Predstavljen novi identitet brenda Park Plaza

Radisson Hotel Group i PPHE Hotel Group, kao Radissonov ekskluzivni partner za njegov Park Plaza brend u Europi, Bliskom istoku i Africi, danas su predstavili prvu fazu uvođenja novog identiteta brenda Park Plaza....

Radisson Hotel Group i PPHE Hotel Group, kao Radissonov ekskluzivni partner za njegov Park Plaza brend u Europi, Bliskom istoku i Africi, danas su predstavili prvu fazu uvođenja novog identiteta brenda Park Plaza.

Nakon opsežnog investicijskog programa zahvaljujući kojem je Park Plaza portfelj bogatiji za četiri nova otvorenja od 2015.g., završetka sveobuhvatnih programa repozicioniranja dvaju hotela u 2018.g. i još nekolicine programa repozicioniranja koji se nalaze u završnim fazama, PPHE je uistinu uzdigao Park Plaza portfelj na razinu otmjenog hotelskog proizvoda ističu iz PPHE Hotel Groupe te dodau kako je sada Park Plaza čvrsto pozicioniran kao međunarodni brend vrhunske “upper-upscale” kategorije, novi identitet brenda je u potpunosti usklađen sa zahtjevima suvremenog proizvoda visoke kvalitete.

Filozofija novog identiteta brenda Park Plaza

Redizajnirani identitet brenda odiše stilom i sofisticiranošću i odražava istinsko razumijevanje njegovih gostiju i lokalnog ambijenta u kojem je smješten svaki pojedini objekt u vlasništvu brenda. Poduprijet trima ključnim stupovima – autentična usluga, suvremeni duh i lokalne znamenitosti, osuvremenjeni identitet brenda potvrđuje svoju posvećenost u cilju pružanja svakom gostu istinskog i izvornog doživljaja kroz elegantno uređene i prepoznatljivo dizajnirane hotele s uzbudljivim restoranima i barovima koji odišu živahnom atmosferom.

Novi identitet brenda, koji je sada prisutan na svim digitalnim platformama i kanalima komunikacije, uključujući internet i društvene mreže, podržan je i novim logotipom inspiriranim jedinstvenim i sofisticiranim prostorima kojima se odlikuju objekti iz Park Plaza portfelja.

“Iznimna nam je čast predstaviti novo repozicioniranje Park Plaza brenda i logotipa kao dio sveobuhvatnog restrukturiranja arhitekture našeg brenda – procesa koji smo započeli prošle godine lansiranjem Radisson Hotel Group-e. Park Plaza je jako i prepoznatljivo ime, posebno na londonskom tržištu, a nova pozicija ovog znamenitog brenda u skladu je s našim ambicijama da našim gostima, vlasnicima, investitorima i talentima osiguramo nezaboravne trenutke, pritom pružajući jasnu i atraktivnu ponudu u cjelokupnom portfelju našeg brenda. Ovo repozicioniranje brenda će nam pomoći da pružimo dodatnu vrijednost i omogućit će nam da našim dionicima i dalje budemo najbolji mogući partner” izjavio jeFederico J. Gonzalez-Tejera, Predsjednik i Glavni izvršni direktor u Radisson Hospitality AB te Predsjednik Upravnog odbora Radisson Hotel Group Global,

Park Plaza Histria, Pula

Radisson i PPHE nastavljaju razvijati ključne karakteristike brenda kroz nedavno uvedene inicijative usmjerene na iskustvo gosta, poput uvođenja poboljšanog iskustva spavanja zahvaljujući luksuznoj posteljini, posvećenog miomirisnog programa, stvaranja društvenih odredišta i žarišnih destinacija gdje se lokalna zajednica i gosti zajedno druže u živahnom ambijentu uz izvanrednu kulturno-zabavnu ponudu. Dodatne odlike brenda uključuju inovativan pristup dizajnu, rasvjeti i ambijentu.

“Nakon potpune preobrazbe i repozicioniranja našeg portfelja tijekom posljednjih godina, ponosni smo predstaviti unaprijeđeni identitet brenda Park Plaza koji nam dodatno omogućuje da stvaramo nezaboravne trenutke za naše goste i nudimo povećanu vrijednost imovine našim investitorima. Novi vizualni identitet i logotip upotpunjuju rast brenda i predstavljaju suvremene i sofisticirane objekte koji čine dio našeg nekretninskog portfelja.Trenutno finaliziramo planove za lansiranje novog identiteta brenda u svim objektima diljem Europe i, u suradnji s Radisson Hotel Group, za Asia Pacific hotele” istaknuo je Boris Ivesha, PPHE Hotel Group

Park Plaza je jedan od najvećih međunarodnih brendova vrhunske “upper-upscale” kategorije u središtu Londona, s 3.200 raspoloživih soba i nekim od najvećih kongresnih i multifunkcionalnih dvorana u prijestolnici. Osim toga, brend je prisutan i u ostalim glavnim gradovima i regionalnim centrima kao što su Amsterdam, Berlin, Bangkok, Peking, Nürnberg, Cardiff, Leeds i Nottingham, te turističkim odredištima Pula i Medulin u Hrvatskoj.

Vijesti: