Snima se četvrta sezona putopisnog serijala “Sail-ho! Croatia!” Nautical Channela

Protekle je sezone u ljepotama Hrvatske uživalo 32,4 milijuna gledatelja, dok je serijal dosad emitiran preko 30 puta

Jučer je u Galeriji Meštrović u Splitu održana promocija izvanrednog dokumentarnog serijala “Sail-ho! Croatia!”. Serijal, koji je u prošloj sezoni plijenio pažnju čak 32,4 milijuna ljudi širom svijeta, ove godine započeo je sa snimanjem četvrte sezone privlačnog hrvatskog putopisa.

“Sail-ho” u vlasništvu je kuće Nautical Channel koja je nastala 2011. godine spajanjem SAILING CHANNELA i YACHT&SAIL kanala. Trenutno se njihov televizijski program emitira na više stotina platformi: DVB-T, DVB-S, IPTV, MMDS te satelita, a dostupan je preko 150 milijuna gledatelja. Nautical Channel bavi se temama jedriličarskih i nautičkih sportova, surfanjem, kite-boardingom, donosi nautičke novosti, putovanja, avanture, lifestyle, ali i mnogo više ljubiteljima mora i putovanja, nautičarima i zaljubljenicima u sportove na vodi.

Od 2015. godine Nautical Channel započinje s emitiranjem serijala “Sail-ho! Croatia!” koji u svojoj prvoj sezoni gledatelje upoznaje s Hrvatskom, njenim gradovima, tradicijom i kulturom. U drugoj sezoni već sljedeće godine pokriva gastronomiju, otoke i prirodne ljepote zemlje. Nakon što se u trećoj sezoni vratio temama poput gradova, gastronomije, kulturnog i povijesnog nasljeđa, novih 10 naručenih epizoda bavit će se hrvatskim otocima, lukama, prirodnim ljepotama, vrhunskim smještajem i zanimljivim osobama na obali. Snimanje novih epizoda traje do lipnja, dosad ih je snimljeno četiri, a od listopada započinje njihovo emitiranje na Nautical Channelu. Uz grad Zagreb, neke od destinacija koje će biti predstavljene u četvrtoj sezoni su Dubrovnik, Ston, Korčula, otok Vis, Makarska, Baška Voda, Split, Trogir te otoci Ugljan, Pašman, Dugi Otok, Rab, Cres i Lošinj.

“Hrvatski nautički turizam u samom je vrhu svijeta i to je pravi image proizvod Hrvatske. Prošle godine charter je ostvario 474.000 dolazaka i 3,2 milijuna noćenja, a u prvih pet mjeseci ove godine bilježimo 25 posto više dolazaka i 29 posto više noćenja”, ususret novoj sezoni “Sail-ho! Croatia!” rekao je voditelj Odjela za strateške projekte Hrvatske turističke zajednice, Dubravko Šimenc.

Snimanje spomenutog serijala ostavlja traga na hrvatskom turizmu. Izravno, Hrvatska se na tržištu predstavlja preko jednog od najprestižnijih svjetskih nautičkih TV kanala. Njezinim debijem 2015. godine osjetno je jačanje branda kojim se Hrvatska želi predstaviti prema van. Također, trajanje serijala pozicionira Hrvatsku među lidere u nautičkom turizmu Mediterana kojemu se vraćaju mnogi profesionalci, ali i zaljubljenici u more i sportove na vodi. Naravno, uzastopnim nastupom na Nautical Channelu u Hrvatsku se privlače gosti veće platežne moći tijekom cijele godine.

Brand HRVATSKA, brand nautičkog raja, bogate i šarolike gastro ponude, sunca i ljeta privlači sve veći broj inozemnih gostiju (ovdje je naglasak stavljen na nautičare), također podiže kvalitetu gostiju te vodi rastu prihoda. Uz to, možemo svakako zaključiti da to doprinosi produžetku turističke sezone i privlačenju stranih investitora u turistički sektor.

“Nautički turizam nam je iznimno važan, to je najbrže rastuća grana turizma, a znamo da su nautičari ti koji prvi otvaraju sezonu i zadnji je zatvaraju, a to itekako pridonosi našem cilju što je cjelogodišnji turizam. Ovakvom promocijom će Hrvatska sigurno doći tamo gdje vjerujemo da nam je mjesto, a to je među 20 najkonkurentnijih zemalja svijeta”, izjavio je državni tajnik u Ministarstvu turizma, Tonči Glavina.

Na promociji u Splitu, uz Šimenca i Glavinu, sudjelovali su generalni direktor Nautical Channela Andrew Miller te direktor županijske Turističke zajednice Joško Stella i direktorica splitske Turističke zajednice Alijana Vukšić.

Koje su neotkrivene ljepote Hrvatske uhvatili u ovoj sezoni, preostaje nam da vidimo na jesen. Ili da zatvorimo riječima Andrewa Millera iz Nautical Channela: “Jedva čekamo da otkrijemo što više, jer Hrvatska nam je definitivno pozitivno otkriće i svakom novom epizodom otkrivamo nešto novo i zanimljivo”.

Do sada su prve tri sezone “Sail-Ho! Croatia” emitirane preko 30 puta na Nautical Chanellu i pregledane preko 2.400.000 puta na Youtube kanalu. Glavni partneri serijala su ACI Club, Hrvatska turistička zajednica, HEP, Croatia Airlines, Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Lučka uprava Split, Turistička zajednica Zadarske županije, Lučka uprava Zadar, Zračna luka Zadar i drugi.

Vijesti: