Škotska lansirala TV kampanju kojoj je cilj privući više britanskih turista

Projekt Škotske turističke organizacije (VisitScotland) vrijedan 300.000 funti sadržavat će snimke škotskih znamenitosti kao što su Vijadukt Glenfinnan, Kelpies skulpture i Callanish Stones stojeće kamenje, prenosi Travel and Tour...

Projekt Škotske turističke organizacije (VisitScotland) vrijedan 300.000 funti sadržavat će snimke škotskih znamenitosti kao što su Vijadukt Glenfinnan, Kelpies skulpture i Callanish Stones stojeće kamenje, prenosi Travel and Tour World.

Tijekom promidžbenih poruka, oglasi će se pojavljivati za vrijeme nekih od najpopularnijih TV emisija u Velikoj Britaniji. Namjera je privući potencijalne posjetitelje, pogotovo one iz sjeverne Engleske, Londona i jugoistoka zemlje.

Kelpies skulpture / Facebook: Scotland is Now

Helen Campbell, voditeljica marketinga Škotske turističke organizacija, izjavila je kako „Škotska prodaje samu sebe na ekranima. Naši raznoliki pejzaži oživljeni su pred televizijskom publikom, potičući ih saznati više o ovim zapanjujućim lokacijama. Ova kratka TV kampanja dolazi u ključnom trenutku za posjetitelje Velike Britanije koji razmišljaju o planovima u nadolazećim mjesecima“, istaknula je Campbell te dodala kako žele da im Škotska bude na vrhu popisa. “Sada je vrijeme za otkrivanje Škotske“ naglašava Campbell.

Na britanskim TV kanalima, tri oglasa će se puštati do 19. travnja. Ostale lokacije i znamenitosti koje će se pojavljivati u oglasima su, između ostalog, plaža Camusdarach, dvorac Caerlaverock, otok Skye te rotirajuća brodska prevodnica Falkirk.

Foto: YouTube / Scotland is Now

Vijesti: