ruapnaslovnaa1

Predstavljena mobilna aplikacija za rusko tržište: Croatia, Full of Life

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Rusiji organiziralo je sada već tradicionalnu radionicu Sell Croatia koja se 24. siječnja održala u Moskvi. Navedena radionica ujedno predstavlja i početak promocije Hrvatske...

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Rusiji organiziralo je sada već tradicionalnu radionicu Sell Croatia koja se 24. siječnja održala u Moskvi. Navedena radionica ujedno predstavlja i početak promocije Hrvatske kao turističke destinacije na ruskom tržištu. Na radionici je aktivno učestvovalo 29 hrvatskih turističkih  tvrtki te 80 ruskih partnera, uglavnom tuperatora i agencija, među kojima su bili i oni najveći kao što je Paks, TUI, Coral, Ruski Expres, Balkan Ekspres i PAC group.

Tijekom konferencije za medije, kojom je moderirao direktor ruskog predstavništva Hrvatske turističke zajednice Rajko Ružička, prezentirani su rezultati hrvatskog turizma u 2016. godini, planovi i aktivnosti za 2017. godinu, kao i potencijali Hrvatske kao turističke destinacije za ruske turiste, a prezentirana je i mobilna aplikacija „Croatia Full of Life“ koja je lansirana krajem prosinca 2016. godine.

Mobilna aplikacija za rusko tržište – Croatia, Full of Life

Hrvatska turistička zajednica izradila je mobilnu aplikaciju “Croatia Full of life” koja je osmišljenu posebno za rusko tržište.  Aplikacija je namijenjena svima koji su bili u Hrvatskoj ili su zainteresirani za posjet hrvatskih destinacija. „Ideja je stvoriti svojevrsnu platformu u sklopu koje bi ljudi mogli međusobno komunicirati, objavljivati fotografije, postove i komentare. Iako je primarno riječ o „costumer to costumer“ (c2c) komunikaciji, korisnici aplikacije mogu biti i subjekti poput hotela, restorana, agencija i sl. „ ističe Dario Trnka iz HTZ-a

Naime, radi se o KONNEKTO mobilnoj komunikacijskoj platformi koja koristi geo-princip i omogućuje korisnicima da otkriju što se događa u njihovoj neposrednoj blizini tj. pored njih, gdje mogu pronaći najbližu i najbolju ponudu u dućanu, riblji restoran o kojem govore prijatelji u mreži ili naći neke zanimljive ljude oko sebe. Također, aplikacija omogućava direktnu komunikaciju s hrvatskim turističkim uredom kojeg ruski turisti mogu direktno upitati vezano uz informativnu ponude tj. doživljaje u destinaciji.

ruapnaslovna

Aplikaciju je napravila kompanija „App4brand“ čiji su administratori zadužen za postove i kontrolu te za odgovore na upite, a nedavno je započeta prva faza projekta u sklopu koje se trenutno radi na promociji aplikacije. „ Aplikacija ima funkciju geolokacije pa tako kad ruski turist sleti u Zagreb ili neki od hrvatskih gradova, putem aplikacije odmah može vidjeti ima li nekoga od prijatelja u blizini te ga može kontaktirati i pitati za preporuke i sugestije. Uglavnom, aplikacija predstavlja kombinaciju Facebooka i WhatsAppa, ali isključivo s informacijama i temama o Hrvatskoj.“ zaključuje Trnka koji dodaje kako je aplikacija izazvala veliki interes među ruskim agencijama i turoperatorima.

Ako Vam dolaze ruski turisti, bilo da se radi o hotelu ili u obiteljskom smještaju, obavijestite ih o novoj mobilnoj aplikaciji kako bi aplikacija ima što veću vrijednost, a samim time i konkretnu korist za sve s ciljem povećanja dolazaka gostiju s ruskog tržišta.

Aplikaciju za rusko tržište: Croatia, Full of life možete preuzeti ovdje 

Radionice na ruskom tržištu                           

U mjesecu veljači su u Kazanju i Novosibirsku odrađene posebne prezentacije hrvatskih turističkih potencijala za agencije i turoperatore. Prva u nizu regionalnih prezentacija u 2017. godini u Ruskoj Federaciji se održala u Kazanju, u hotelu Ramada u centru grada, a prisustvovalo je pedesetak agencija i predstavnika kazanjskih turoperatora uključujući i predstavnike kazanjskog predstavništva Corala i TUI Grupe. Prezentacija u Novosibirsku je odrađena u hotelu Marriot također u centru grada, a prisustvovao je velik broj predstavnika agencija i turoperatora.

Tijekom obje prezentacije su prezentirane sve prednosti i potencijali hrvatskog turizma, kao i osnovni turistički proizvodi po regijama. Na obje se prezentacije govorilo o vizama i viznom režimu te akreditacijama za agencije koje žele raditi s hrvatskim destinacijama, kao i o potrebi većeg broja letova. “Povratne informacije i ruskih i hrvatskih predstavnika bile su uglavnom vrlo pozitivne i optimistične te općenito vlada mišljenje da će se pozitivni trend rasta broja ruskih gostiju iz 2016. godine nastaviti i tijekom ove godine” ističu iz HTZ-a

Profil ruskog tržišta možete pogledati ovdje

ruaprusija

 

 

Vijesti: