Pratite raspored školskih praznika na emitivnim tržištima?

Iza nas su dva srpanjska vikenda koji su donijeli gužve na glavnim cestovnim pravcima. Takvo će se stanje nastaviti i ovog vikenda najavljuju iz HAK-a, jer će mnogi građani Hrvatske...

Iza nas su dva srpanjska vikenda koji su donijeli gužve na glavnim cestovnim pravcima.

Takvo će se stanje nastaviti i ovog vikenda najavljuju iz HAK-a, jer će mnogi građani Hrvatske krenuti na odmor, a i počinju školski praznici u dijelu Nizozemske, Švicarske i Njemačke. Mnogi će izabrati neko od turističkih središta na Jadran ili će prolaziti kroz Hrvatsku prema odredištima na istoku Europe.

Još prošle godine smo primijetili da mnogi turisti izbjegavaju putovanje vikendima, odnosno subotom i nedjeljom zbog velikih gužvi te za odlazak i povratak s odmora izabiru petak ili ponedjeljak, a takva je praksa nastavljena i ove godine.

Iz HAK-a ističu kako pojačan promet očekuju tijekom petka 13. srpnja, pa sve do ponedjeljka, 16. srpnja, a vrhunac se očekuje u subotu 14. srpnja (5:00 – 17:00 sati), od jutra u smjeru mora, a od podneva u smjeru unutrašnjosti. Tijekom nedjelje, 15. srpnja, jači promet očekuje se u popodnevnim satima u smjeru unutrašnjosti, a osobito između 9:00 i 15:00 sati.  Tijekom petka najveće gužve bit će na graničnim prijelazima sa Slovenijom, te na autocesti A3 Bregana-Lipovac u smjeru istoka.

DOČEKAJTE SVOJE GOSTE S OSVJEŽENJEM 

Kako znamo preko 85% turista u Hrvatsku dolazi cestovnim putem, te tako satima putuju samo da bi došli u Hrvatsku, dočekajte ih kavom, sokom, limunadom, pivom, vinom… te nekim snackom, po mogućnosti domaćom hranom, kao recimo pršutom, kruhom i paradajzom ili bilo kojim drugim autohtonim proizvodom.

Samo se stavite u njihovu ulogu i zamislite si da putujete s djecom u natrpanom autu kroz cijelu Europu, pet, šest ili više sati. Stavite se u njihovu ulogu i sve će Vam biti jasno.

Gosti će biti iscrpljeni cijelim putovanjem i taj mali znak pažnje, pokazat će kako vam je stalo do njih, a oni će to znati cijeniti.
Ohladite im sobu, dočekajte ih kavom, neka Vam bude stalo do vaših gostiju. I turisti su ljudi, zar ne?

KALENDAR PRAZNIKA I BLAGDANA NA EMITIVNIM TRŽIŠTIMA

Poznavati naše goste i emitivna tržišta je ključno.

Ako do sada niste koristili tj. pratili kalendar praznika i blagdana na našim emitivnim tržišta, onda je krajnje vrijeme da to počnete raditi. Upravo kada su praznici i blagdani najviše se putuje, te kako bi se mogli što bolje pripremiti morate pratiti tržište, kako bi ciljano ponudili sadržaje u tom periodu te time privukli goste.

Na stranicama Hrvatske turističke zajednice redovito se objavljuje kalendar praznika i blagdana na emitivnim tržištima, doduše za ovu godinu je već prekasno, te su već počele pripreme za sljedeću turističku sezonu. Također, na stranicama HTZ-a nalazi se i profil emitivnih tržišta s kvalitetnim informacijama kod donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske.

Prilog:

Finci najviše putuju u EU

Zanimljiv je i podatak kako prema podatcima Europskog statističkog ureda, višednevno putovanje jednom godišnje u Europskoj uniji si priušti gotovo dvije trećine stanovnika, odnosno njih 62%.

Trećina otputuje u inozemstvo, ali većina ipak provede odmor na nekom od domaćih turističkih odredišta. Najaktivnije turističke nacije su Finci u kojih samo 8,6% stanovnika ne putuje, a za njima slijede Nizozemci, Luksemburžani, Česi i Danci. Također, valja istaknuti da je prosjek EU po pitanju neaktivnog stanovništva 37,9%,

TOMAS LJETO 2017 – Enogastronomija, sportski, zdravstveni i drugi oblici turizma sve važniji motivi dolaska gostiju

Istraživanje je proveo Institut za turizam od srpnja do listopada 2017. godine u sedam primorskih županija obuhvativši 67 većih mjesta duž obale te na otocima na uzorku od 5.950 ispitanika sa 18 emitivnih tržišta. Kroz ovo istraživanje prikupili su se i analizirali podaci o sociodemografskoj strukturi gostiju, obilježjima putovanja i boravka u destinaciji, potrošnji te zadovoljstvu gostiju našom turističkom ponudom.

Rezultati istraživanja provedenog tijekom 2017. godine pokazali su vidljive promjene u stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj u odnosu na 2014. godinu kada je posljednji put provedeno ovo istraživanje.

PRILOG: „STAVOVI I POTROŠNJA TURISTA U HRVATSKOJ – TOMAS LJETO 2017.“

Vijesti: