Sanja Sudar, Kurija Janković: Hotel nije isključivi razlog dolaska gosta, već je to destinacija u kojoj je smješten 

Hotel Kurija Janković iz Virovitice, heritage hotel ili hotela baština s četiri zvjezdice, dobio je veliko priznanje i to ono najvažnije od svojih gostiju koji su najbolji i najrelevantniji...

Hotel Kurija Janković iz Virovitice, heritage hotel ili hotela baština s četiri zvjezdice, dobio je veliko priznanje i to ono najvažnije od svojih gostiju koji su najbolji i najrelevantniji kritičari. Prvo je priznanje gostiju od Booking.com Guest Review Awards 2017. uz visoku ocjenu 9.2, a nedavno je hotel uvršten i u Fodor’s Travel Guidebook, publikaciju najvećeg svjetskog izdavača turističkih vodiča.

U srpnju prošle godine na preporuku turističke agencije Boho Travel Art, Kuriju Janković je posjetila Andrea MacDonald, turistička novinarka Fodor’s Travel-a koja je prikupljala informacije o turističkim zanimljivostima na području Slavonije za novo izdanje “Croatia 2018 Guidebook”. Tom prilikom predstavljena joj je cjelokupna ponuda Kurije Janković, ispričana njezina povijest i planovi za budućnost, a u suradnji s Nippy Adventuresom napravljena je bike tura uz rijeku Dravu na električnim biciklima koji se i inače nalaze u ponudi hotela te je tako stvoren jedan zaokruženi cikloturistički doživljaj“ ističe Sanja Sudar, voditeljica Kurije Janković.

Tako će heritage hotel biti na listi preporučenih smještajnih objekta u ovom dijelu Hrvatske, dok je cikloturistička ponudu ocijenjena kao odličnom. Kako je Fodor’s je najveći svjetski izdavač turističkih vodiča na engleskom jeziku, koji svojim opažanjima i preporukama već 75 godina bitno utječe na odabir mjesta za odmor za više od 20 milijuna svojih čitatelja, ovo je više nego odlična reklama, a preporuka će biti vidljiva u i tiskanom izdanju vodiča koji će se moći kupiti na Amazonu, kao i na web stranici Fodor’s-a. „Velike vijesti koje su ovih dana stigle u Kuriju Janković, o uvrštenju u Fodor’s vodič kao preporučenog smještajnog objekt u ovom dijelu Hrvatske, svakako nam puno znače. Ta će preporuka biti vidljiva u tiskanom izdanju vodiča koji će se moći kupiti na Amazonu, kao i na web stranici Fodor’s-a. Hoće li hotel biti uvršten u ponudu isključivo je ovisilo o recenzijama hotela te stvarnom doživljaju i iskustvu novinarke. Tako smo, bez saznanja hoćemo li se u konačnici naći u društvu odabranih, čekali s nestrpljenjem ovu lijepu vijest. Iznimna kvaliteta smještaja u povijesnoj baštini, kombinacija ponude naših električnih bicikala i zanimljivo osmišljena dravska ruta cikloturističkog vodiča zaokružila je posjet Fodor’s ekipe i pokazala da svakako zaslužujemo svoje mjesto na turističkoj karti Hrvatske, ali i svijeta„ ističe Sudar te dodaje kako u ponudi imaju noćenje s doručkom, te kako goste upućuju u lokalne restorane koji rade s domaćim namirnicama i autohtonim jelima.

Magična formula uspjeha je jako jednostavna. Budimo to što jesmo, prodajmo autentičnu i domaću priču te na goste ne gledajmo kao na broj, nego kao na ljude koji su došli na odmor i upoznati i doživjeti nešto novo. „Način na koji smo dočekali predstavnicu Fodor vodiča je identičan onome kako i inače dočekujemo naše goste. Željeli smo da iskustvo boravka u našem kraju bude autentično, bez guranja u ponudu nekih stvari koje nisu prirodne i karakteristične za nas. Oduševljenje je prvo izazvala Kurija kao takva – prekrasno elegantno obnovljeno zdanje iz 19. stoljeća koje jednostavno zrači posebnošću” govori Sudar te dodaje kako takvi objeti sa sobom nose i zanimljive povijesne crtice koje svatko iz tima Kurije Janković rado prenosi posjetiteljima.

Sanja Sudar: Svjesni smo i toga da hotel nije isključivi razlog dolaska gosta, već je to destinacija u kojoj je smješten 

Hotel Kurija Janković raspolaže s 18 komfornih dvokrevetnih soba, a gostima su na raspolaganju caffe bar, restoran, soba za sastanke, konferencijska dvorana, suvenirnica i bicikli. Hotel se nalazi na mjestu gdje Slavonija grli Podravinu i u okruženju UNESCO Prekograničnog rezervata biosfere Mura-Drava-Dunav. Posjetitelji hotela su pola domaći, a pola strani gosti, najviše iz Austrije, Njemačke, Mađarske, Slovačke i Češke, a prošle godine ostvaren je rast od preko 200% u noćenjima. Stalo ističem kako glavni fokus mora biti na autentičnosti, destinaciji kao i fokusu na domaću i tradicionalnu gastronomiju. Upravo na tom polju poentiraju u hotelu Kurija Janković. Također, većina hotelijera nikako da shvate da motiv dolaska nije smještaj, nego kvalitetan, raznolik i autentičan doživljaj destinacije.

Atmosfera u Kuriji Janković je uvijek domaća i ugodna, uvijek s osmijehom nastojimo odgovoriti na svaki zahtjev gosta i pružiti mu posebno iskustvo u kojem će se osjećati cijenjeno i dobrodošlo, a ne samo kao jedan klijent u nizu, istaknula je Sanja Sudar i dodala kako se riječ “domaće” provlači kroz cijelo naše poslovanje i gosti to sve više prepoznaju. „Domaće, domaće, domaće! U hotelu se poslužuje tradicionalni slavonsko-podravski doručak pripravljen od lokalnih namirnica, a ponuda caffe bara se sastoji od domaćih vina, likera, čajeva, prirodnih sokova, craft piva, a u domaćim restoranima netom ulovljena dravska riba priprema se na tradicionalan domaći način. Smatramo da je destinaciju potrebno doživjeti svim svojim osjetilima te je uvrštavanje lokalnih proizvođača u ponudu hotela bio sasvim logičan i ispravan izbor za nas. Svjesni smo i toga da hotel nije isključivi razlog dolaska gosta, već je to destinacija u kojoj je smješten. Ponosni smo na netaknutu prirodu i bogatstvo flore i faune kontinentalnog dijela Hrvatske koja sama priča svoju nevjerojatnu priču. Gosti našeg hotela redovito koriste bicikle kao i one električne koje imamo u ponudi„ ističe Sudar.

Poruka i poslovna filozofija je jasna.

Inače hotel je 2016. godina otvorio svoja vrata prvim gostima, kada je od stare ruševine, dobio potpun novi sjaj. U prvoj godini poslovanja u prosjeku su imali 66 noćenja po mjesecu, dok je prošle godine ostvareno povećanje od 220% i prosjeka od 212 noćenja mjesečno, što je dokaz kako se personaliziran pristup kao i odnos prema gostima itekako cijeni i poštuje. To bi trebao imperativ. „Jedan od problema ovog dijela Hrvatske je svakako nepostojanje organiziranog turizma u vidu agencijskih turističkih paketa pa su svi rezultati koji su postignuti individualni napor od strane hotela i naših lokalnih ugostitelja i obiteljskih gospodarstava s kojima udruženi nastojimo stvoriti primamljiv turistički proizvod. Nadamo se da će cjelokupna turistička ponuda kontinentalnog dijela Hrvatske biti vidljivija jer sadržajem i kvalitetom imamo što ponuditi. Cikloturizam je svakako jedan od smjerova koji smo odabrali jer nam je Virovitičko-podravska županija, koja je kroz EU projekte označila petstotinjak kilometara biciklističkih staza na našem brdsko-ravničarskom području, dala dobar temelj za razvoj ove vrste turizma. Doživljaj je ono što gost nosi kući, a mi ga nastojimo učiniti uistinu nezaboravnim i posebnim„ govori Sudar te dodaje za kraj kako sa veseljem čekaju svakog putnika namjernika te će rado osmisliti personalizirani doživljaj svakom gostu.

E da, trude se i bore te žive turizam 0/24. Ukoliko trebate savjet kako produžiti turističku sezonu , pitajte naše turističke heroje s kontinenta, koji rade tijekom cijele godine. Ako to mogu to na kontinentu, zašto onda ne i na moru.

Upravo mali obiteljski i butik hoteli moraju biti naša glavna baza, barem po mojem mišljenju, jer zapošljavaju lokalne ljude, koriste lokalne namirnice, imaju prisniju i domaću atmosferu te su upravo oni ambasadori našeg turizma te rade tijekom cijele godine. Naravno, trebaju nam i veliki hoteli, no svakako kako koncept razvoja temeljen na malim obiteljskim hotelima, je održiv i efikasniji. Upravo privatne iznajmljivače sa šest i više soba treba potaknuti da krenu tim putem, da postanu mali obiteljski hoteli s pričom.

U strategiji razvoja turizma trebaju nam 1.000 malih obiteljskih, a ne 1.000 turističkih resorta.

Vijesti: