ultra20175

Ultra Europe ne prodaje festival elektronske glazbe, nego prodaju priču i doživljaje

Dok traju pripreme za peto jubilarno izdanje ovog srpnja, ULTRA Europe, ‘Europe’s Premier Destination Music Festival’, predstavlja novi fantastični aftermovie 2016. Ugledni Charly Friedrichs i njegov tim Final Kid...

Dok traju pripreme za peto jubilarno izdanje ovog srpnja, ULTRA Europe, ‘Europe’s Premier Destination Music Festival’, predstavlja novi fantastični aftermovie 2016.

Ugledni Charly Friedrichs i njegov tim Final Kid snimili su službeni aftermovie u 4K, a gledatelje vodi na očaravajuće 11-minutno putovanje kroz jednotjedno ‘Destination ULTRA’ iskustvo s pet događaja, pritom prikazujući nevjerojatne hrvatske krajolike i prirodne ljepote.

Destination ULTRA – Croatia Music Week pozicioniran je kao jedinstven ULTRA događaj jer promovira prirodne ljepote Hrvatske. To je jedini ULTRA festival koji traje cijeli tjedan pa sudionici mogu iskusiti i doživjeti Hrvatsku u potpunosti, jer je riječ o savršenoj kombinaciji opuštanja i noći prepunih plesa koje donose najveći svjetski izvođači. Osim glavnog događaja, koji se odvija na Poljudu, Ultra će se održati i na osam pozornica smještenih na pet različitih lokacija: Giraffe Palm Beach Club (Split), stadion Poljud (Split), Zlatni rat, Bol, Brač, Hotel Amfora Grand Beach Resort (Hvar) i Fort George (Vis). Ono po čemu je posebna ova priča je što Ultra Europe prodaje destinaciju i doživaljaje koji su lijepo upakirani u odličnu priču.

To je odličan potez organizatora kao i dodatno fenomenalno brendiranje Hrvatske. Kroz Ultra festival Split, Brač, Hvar i Vis pričaju istu, a opet različitu priču o Hrvatskoj. Naravno, organizatori su odavno shvatili kako moraju prodavati emocije i kako nije sve do glazbe, nego do cjelokupnog doživljaja. Kada bi prodavali samo festival, slike s stadiona na Poljudu su svugdje iste, ne bi bilo razlike od festivala do festivala. No kada sve lijepo zamotamo i ispričamo odličnu priču, e tu je onda velika razlika. Naravno priča mora biti vjerodostojna i istinita jer bez toga nema dugoročnog uspjeha.

ultra20173

Prošlogodišnji After movie samo je preko YouTube kanala pregledan preko 2 milijuna i 300 tisuća puta te privukao više od 100,000 veselih sudionika iz 143 zemlje koji su uživali u Hrvatskoj, sve zahvaljujući Ultra festivalu. Dobar dio tih istih posjetitelja za par godina biti će u drugoj ciljnoj skupini turista. Za 5 ili više godina imati će obitelj te je zato važno razmišljati i o budućnosti i ostaviti dobar dojam. Kako starimo tako nam se mijenjaju želje i potrebe. Zato je važno dobro se „prodati“ i ispričati im priču kako bi se sutra vratili u Hrvatsku, ali naravno s drugim glavnim motiv dolaska. Radimo li na tome? Jesmo li se dobro „prodali“?

U svakom slučaju, dosta priče, uživajte u novom promotivnom videu s kadrovima plavetnila Jadranskog mora, obale te prekrasnih otoka Brač, Hvar i Vis. Odlični kadrovi i izvrsna produkcija, puno emocija i doživljaja te priča koja vas ne može ostaviti ravnodušnim. Kako Apple ne prodaje mobitele, niti Coca-cola prodaje piće, tako niti Ultra Europe ne prodaje festival elektronske glazbe. Oni svi zajedno prodaju priču i doživljaje.

Slušali tu vrstu glazbe ili ne, sigurna sam kako će vas dobra većina htjeti biti dio te priče. E to je moć dobre priče, zar ne?

Povezana vijest:

Molim organizatore Ultra Festivala da nam sljedeće godine ostave još više smeća

Vijesti: