Predstavljeno prvo tiskano izdanje turističkog magazina The Plitvice Times

Prije godinu dana ima sam čast biti mali dio kockice kod pokretanja online turističkog portala – The Plitvice Times. U razgovoru s jednim od pokretača portala Antom Fumićem prije...

Prije godinu dana ima sam čast biti mali dio kockice kod pokretanja online turističkog portala – The Plitvice Times.

U razgovoru s jednim od pokretača portala Antom Fumićem prije godinu dana, prije pokretanja projekta, jasno je bilo kako on i cijela ekipa iz projekta ima jasan cilj i želju – promovirati Liku i okolicu kroz turizam kako bi što više posjetitelja iz Hrvatske, a posebno inozemstva saznalo za nevjerojatne turističke priče koju pruža Lika. Odlična ideja i projekt, bila je moja reakcija te savjet da portal ima veliki potencijal rasta, pogotovo jer se radi o strancima kao ciljnoj skupini čitatelja, te nije ovisan o hrvatskom tržištu. “Takav portal svakako treba Plitvicama i Lici. Kreni i probaj, nemaš što izgubiti. Samo hrabro naprijed“

Sto pitanja u glavi, kao i kod svakog novog poslovnog pothvata, no ono najvažnije cijeli tim je imao hrabrost, vjerovao je u projekt, strast te u konačnici jasnu viziju. No najvažnije je da su krenuli, koliko samo projekata propadne jer se čeka “pravi” trenutak te niti ne naprave prvi korak, jer jedno je ideja, a sasvim drugo je tu ideju provesti na tržištu. “Radimo na projektu više od pola godine i sada je napokon magazin vani. Stalno se priča kako Plitvice, a pogotovo cijela Lika nisu dovoljno aktivne u promociji na stranom tržištu, pa nam se tako i rodila poduzetnička inicijativa te smo sada ideju pretvorili u stvarnost kao jedini engleski medij na tom području koji isključivo cilja strana tržišta“ izjavio je Ante Fumić, pri pokretanju portala prije godinu dana.

Iz dana u dan, projekt The Plitvice Times pozicionirao se odlično na medijskoj sceni, izbacio je prvi parfem kao autentičan i jedinstven suvenir. Da, parfem, i to ne bilo koji, nego premium parfem na bazi orhideje, mahovine i šljiva koje rastu upravo na području Plitvica. Cilj je doći do milijun posjeta, čekamo da i taj cilj ispune. Korak po korak, iz dana u dan portal Plitvice Times biti će, ustvari već je, prvo mjesto za sve turističke informacije o Plitvicama, Lici i okolici na engleskom jeziku.

Danas, je cijeli projekt otišao korak dalje, te je predstavljeno prvo tiskano izdanje turističkog magazina The Plitvice Times.

Turistički magazin jedini je ovog tipa na širem području Plitvica i cilj mu je zanimljivim sadržajem okolnih destinacija zainteresirati brojne turiste koji svakodnevno posjećuju šire područje Plitvica.“The Plitvice Times, prvi je i jedini turistički magazin koji prati ovo područje, a namijenjen je prvenstveno brojnim stranim turistima koji ovdje dolaze, ali i svim potencijalnim posjetiteljima koji tek planiraju svoje putovanje, jer će zaživjeti i na online platformi. Cilj je čitateljima predstaviti sve ljepote i iskustva ovog kraja i zainteresirati ih da na Plitvicama ostanu duže.” ističu iz redakcije turističkog magazina The Plitvice Times.

Prvo tiskano izdanje tako donosi svježe informacije, brojne zanimljive price, prekrasne fotografije i osobna iskustva, pa tako možete pročitati članke o napuštenoj zračnoj bazi Željava, dvorcu u Ozlju, aktivnom odmoru podno Plješivice, emotivnu priču iz Rastoka, ali i malo poznate činjenice o orhidejama i parfemu koji je nastao u čast toj vrijednoj biljci.““Humans of Plitvice” je kategorija u kojoj su istaknuti turisti koji uživaju u svojim doživljajima obilaska, a nisu zaboravljeni niti lokalni ljudi s područja Plitvica, pa ćete ovaj put pronaći priču o Tamari, travel blogerici koja s Plitvica putuje u svijet. Možete doznati i poveznicu planetarno popularne Oprah Winfrey s Plitvicama, kao i zašto je talijanski Vogue odabrao baš ovo mjesto za svoj poseban photoshoot. “ zaključuju u svojem priopćenju.

Inače, magazin će izlaziti sukladno godišnjim dobima, a iduće izdanje očekuje se u siječnju 2019. godine. Naravno, važno je za naglasiti kako je portal kao i magazin isključivo na engleskom jeziku, a u planu je i krenuti i s drugim jezicima, pogotovo kineskim.

Takvi nam poduzetnici i ambasadori hrvatskog turizma trebaju

No, opet da se vratim na početak priče, ekipa koja stoji iza cijeog projekta je hrabro krenula, nisu čekali pravi trenutak jer njega nikada nema, pravi trenutak je uvijek sada. Krenuli su na tržištu testirati ideju i vidjeti kako će se cijeli projekt razvijati. I to je jako važna poduzetnička poruka. Samo krenite, iako projekt propadne, probali ste, dali ste sve od sebe, no niste sjedili u sigurnosti vašeg kauča i kukali na Facebooku. Vjerujte mi, ukoliko projekt i neslavno završi, naučit ćete puno, najviše do sada i upoznati neke nove ljude kao i otvoriti neka nova vrata.

I opet, krenuti u tiskano izdanje magazina u Hrvatskoj je za većinu ludost, kako zbog velikih troškova produkcije tako i zbog kaosa na medijskoj sceni, a da ne pričam o budućim potencijalnim sponzorima kako bi se cijeli projekt financijski isplatio.

Budite kao ekipa iz The Plitvice Times-a. Pravi trenutak je sada. Krenite i postavite si jasne ciljeve, ne želje. Jedno je nešto željeti, a drugo je kada si postavite jasne ciljeve.

Koja je vaša nova turistička priča?

Povezana vijest:

“THE PLITVICE TIMES” – PRVI TURISTIČKI MAGAZIN NA ENGLESKOM JEZIKU KOJI PROMOVIRA PRIČE IZ CIJELE LIKE

PLITVICE DOBILE SVOJ PREMIUM PARFEM KAO TURISTIČKI AUTENTIČNI SUVENIR

Vijesti: