Slavonija će se napokon brendirati kao jedna turistička destinacija

Potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“ / Foto: Croatia.hr

Uskoro će Slavonija umjesto dosadašnjih pet žuapnija tj. pet turističkih brednova i proizvoda napokon na tržištu djelovati kao jedan turistički brend – Slavonija.

Naime, danas je u Osijeku potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“.

Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji Turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije.

Sporazum su potpisali ministar Gari Cappelli ispred Ministarstva turizma, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije. Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade. Ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje. Posebno ističem da smo kao Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica u posljednje tri godine za razvoj turizma u Slavoniji već uložili37 i pol milijuna kuna kroz razne potpore, za jačanje konkurentnosti, razvoj turističke infrastrukture i razvoj ciklo-turizma na kontinentu. Osim kroz ovaj projekt, i budućnosti ćemo nastaviti pružati podršku Slavonijikroz naše programe koji su namijenjeni jačanju konkurentnosti turističke ponude te na taj način dodatno potaknuti razvoj Slavonije kao cjelogodišnje destinacije.istaknuo je ministar Cappelli povodom potpisivanja Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“. 

Izrada Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja omogućit će bržu i bolju aktivaciju neiskorištenih turističkih potencijala Klastera Slavonije te učinkovite marketinške i komunikacijske aktivnosti ovog područja, pa smo za provedbu projekta u ovoj i idućoj godini osigurali 612.500,00 kn. Naš je glavni zadatak svijetu ispričati priču o Slavoniji, ali i o ostalim kontinentalnim dijelovima Hrvatske koji bi trebali biti nositelji razvoja cjelogodišnjeg turizma“ istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić nadodavši kako je HTZ u ovoj godini na području Slavonije podržao 93 turistička projekata s iznosom koji premašuje 3,7 milijuna kuna.

U sklopu boravka u Osijeku ministar Cappelli sastao se i s županom Osječko – baranjske županije Ivanom Anušićem s kojim je razgovarao o turističkim projektima u Osječko-baranjskoj županiji te mogućnostima daljnjeg razvoja turizma na području klastera Slavonije. 

Župan Ivan Anušić apostrofirao je potencijale za razvoj Slavonije u turističkom smislu.Ovo je prvi put da ministar turizma dolazi u Osijek i ozbiljno se razgovara o turizmu Slavonije. Potvrda je to da je sazrjelo vrijeme da se sustav počne baviti okvirom razvoja turizma na ovim prostorima. Zato nam treba promišljen smjer i strategija. Spremni smo učiti i svjesni smo da se ništa neće poboljšati preko noći, ali moramo zajedno krenuti planski pokretati turizam. Nesporno je kako je Slavonija ima sto za ponuditi, prirodne ljepote,zdravstveni turizam, bogatu gastronomsku kulturu, proizvođače vina, a ono sto je najvažnije – želimo da naši proizvođači proizvode eko proizvode i zdravu hranu za potrebe turističkih usluga.“, rekao je Anušić.

Strategija marketinškog plana turizma Slavonije 

Prošli tjedan na održanoj 37. sjednici Turističkog vijeća HTZ-a  članovi Vijeća donijeli su odluku o suradnji i sufinanciranju predmetnih dokumenata „Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“ klastera Slavonija (zajednica Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske i Brodsko-posavske županije) te predmetnog dokumenta „Strategija razvoja turizma Imotske krajine TZ područja Imota.

Počela se priča oko Slavonije slagati onako kako je trebalo biti oduvijek. Strategija razvoja, jedna bend, dolazak putničkih agencija da se napokon Slavonije počinje prodavati na raznim tržištima, jer kontinent nema sigurnu “bazu” turista kao morske destinacije, te nedostaje turista kao i turističke potrošnje, Dani UHPA-e u Slavoniji 2019.godine … sve je to dio Inicijative da se Dani hrvatskog turizma održe u Slavoniji, a koji će se doduše još neslužbeno održati 2019.godine.

Povezana vijest:

ZLATNA PENKALA / “SLAVONIJA – NAJLJEPŠA HRVATSKA TAJNA” PROGLAŠENA ZA NAJBOLJU INOZEMNU REPORTAŽU U TISKANIM MEDIJIMA

HOTEL SLAVONIJA U VINKOVCIMA NAKON OBNOVE KATEGORIZIRAN S TRI ZVJEZDICE, NAJAVLJENE I NOVE MILIJUNSKE INVESTICIJE

Vijesti: