SightRun odličan novi turistički proizvod koji povezuje trčanje i turizam – turističko trčanje

Znate li kako trenutno u Europi ima preko 50 milijuna trkača, a broj trkača raste iz dana u dan?  Pričamo o amaterima, ne profesionalcima, koji trče maratone i polumaratone,...

Znate li kako trenutno u Europi ima preko 50 milijuna trkača, a broj trkača raste iz dana u dan?  Pričamo o amaterima, ne profesionalcima, koji trče maratone i polumaratone, a najčešće su to poslovni ljudi koji svake godine generiraju preko 9 milijardi Eura prihoda hotelima, prijevoznicima i organizatorima utrka, i to bez da je u ukupnom prihodu uzeta potrošnja na gastronomiju, sportsku opremu, suvenire itd..

Upravo tom činjenicom, četvero strastvenih trkača Tamara Markotić, Hrvoje Horvat, Ivan Videk i Sandra Bortek, udružili su snage i svoju životni stil života pretvoriti u novi odlični turistički proizvod – SightRun. Mobilnu aplikacija koja trkačima koji putuju pomaže da odrade trening i usput upoznaju destinaciju u kojoj se nalaze. Aplikacija sadrži audio trkačke ture koje kombiniraju trčanje s turističkim razgledavanjem te na taj način trkači mogu uživati u trčanju usput upoznavajući novi grad.

Nedostatak vremena na destinaciji bila okosnica razvoja ovog startupa, ističe  Sandra Bortek, osnivačica start up tvrtke SightRun te dodaje kako aplikacija radi pomoću GPS mobilnog uređaja pa ako osoba i nije raspoložena za trčanje, uvijek može napraviti šetnju uz SightRun aplikaciju koristeći je kao svog virtualnog vodiča i upoznati djelić grada. „Pakiranje stvari za put za jednog trkača znači da će vjerojatno ubaciti i jedan par tenisica. Trkači su takvi, ne odriču se svoje rutine. Ipak, dolaskom u novi grad obično ne znaju gdje bi mogli trčati, gdje je sigurno i lijepo. Iako bi voljeli i upoznati grad, često nemaju vremena za jedno i drugo, a gledanje u kartu i trčanje baš i ne idu zajedno. Mi smo upravo našom aplikacijom riješili dva problema te omogućili turističko trčanje“ ističe Sandra Bortek jedna od osnivačica ove genijalne turističke priče.

Cijela priča je dodatno zainteresirala Startup Factory Zagreb gdje su se prijavili za natječaj i ušli u predakceleracijski program, kako bi što kvalitetnije razvili svoju ideju. A svoju priliku  i proof of concept su odlično iskoristili i demonstrirali te je SightRun mobilna aplikacija pobjednik natječaja Startup Factory Zagreb 2016, a kasnije bili su i finalist Zagreb Connect međunarodne startup konferencije, te pobjednik pitch natjecanja Women Invest (Women In Adria 2017.)  “SightRun ne pomaže samo trkačima da upoznaju novu destinaciju, već i destinaciju predstavlja kao “Runner’s Friendly”. Turističko trčanje je novi turistički proizvod. Svjedoci smo popularnosti trčanja u Hrvatskoj. Nema potrebe da se trkač odriče svoje omiljene aktivnosti samo zato što je u novome gradu. Ipak, SightRun aplikacija je prilika i za lokalne trkače da upoznaju svoj grad na jedan sasvim novi način” dodala je Sandra Bortek te dodala kako trkači koji vole trčati sami, nemaju vremena za klasične ture te pomoću aplikacije mogu upoznati svoj grad ili destinaciju u kojem imaju poslovni sastanak.

Prilika za turističke destinacije da ponude novi turistički proizvod 

SightRun mobilna aplikacija prva je takve vrste u Hrvatskoj, a osim što korisniku omogućava aktivan razgled grada, idealan je način promocije kako destinacije tako i različitih poslovnih subjekata. Tu je svakako prilika za sve turističke destinacije da prigrle ovaj odličan projekt te tako svojim gostima ponude zanimljiv i atraktivan turistički proizvod. Da podsjetim, motiv dolaska nije smještaj, nego raznolik, kvalitetan i autentičan sadržaj turističke destinacije. Prilike su tu oko nas, a upravo je turističko trčanje novi atraktivni turistički proizvod za sve turističke destinacije.

Također, znamo kako je ovo idealan turistički proizvod za pred i posezonu, te je samo važno uz dodanu turističku ponudu i motive za dolaskom lijepo upakirati cijeli turistički proizvod, opet ciljano za trkače. Kombinacije su raznolike, kako pojedinačno, tako i paketi za obitelji, kulturne, gastronomske, outdoor i avanturističke ponude… sve je na vama kako ćete složiti cijelu priču.

Prve ture krenule su u Zagrebu, a kako bi što bolje krenuli u novu turističku sezonu i predstavili Hrvatsku kao trkačku destinaciju, rute za hrvatske gradove već su spremne, te će uskoro biti predstavljanje, ali prije toga od nedavno trkačima dostupna i tura za Graz . Naime, kao jedan od pobjednika Next Incubator bootcampa u Grazu, uz uspješnu prezentaciju projekta ostvarili su suradnju s Next Incubatorom te zajedno kreirali turu za Graz koja je već dostupna u aplikaciji. “Ovom turom zakoračili smo na austrijsko tržište. Vidjet ćemo što ćemo sve saznati od korisnika testirajući aplikaciju u Grazu. Nas veseli svaka nova destinacija koju nastojimo približiti trkačima, a osobito onima koji često putuju. Nadamo se da će se i Graz naći na njihovoj ruti, ali da će i lokalni trkači biti zainteresirani da upoznaju svoj grad trčeći” istaknula je Bortek.

Trenutno aplikacija ima preko 600 skidanja, te od danas aplikacija dostupna i na iOS platformi, a kako ističe Bortek trkači su oduševljeni, kako domaći, a pogotovo strani jer su imali priliku upoznati grad na novi i njima prihvatljiv način. “Kada smo krenuli s realizacijom SightRun aplikacije znali smo da su Android mobilni uređaji najzastupljeniji na našem tržištu i stoga smo tu krenuli s testiranjem aplikacije stavivši prvu verziju na Google Play. Kako vas u razvoju startupa mnogo toga često iznenadi, tako je i nas iznenadila činjenica da je među trkačima ipak puno više korisnika iOS-a nego što smo mislili. Znali smo da nas i to čeka, samo puno prije nego što smo planirali. Još ljetos smo krenuli sa svim pripremama i zaista smo sretni što smo 2017. zaključili s novom verzijom SightRun aplikacije koja je sada dostupna i na App Storeu” zaključuje Bortek.

Prvu hrvatska trkačka aplikacija dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku, te je dostupna na Android i iOS platformi. Više informacija o novom turističkom proizvodu koji spaja trčanje i turizam pogledajte ovdje

Vijesti: