Promotivne fotografije Vs. realnost. Koliko su vjerodostojne vaše fotografije u online svijetu sa stvarnim stanjem?

Danas je već svima, iskreno se nadam, jasno kako kvalitetna fotografija i video čine razliku te su sastavni dio prodaje i vašeg identiteta. To je kao i kvalitetna web...

Danas je već svima, iskreno se nadam, jasno kako kvalitetna fotografija i video čine razliku te su sastavni dio prodaje i vašeg identiteta.

To je kao i kvalitetna web stranica, vaš ID i prvi dokaz vjerodostojni i ozbiljnosti. Također, kvalitetne fotografije će uvijek prije privući pažnju nego fotografije slikane mobitelom ili osobe koja nema oko za istu tj. puno prije će se bookirati smještaj ukoliko ima profesionalne fotografije. Jer kao i inače, ako netko u bespuću interneta “naleti” na vaš oglas ili na Booking.com-u vidi vaš smještaj, prvo će otiči na web stranicu da vidi “ozbiljnost” i kvalitetu te što nudite osim smještaja. Ako imate lošu web stranicu oduševljenje pada i gubi se pažnja tj. pažnja ide drugome. Eto i odmah i odgovora na pitanje trebaju li iznajmljivači imati web stranicu.

Da, svakako morate imati web stranicu, kao potvrdu ozbiljnosti te potvrde da nije neki “fake” smještaj, kao i nastavak priče u promociji destinacije i vašeg smještaja, dali kroz blog ili kroz savjete što raditi i doživjeti u destinaciji. S druge strane, hotelima je danas nedopustivo uopće pričati o važnosti web stranice te ona postaje sve važnija i važnija jer fokus je upravo na povećanu direktnog bookinga. Ako web stranica hotela nije moderna, u online svijetu odmah ga gosti prekriže. Danas je više nego ikada fokus na promociji destinacije, nego samog hotela, no o tome nekom drugom prilikom.

No, tema ovo članka je snimanje promotivnih fotografija i video materijala tj. vjerodostojnost istih na terenu. Jedan od čestih i glavni problem je što je na fotografiji ili videu sve puno života, a u stvarnosti često je jedna suprotna priča.

Foto: Pexels.com

I tu dolazimo do velikog problema – vjerodostojnosti ili lažna slika.

Danas nam tehnologija omogućava vrhunsku kvalitetu slika i video materijala, gdje naravno profesionalni fotograf pazi na svaki detalj, dodajemo i oplemenjujemo prostor s raznim detaljima i predmetima, kao i video s nekim efektima. Trudimo se dobiti savršenu kompoziciju, igramo se pozicijom umjetnog svjetla, kasnije materijale u post produkciji uljepšavamo programima za uređenje slika ili vide, dodano uljepšavamo materijale i dodajemo “šminku” kako bi u konačnici dobili što bolji izgled ili savršenstvo kroz fotografiju ili video. Materijal koji će privući pažnju i pokazati našu ozbiljnost. Naravno, danas je bespredmetno pričati o potrebi usluge profesionalnog fotografa, to je imperativ i standard.

Recimo jedan plastičan primjer, ako se na slici nalazi stol ukrašen s ukrasnim stolnjakom i cvijećem, takva soba mora i dočekati gosta. Zar ne? No, što kada dođu gosti i uređenje nije kao na slici, nego puno siromašnije ili lošije. Što kada se gosti probude i dobiju “hladan tuš”?

Ako pričamo “fake” tj. lažnu priču, koja će možda na prvu uz odličnu produkciju i marketing dovući posjetitelje / turiste u vaš smještaj ili destinaciju, no kada vide da slika i stvarnost ne govore istu priču, razočarat će se. I to “big time”. Prvo, u startu imamo velika očekivanja, što je super, a s druge strane ako ih razočaramo negativan otisak je još jači.

Ne zaboravite kako mi stvaramo priču oko našeg smještaja, ne gosti. Mi šaljemo poziv za akciju tj. pozivamo goste da budu smješteni kod nas.

Ako je prezentacija drugačija nego stvarnost, prevladava osjećaj kako su gosti prevareni, kako se lažno predstavljalo te kako nisu dobili vrijednost za novac koji su očekivali i koji je uostalom prezentiran s vaše strane. A svi znamo kako je nezadovoljnog gosta najmanje tri puta teže i skuplje vratiti. U startu imate negativno iskustvo, koju ćete jako teško ispraviti. Tržište je uvijek najbolji regulator, a danas je ponuda puno veća nego prije pet ili više godina, te gosti imaju mogućnost izbora. Oni koji su vjerodostojni, imaju povjerenje i pozitivne recenzije, oni se prvi pute, a ostali po zasluženoj ljestvici izvedbe. A svi živimo od recenzija, zar ne?

S druge strane, pametno bi bilo da Vam cilj bude kako razinu oduševljenja podiči na višu razinu.

Nemojte otkriti sve adute, neka ih neki detalj i adut dodatno iznenadi. Tako isporučujete uslugu van očekivanja i obećanja. Neka Vam cilj bude da nadmašite njihova očekivanja. Što opet multiplicira pozitivnu razinu oduševljenja, što će gosti nagraditi svojim pozitivnom recenzijom te se pretvoriti u Vaše ambasadore.

Svima je cilj imati što više gostiju koji se vraćaju i koji pozitivno preporučuju naš smještaj, jer nam to omogućava besplatni marketing bez troška oglašavanja i provizije booking portalima. To je imperativ, imati stalne goste koji se stalno vraćaju, zar ne?

Marketing od usta do usta uvijek je bio i uvijek će biti najbolja reklama. Naravno to je dugoročan proces, no svakako najbolji poslovi koncept i dugoročno održiv.

Nadmašite očekivanja svojih gostiju.

Vijesti: