Objavljen poziv za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), nakon objave Javnog poziva za udruženo oglašavanje 2018, objavila je i Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini....

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), nakon objave Javnog poziva za udruženo oglašavanje 2018, objavila je i Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini.

HTZ kao nacionalna turistička organizacija, svojim promidžbenim aktivnostima želi podići svijest o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine, te time ujedno utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodima, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje. U skladu s tim HTZ planira uspostaviti suradnju s partnerima iz turističke industrije, te na emitivnim tržištima aktivno promovirati hrvatsku turističku ponudu s ciljem privlačenja većeg broja gostiju u predsezoni i posezoni.” ističu iz HTZ-a.

Kako se navodi u pozivu, mogući partneri su avioprijevoznici i organizatori putovanja s organiziranim programima za Hrvatsku koji pojačavaju svoje programe ili proširuju
period operacija u predsezoni i posezoni s tendencijom daljnjeg rasta u naredne 3 godine.

Suradnja s odabranim partnerom ima za cilj podići svjesnost o brendu Hrvatska na odabranom strateškom tržištu ciljajući potencijalne goste zajedničkim kampanjama, te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih programa.

Prilog:

Strateški projekti 2018 – poziv 

Strategic projects 2018 application

Vijesti: