Promocija poslovnog turizma na devet svjetskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi posebnu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine...

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi posebnu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude.

Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije. Komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže (Linkedin), print oglasi u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanali oglašavanja. 

Poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone. Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju. Nastavit ćemo s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Kako ističu u HTZ-u, provode se i druge aktivnosti usmjerene na promicanje poslovnog turizma te će u 2019. godini nastupati na specijaliziranim kongresnim burzama kao što su IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i CONVENTA Ljubljana, a tu je i organizacija te sudjelovanje na poslovnim radionicama u sklopu kojih se održavaju sastanci s ključnim partnerima. 

Sajmovi, Buy i Sell radionice

Svakako pratite popis sajmova kao i Buy i Sell radionice koje su se u praksi pokazale kao odlični b2b susreti.

Buy Croatia organizira se s ciljem izravnog upoznavanja inozemnih partnera s turističkim ponudama pojedinih destinacija i/ili novim turističkim proizvodima, dok su poslovne radionice „Sell Croatia“ (B2B workshop) održavaju se između hrvatskih turističkih subjekata i stranih partnera, ali karakteristično za koncept „Sell Croatia“ jest održavanje radionica na emitivnim tržištima.

Više o Sell i Buy radionicama pogledajte OVDJE

Nalazite li se na listi pružatelja usluga za kongresni turizam? 

Pogledajte da li je vaša ponuda i hotel među pružateljima usluga u kongresom turizmu, ako nije, svakako kontaktirajte HTZ da i vi budete među pružateljima usluga za kongresni turizam ( OVDJE )

Popis sajmova u 2019. godini

Popis sajmova u 2019 koje organizira Glavni ured Hrvatske turističke zajednice. Na tim sajmovima postoji mogućnost suizlaganja na manjem odnosno na većem suizlagačkom mjestu, ovisno o veličini štanda i poziciji unutar štanda. Više o uvjetima pogledajte dolje u prilogu

Prilog:

POPIS SAJMOVA u 2019.  

I da za kraj, svakako iskoristite za više informacija o tržištima i inozemnim partnerima  presdstavištva HTZ-a, oni su tu zbog vas i sigurno kako najbolje poznaju pojedinačno tržište. A tu su i zanimljivi profili emitivnih tržišta koji daju kratki uvid u svako tržište.

Vijesti: