskom proširenju i geografskoj disperziji turističke potražnje, te bogaćenju proizvodnog portfelja turizma kako bi se povećao broj turističkih dolazaka i turistička potrošnja.

Više informacija o kongresnoj burzi MEETEX možete pronaći OVDJE.

Foto: meetex.eu

Vijesti: