Publikacija za investitore u turističko naselje Nikola zapakirana u betonsku kutiju

Publikacija za investitore u naselje Nikola zapakirana je u betonsku kutiju čija se naslovnica može u potpunosti vidjeti tek kada se polije vodom, a ova genijalna ideja je ruku...

Publikacija za investitore u naselje Nikola zapakirana je u betonsku kutiju čija se naslovnica može u potpunosti vidjeti tek kada se polije vodom, a ova genijalna ideja je ruku djelo agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Riječ je o najvećem premium urbanističkome projektu revitalizacije na Jadranu ukorijenjenome u lokalnu kulturu i nasljeđe. Brošura dolazi umetnuta u betonski blok simbolizirajući kamen temeljac, obećanje građevine ili infrastrukture koja tek treba postati opredmećena iz vizije arhitekta u fizički prostor.

Vizionar cijelog naselja je poznati arhitekt Nikola Bašić, a koji je široj javnosti poznat po djelima Pozdrav suncu i Morske orgulje u Zadru. Inače, radi se o posve novoj životnoj cjelini na području Soline, u Zablaću kraj Šibenika, opsežnome projektu sa stambenim, turističkim, poslovnim i društvenim sadržajima u harmoniji s prirodom i morem, inspiriranome mediteranskim načinom života. Kreativnim rješenjem agencije Bruketa&Žinić&Grey, investitor tako doslovno u ruke dobiva svoj kamen temeljac koji ga poziva na investiranje u naselje Nikola.

Temeljni element koji je utjecao na oblikovanje naselja je voda, točnije more. U prošlosti isušen zbog solane, prostor je kasnijim poplavljivanjem pretvoren u uvalu, dok je danas Nikola Bašić ponovno inkorporirao more u buduću viziju naselja čineći ga dominantnim faktorom arhitektonskog formiranja na principu autohtonih jadranskih lučica.  „Voda je zbog toga i ključan element u otkrivanju sadržaja brošure, jer tek kada se prelije vodom, betonski poklopac otkriva što se nalazi ispod“, kaže Andrej Gagić, copywriter u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Foto: Agencija Bruketa&Žinić&Grey

Cjelokupan dizajn tako spaja moderno i tradicionalno, artificijelno i prirodno, baš poput samog naselja koje svojim budućim stanovnicima želi omogućiti suvremenu kvalitetu života u tradicionalnome mediteranskom ambijentu. „Sama je brošura na taj način vizualno i taktilno u dihotomiji s naizgled masivnom i grubom vanjštinom i suptilno dizajniranim sadržajem. Njezini su grafički elementi, osim morem, inspirirani tradicionalnom jadranskom arhitekturom poput suhozida i gromača, dok je važan fokus prilikom dizajna bio potencijalnim investitorima omogućiti brz i jednostavan pregled informacija, ovisno o tome koliko imaju vremena“, kaže Mirna Ptiček, art direktorica u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Biti drugačiji od drugih u pravom smislu riječi, a cijeli ova izvedba je samo još jedan dokaz kako dizajn i turizam mogu i moraju zajedno.

Turističko naselje Nikola Resort u Općini Zablaća pokraj Šibenika investicija od preko 600 milijuna eura

Radovi na novoj urbanoj četvrti ‘Nikola’ pokraj Zablaća, vrijednoj više preko 600 milijuna eura, mogli bi započeti početkom 2019. godine, najavio je šibenski odvjetnik Branko Baica na Međunarodnom sajmu investicija i komercijalnih nekretnina Rexpo u Zagrebu održanom krajem prošle godine.

Radi se o mega projektu čiji su investitori Švicarski konzorcij ‘TFI Gestion’, a ulagači u novu četvrt u kojoj bi živjelo do tri i pol tisuće ljudi, terene oko Zablaća otkupljuje godinama, u što su dosad uložili oko 50 milijuna eura. Jedan od navodnih investitora uz TFI Geston spominje se i poznati glumac Brad Pitt, koji je prošle godine i bio u Hrvatskoj na spomenutoj lokaciji, a cijeli projekt je po navodima investitora usklađen s Masterplanom razvoja Šibenika i GUP-om. U novoj četvrti grada Šibenika planirano je da živi oko tri i pol tisuće ljudi, te da postane novo nautičko – turističko središte Jadrana.

Više o cijelom konceptu ovog mega projekta u Šibeniku pogledajte ovdje

Vijesti: