Priča iza vizualnog identiteta Parkova Hrvatske

Koliko je važan vizualni identitet kampanje i projekata u svijetu je odavna poznato, a kod nas postaje poznato unazad par godina. Napokon. Privatni investitori u pravilu su shvatili kako...

Koliko je važan vizualni identitet kampanje i projekata u svijetu je odavna poznato, a kod nas postaje poznato unazad par godina. Napokon.

Privatni investitori u pravilu su shvatili kako im to treba, ali još uvijek nisu shvatili kako to treba i pošteno platiti. No, to je tema za neki drugi puta. No, kada Ministarstvo i nacionalni parkovi naprave ovako dobar posao kao što je vizualni identitet Parkova Hrvatske onda je to vijest koju treba prenijeti i potaknuti kao primjer dobre prakse. Upravo s ciljem podizanja prepoznatljivosti, 19 nacionalnih parkova i parkova prirode objedinjeno je pod zajednički brend Parkovi Hrvatske, a pokrenut je i zajednički web portal www.parkovihrvatske.hr

Hrvati imaju onaj poznati kompleks da ne cijene ništa svoje, a da imamo što pokazati i ponosite se dokaz je kako se Hrvatska prema stupnju bioraznolikosti ubraja među najbogatije europske zemlje s više od 38.265 prisutnih vrsta od kojih je 1.089 endemskih. Hrvatska je treća zemlja u Europi po omjeru površine i brojnosti vrsta flore te osma po raznolikosti sisavaca. Od pet velikih zvijeri koji žive na području Europe, tri se mogu pronaći u Hrvatskoj – sivi vuk (Canis lupus), eurazijski ris (Lynx lynx) te smeđi medvjed (Ursus arctos). Svaki park je jedinstven po svojim prirodnim ljepotama i značajkama, ali i jednako vrijedan, o čemu govori i procjena od 2,7 milijuna posjetitelja koliko ih parkovi godišnje privuku.

Pitajte se: Kada sam zadnji put bio/la u jednom od Nacionalnih parkova ili Parkovima prirode u Hrvatskoj? Izađite iz svojih sigurnih utabanih staza, opustite se i uživajte u prirodnim ljepotama koje nam nude naši Nacionalni parkovi i Parkovi prirode. Otkrit ćete jedan novi svijet, a siguran sam kako ćete otkriti i dio sebe za koji niste znali da postoji.

No vratimo se na temu i priču o portalu koji po prvi puta svim građanima i turistima na jednom mjestu omogućuje na pronaći sve informacije i zanimljivosti o našim parkovima, i to na 4 jezika – hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom.

Dizajn, koji potpisuju dizajneri studija Šesnić&Turković, smislen je i uspješan i kada mu pridodamo prirodne lijepote Parkova Hrvatske dobili smo odličan turistički proizvod. „Potreba za novim grupnim vizualnim identitetom hrvatskih parkova prirode i nacionalnih parkova proizašla je iz strategije zajedničkog nastupanja u medijima i međusobnog podupiranja brandova. Ideja je bila da se svi parkovi skupe pod zajednički brand Parkovi Hrvatske i da se sukladno tome dizajnira novi vizualni identiteti koji će podupirati tu strategiju. Ne poznajemo niti jedan projekt tog obujma u Hrvatskoj “  ističu dizajneri koji su hrabro ušli u projekt i uhvatili se u koštac s projektom tako velikog obujma, a rezultat je odličan novi identitet o kojem se još uvijek itekako priča u Hrvatskoj a autori su priču o nastanku novog vizualnog identiteta uobličili u kratak film koji je primjer kako napraviti izvrsnu kampanju.

Novim sustavom vizualne komunikacije promidžba jednog parka ujedno je i promidžba svih drugih parkova što ima veliku vrijednost za manje parkove koji si nikada ne bi mogli priuštiti velike marketinške kampanje, a grupni vizualni identitet osmišljen je i dizajniran tako da svaki pojedinačni vizualni identitet funkcionira zasebno, ali su svi izvedeni istim grafičkim jezikom. Taj novouspostavljeni grafički jezik obuhvatio je identitet 19 parkova i krovni vizualni identitet novog branda „Parkovi Hrvatske“.„Ideja je bila da se stvori jedan krovni identitet parkov hrvatske i jedan grupni identiet svih parkova kako bi se promocijom jednog, promovirali i svi ostali parkovi. Do sada je svaki park imao svoj vizualni identitet, neki su bili stari i do 10, 40 godina, neki su bili bolji,a neki lošiji. No pogledom grupno na sve identitete, sve je djelovalo kao da su parkovi iz različitih zemalja.“ ističe Goran Turković.

Integriranom komunikacijom i se pomogli svim manjim parkovima koji imaju manje financijski sredstava.“ rekao je Marko Šesnić te dodaje kako je ovim projektom komunikacija svih parkova prema van pojednostavljena, ojačana i nudi bolje rezultate uz manje troškova.

Slika govori puno više od riječi pa predlažem da pogledate video o tome kako je nastao novi vizualni identitet Parkova Hrvatske.

 

Povezana vijest:

VOLONTIRAJTE U PARKOVIMA HRVATSKE

Vijesti: