Odlična suradnja! Prima namještaj opremila Bluesun hotele s 5 zvjezdica

Prima Grupa, najveći hrvatski proizvođač namještaja, opremila je svojim najkvalitetnijim namještajem dva Bluesun hotela – SENDTIDO Bluesun Berulia u Brelima s 4 zvjezdice te hotel TUI BLUE Jadran u...

Prima Grupa, najveći hrvatski proizvođač namještaja, opremila je svojim najkvalitetnijim namještajem dva Bluesun hotela – SENDTIDO Bluesun Berulia u Brelima s 4 zvjezdice te hotel TUI BLUE Jadran u Tučepima sa 5 zvjezdica. U Priminim pogonima je, prema željama i potrebama klijenta, proizvedeno više od 700 vrhunskih ležajeva. Tako su ova dva hotela najviše kategorije, odabirom pametnih rješenja svojim gostima omogućili vrhunsku udobnost spavanja.

Svakako velika pohvala za Blue Sun grupaciju koja je prepoznala i osviještena o važnosti poticanja lokalne proizvodnje. Nemojmo se zavaravati i budite sigurni kako je BlueSun kao i svi drugi u premium segmentu su imali visoke standarde i očekivanja sukladno kategorizaciji od 5 zvjezdica, a koji su očito uspješno ispoštovani. Dakle, može se, dapače, kvalitetom kao i dizajnom naši proizvodi sigurno ne posustaju od strane konkurencije. Bez obzira na “lokal patriotizam” vlasnika Sunce koncerna, sigurno kako je gledao omjer kvalitete , izvedbe i cijene jer se u konačni radi o poslovnom procesu koji mora zadovoljit visoke standarde, kako bi mogao i dalje ostvarivati visoku cijenu smještaja.

Zbog svoje postojanosti i dugotrajnosti, madraci proizvedeni u Primi kvalitetan i dugoročan su izbor za opremanje hotela i apartmana. Primini box krevetni sustavi kreirani su za vrhunski komfor, a u kombinaciji s postojanim madracima jamče udobnost, kvalitetan san te regeneraciju tijela, što je kada pričamo o zdravstvenom turizmu kao i smještaju više kategorije izrazito važno gostima. Ovim značajkama, kao i povoljnom cijenom vodili su se i u Bluesun hotelima ističu iz Prima Gurpe. „Projekt uređenja hotela iziskuje poman odabir namještaja izrađen od vrhunskih materijala, postojan i izdržljiv, a opet funkcionalan i vizualno atraktivan. Sve zahtjevniji gosti očekuju potpun doživljaj i žele se osjećati opušteno i udobno, kao u vlastitom domu. Zato smo iznimno ponosni što je Primin namještaj prepoznat kao idealno rješenje za zadovoljenje potreba gostiju Bluesun hotela.“, istaknuo je Renato Radić, direktor Prima Grupe.

Izvor: SENDTIDO Bluesun Brela

Inače, Prima Grupa je najveći proizvođač i maloprodajni lanac namještaja u Hrvatskoj i regiji. Ima 8 vlastitih proizvodnih pogona i razgranatu maloprodajnu mrežu od čak 63 salona, od čega 55 u Hrvatskoj i 8 u Makedoniji. Zapošljava više od 1500 djelatnika. Primin namještaj su po kvaliteti prepoznali i kupci na zahtjevnom zapadnoeuropskom tržištu pa tako danas Primini proizvodi oplemenjuju domove u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Švicarskoj, Francuskoj, Austriji, Italiji i drugim zemljama.  „Iako smo na tržištu prepoznati kao proizvođači namještaja, proizvodim i madrace te smo ponosi što smo postavili visoke standarde i što se radi o hrvatskom proizvodu i proizvodnji. Izrazito nam je važno što smo surađivali s turističkom kompanijom Blue Sun tj. na uređenju dva njihova hotela, budući da smo radili neke dorade prema njihovim zahtjevima sukladno visokoj kategorizaciji, koje smo uspješno ispunili na obostrano zadovoljstvo. Aktivno smo prisutni u turističkom segmentu te imamo široku ponudu za hotele, apartmane, vile i kuće tj. cijeli turistički program.“ ističu iz Prima Grupe.

Kupujte i koristite hrvatske proizvode, od poljoprivrede do namještaja, jer kvalitetom i dizajnom uopće ne zaostaju od stranih namještaja, dapače, nude i bolji omjer kvalitete i cijene. No, ono što je najvažnije, kupnjom hrvatskim proizvoda potičete razvoj lokalne ekonomije, a samim time i zadržavanje lokalnog stanovništva u Hrvatskoj.  Najveća moć turizma je upravo što to nije jedna industrija, nego vertikalno i horizontalno povezuje razne industrije te je imperativ turističkog sektora maksimalno poticati i koristiti lokalne resurse. Upravo iz razloga da se turistička potrošnja disperzira na što više lokalnih industrija i sudionika kako bi svi živjeli od turizma, a ne samo jedan jer to nije samoodrživo.

Nažalost, naš turizam se zatvara figurativno u jedan „resort“, potičemo uvoz i strane proizvode, a opet ne cijenimo našu kvalitetu, proizvodnju, proizvode i ljude. Što je suludo i kontraproduktivno, te u konačni nije ekonomski isplativo. Zato mladi iseljavaju čak i iz gradova koji žive direktno od turizma na Jadranu, jer jednostavno tri mjeseca turizma kao i sve manje uključivanje lokalnog stanovništva ( osim kao jeftine radne snage, a zanimljivo pričamo o turizmu koji je visokoprofitabilan sektor )  i proizvoda u turistički proizvod nije dovoljno za preživjeti cijelu godinu kao niti za kvalitetan životni standard.

Zato maksimalno koristite lokalne resurse, od namještaja, poljoprivrede, suvenira kao i cijele palete proizvoda i usluga koje sudjeluju u turističkoj industriji. Zbog “par kuna” razlike u cijeni, jer strani proizvodi zbog velike količine proizvodnje imaju i manju cijenu, potičete strane kompanije i strana tržišta, dok domaći propadaju. Naravno, nisam protiv stranih kompanija niti stranih proizvoda kao i zdrave konkurencije, no svakako treba poticati i voditi brigu o domaćoj proizvodnji, kako vode i sve druge države koji brinu o svojim ekonomijama, od Njemačke, Austrije do Slovenije.

Izvor: TUI BLUE Jadran, Tučepi

I tu je velika razlika između domaćih i stranih vlasnika hotelske industrije. Naravno, opet ističem kako nisam protiv stranih investicija niti slično, dapače, no strani se hotelski lanci upravljaju preko excel tablica, koje ne poznaju emocije, dugoročnost, važnost lokalne ekonomije. Da banaliziram, jedna kuna uložena u zadovoljstvo gosta, sutra donese pet ako se gost ponovno vrati i preporuči vaš smještaj svojim bližnjima. Kuna više sutra možda nekoga zadrži u Bjelovaru ili Slavoniji pa ne otiđe u Irsku ili Njemačku tražiti svoje mjesto pod suncem. A sukladno tome, možda onda ne bi bilo toliko problema s radnom snagom, koje će se tek pokazati narednih godina, jer bi obitelj ostala u Hrvatskoj. Zanimljivo kako se krug okreče i kako je sve povezano, zar ne? Cijelu sustav je neodrživ ako se ne koriste lokalni resursi te ako se turistička potrošnja ne disperzira na što više lokalnih poduzetnika.

Mogu slobodno povući paralelu kako se zatvaramo u jedan resort.

Imamo primjere kako se turizam razvijao u Turskoj, Grčkoj, Cipru, Španjolskoj i sasvim je jasno kako je zatvaranje u jedan resort neodrživo, dok s druge strane moramo se ugledati na Bavarsku, Austriju, Sloveniju i Švicarsku koji upravo maksimalno koriste lokalne resurse i žive u prvom smislu turizam, dapače, žive ga tijekom cijele godine. Domaća proizvodnja i proizvodi su kvalitetni i konkurentni, možda nisu toliko brendirani kao strani, no svakako su na istoj ili čak na višoj razni po kvalitetni. Spoj plave i zelene Hrvatske je moguć, kao i plasman hrvatskih proizvoda kroz turistički sektor. Dapače, zbog svih gore navedenih razloga trebao bi biti imperativ.

Odličan primjer je Jadranka Grupa s Malog Lošinja koja surađuje s preko 60 domaćih OPG-a  na razini cijele Hrvatske – od otoka Cresa i Lošinja, Istre i Kvarnera, Međimurja, Slavonije i Baranje.  „Za nas je taj oblik suradnje važan jer, osim što gostima osiguravamo kvalitetne i domaće namirnice, s druge strane pomažemo lokalno gospodarstvo. Zbog prepoznatljivog povezivanja zelene i plave Hrvatske u okviru svoje cjelokupne ponude, Grupa Jadranka danas je najveći otkupitelj proizvoda domaćih OPG-ova.„ ističe Goran Filipović, član Uprave Jadranka Grupe. Izjava u kojoj je sve rečeno i cijela paradigma spoja plave i zelene Hrvatske. Da moguće je, a Jadranka Grupa je, barem koliko je meni poznato, jedini pravi primjer koja je zaokružila cijelu priču i povezala plavu i zelenu Hrvatsku

Krenite od sebe i potičite lokalu ekonomiju, jer možda upravo Vaš sin ili kćer će sutra morati preseliti van Hrvatske jer neće biti dovoljno posla i poslovne aktivnosti u Vašem gradu. Zanimljiv je taj krug kako se okreće i kako je sve povezano, zar ne?

Kupujete domaće i hrvatske proizvode. Sve je do ljudi, krenite od sebe i ne zaboravite sve je do Vas.

P.S. Ovo nije plaćeni PR članak, nego pozitivan primjer odlične suradnje i sinergije turizma s domaćom proizvodnjom i proizvodima  #kupujmohrvatsko

 

Vijesti: