Prilika za ribolovni turizam: World Fishing Day također u Hrvatskoj

Hrvatska se našla u društvu 24 ribolovne zemlje među kojima su našli Australija, Novi Zeland, Japan, Island, Njemačka i Italija, a koje će u subotu tijekom 24-satnog prijenosa uživo pokazati svoje ribolovno bogatstvo i što imaju za ponuditi ljubiteljima te sportske discipline

Sutra će Hrvatska postati domaćin prvog ikad World Fishing Day-a u društvu s 24 ribolovne zemlje. Ova globalna produkcija nastala je na inicijativu vodeće britanske ribolovne televizije Fishing TV.

Vivatina media, koji su do sada njegovali uspješnu suradnju s Fishing TV-om,  producent je hrvatskog dijela prijenosa. Za prezentaciju hrvatskog ribolova, prognozira se najmanje 5 milijuna gledatelja, a ovo je tek početak hrvatske produkcijske suradnje s Fishing TV-om. Također, u promociji Hrvatske iskoristile su se sve društvene platforme. “Naš cilj je na World Fishing Day uvesti što više ljudi u ovu sportsku disciplinu s naglaskom na žene i djecu. Uz to imamo namjernu približiti gledateljima problematiku očuvanja ribljeg fonda i istaknuti kako ribiči mogu unaprijediti ljudske živote širom svijeta“, izjavio je komercijalni direktor Fishing TV-a, Ed Burgass.

Program promovira ribolov kao disciplinu, kao i najatraktivnije svjetske ribolovne atrakcije, među koje se smjestila i Hrvatska. Fishing TV prati 750 milijuna gledatelja.

Nina Schmidt: Ovo je prilika da se Hrvatska predstavi svijetu kao atraktivna ribolovna destinacija

Prijenos uživo slijedi putanju sunca od njegovog izlaska počevši iz Australije i Novog Zelanda preko Azije, Afrike, Europe i završava zalaskom u Americi. Također, u programu sudjeluju brojne poznate ličnosti iz svijeta ribolova, a u našem slučaju to je Thom Hunt. “Ribolov je peta najjača industrija u svijetu, nažalost u Hrvatskoj je to još uvijek na razini hobija. Ovo je prilika da se Hrvatska predstavi svijetu kao atraktivna ribolovna destinacija. To je također način da ribolov pruži svoj udio turizmu.“, objasnila je Nina Schmidt, direktorica tvrtke Vivatina koja ovaj show producira u Hrvatskoj.

U obilasku planete, prijenos iz Hrvatske uživo započinje u 7:05 sati, četiri sata live prijenosa i šest javljanja s pučine pokraj Dubrovnika, završava negdje oko 11 sati. Produkcija i live prijenos odvija se na brodu gdje će se izravno javljati Thom Hunt, a koji će i sam zabaciti ribički štap. Također, pripremljena su i dva kratka filma posvećena drugim hrvatskim ribolovnim zonama.

U svijetu ima otprilike 5 milijardi registriranih ribolovaca i ovo je prilika da se toj odabranoj skupini ponudi ono što Hrvatska ima. Primjera radi, zanimljiv je podatak da u Hrvatskoj postoje čak dvije vrste riba koje se mogu pronaći samo na još nekoliko lokacija u svijetu. Očekuje se da će ovakva prezentacija imati iznimno pozitivan utjecaj na domaći turizam. “Nedvojbeno je kako je upravo World Fishing Day događanje koje može kvalitetno pozicionirati Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ribolovni turistički proizvod”, stoji u pismu HTZ-a.

Ovaj prijenos uživo iz Hrvatske podržava Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica grada Dubrovnika.

Odabir Dubrovnika i morskog ribolova došao je iz Fishing TV-a. U promotivnim reportažama koje je pripremila Vivatina prikazat ćemo ribolov na rijekama i vodama, a Thom Hunt to će potkrijepiti svojim iskustvima. Međutim za prvi puta oni su htjeli nešto prepoznatljivo, nešto što će biti uvod u cijelu priču gdje ćemo pomalo upoznavati svijet s ostalim ribolovnim lokacijama u Hrvatskoj. Na ovaj način senzibiliziramo javnost na nešto poznato, Dubrovnik i kraj njega more”, napomenula je Schmidt.

Još uvijek se ponekad ponašamo kao tranzicijska zemlja kada je riječ o svjetskim trendovima. Ipak, ne treba gledati negativno, istaknula je Schimdt jer se dosad pripremao teren. Naime, Hrvatska ima mnogo jezera i voda, dobar riblji fond, a nekoliko smo puta bili i svjetski prvaci u ribolovu. Tome se treba samo dati važnosti jer naposljetku ribolov se uvijek prepoznaje, samo se treba pokrenuti priču i smjestiti Hrvatsku u širi globalni koncept. Kočnice ne postoje kao što možemo vidjeti na primjeru World Fishing Day-a i njegove fokusirane promocije te sportske discipline. Kao i mnogo stvari, jednostavno se dobru priču uzima kao nešto samoodrživo.

Ovo je izvrsna prilika i provokacija ribolovcima u cijelome svijetu jer ovo gleda ciljana publika koja se bave ribolovom i gledaju s razlogom da vide gdje sve mogu otići i pecati. Nadam se da ćemo u budućnosti napraviti još veću priču jer ovo je turizam koji traje cijele godine. Također, radujem se svakoj budućoj suradnji s Fishing TV-om“, zaključila je Schmidt.

Glavni sponzori generalnog događanju su Fishbrain i Fishing TV, a kampanju vodi poznata britanska agencija kpPR, voditelj koje je Rae Borras. Program uživo puštat će se i na mreži, a možete ga pogledati na poveznici.

Vijesti: