Mogu li prekrasni cvjetni vrtovi i parkovi biti turistički proizvod i motiv dolaska ?
Mogu, svakako. Naravno ne za široke mase, no vrtna ruta hortikultura svakako ima svoju nišu i svoju kupce tj. turiste koje upravo to motivira za putovanje. Upravo razvoj turistički ponude kroz razne niše je u velikom rastu i ostati će tu zauvijek, pošto turistima sunce i more više nisu dovoljni. Moderni turisti ž...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium