Potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“

Danas je u Ravnoj Gori potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“.  Tim su Sporazumom obuhvaćene aktivnosti izrade strateških dokumenata namijenjenih razvoju...

Danas je u Ravnoj Gori potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“. 

Tim su Sporazumom obuhvaćene aktivnosti izrade strateških dokumenata namijenjenih razvoju i promociji turizma regije Gorski kotar u razdoblju od 2019. do 2025. godine, a na temelju kojih će se objediniti i usuglasiti razvojne i marketinške aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave.

Sporazum su potpisali ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli ispred Ministarstva turizma, direktor Kristjan Staničić ispred Hrvatske turističke zajednice, direktorica Irena Peršić Živadinov ispred Turističke zajednice Primorsko-goranske županije te predstavnici općina, odnosno gradova i turističkih zajednica Brod Moravice, Čabar, Delnice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, Ravna Gora, Skrad i Vrbovsko. 

Prilikom potpisivanja sporazuma ministar Cappelli je istaknuo važnost ovog sporazuma za razvoj čitavog Gorskog Kotara: Kao i kroz naše zakonodavne izmjene, naša želja je poticati udruživanje destinacija koje zajedničkim djelovanjem imaju mogućnost puno kvalitetnije se brendirati, pozicionirati na tržištu i razvijati projekte koji će potaknuti cjelokupni gospodarski razvoj. Uz ovaj sporazum koji predstavlja početak nove turističke priče, vjerujem kako čitav Gorski kotar može iskoristiti svoje potencijale te postati ne samo prepoznatljiva turistička destinacija već i primjer uspješnog društvenog razvoja i gospodarske preobrazbe” istaknuo je Cappelli.

Udruživanje i povezivanje devet jedinica lokalne samouprave za Gorski kotar znači novu dimenziju u razvoju promociji i tržišnom pozicioniranju ovog područja kao poželjne i atraktivne turističke destinacije. “Hrvatska je u svijetu itekako dobro prepoznata kao ljetna odmorišna destinacija, no zadatak svih nas je da svijetu pokažemo da naša zemlja nudi puno više od toga. Upravo s tim ciljem podržavamo svaki oblik destinacijske suradnje pa tako i ovaj u sklopu kojega će Hrvatska turistička zajednica biti koordinator u procesu definiranja strateških dokumenata namijenjenim razvoju i promociji turizma Gorskog kotara“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasivši kako se ovaj projekt uklapa u strateški cilj razvoja kontinentalne turističke ponude.

Zelene srce Hrvatske

“Nedavno je u Ravnoj Gori, pokrenut županijski projekt Centra za velike zvijeri vrijedan oko 8 milijuna kuna. Realizacija projekta omogućit će stvaranje „zelenih“ radnih mjesta te doprinijeti kvalitetnijoj i održivoj turističkoj valorizaciji i promociji našeg Gorskog kotara jer ovo područje mora svoje prirodne potencijale pretvoriti u konkurentske prednosti. Ovo područje mora svoje prirodne potencijale pretvoriti u konkurentske prednosti. Zeleno srce Hrvatske mora postati brend i to ćemo i učiniti“, izjavio je primorsko-goranski župan Zlatko Komadina.

TZ Kvarnera, kako je istaknula je direktorica Irena Peršić Živadinov, već dugi niz godina radi na brendiranju Gorskog kotara, a u proteklih 5 godina napravljen je pilot projekt “Upravljanje destinacijom Gorski kotar”. Napravljena je biciklistička transverzala koja je omogućila predstavljanje Gorskog kotara na međunarodnom tržištu kao destinacija za aktivni odmor što je povećalo broj dolazaka i stranih i domaćih gostiju.

Turistička zajednica Kvarnera još od 2011. godine kroz projekt Koordinacije turističkih zajednica s područja Gorskog kotara radi na udruživanju turističke ponude i zajedničke promocije. Stoga ovaj Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“ vidimo kao svojevrsnu nadogradnju postojeće Strategije kojom će se tijekom dužeg vremenskog razdoblja nastaviti sa zajedničkim radom na brendiranju Gorskog kotara.” istaknula je Peršić Živadinov te dodala kako je u posljednjih 8 godina broj noćenja sa 33.000 tisuće porastao na preko 100 tisuća te dodala kako je cilj  povećati smještajne kapacitete. 

Vijesti: