“SOLD OUT” je postao simbol jedne naše turističke manifestacije

Kako u posezoni privući turiste na more, a da nema veze sa suncem i morem. Odgovor je jasan – kvalitetnim sadržajem, kao što je odličan koncept Wine & Walk-a...

Kako u posezoni privući turiste na more, a da nema veze sa suncem i morem. Odgovor je jasan – kvalitetnim sadržajem, kao što je odličan koncept Wine & Walk-a u sjeverno-zapadnoj Istri.

Prekrasna šetnja uz more i srednjovjekovne novigradske zidine, opuštena atmosfera, degustacija vrhunskih vina i hrane te višesatno uživanje u ljepotama sjeverozapadne Istre obilježilo je ovogodišnji Wine&Walk by the sea u Novigradu – najjednostavniji je opis Wine&Walk-a by the sea koji se održao u Novigradu ovaj vikend.

Ovaj više nego uspješan koncept pravi je konkretan primjer kako se razvija turizam 365 dana u godini, u ovom slučaju u posezoni. Svakako kako treba naglasiti kako ova priča nema apsolutno nikakve veze sa suncem i morem kao glavnim motiv dolaskom.

U jutarnjim satima okupilo se više od 500 šetača koji su na startu dobili svoje degustacijske čaše, bonove i mapu te su krenuli u novigradsku avanturu. Kroz putovanje 10 kilometara dugom stazom uživali su u posjeti lokalnim vinskim podrumima, šetnjom kroz maslinike, vinograde, ali i srednjovjekovnim zidinama grada, a po putu ih je na wine&food točkama čekala bogata gastronomska i vinska ponuda najboljih istarskih vinara. „Unatoč najavama lošeg vremena sve su kotizacije rasprodane čak deset dana prije eventa. Danas je 500 šetača uživalo u šetnji novigradskim vinogradima, brojnim istarskim delicijama i pogledu na more, a nakon pješačkog pohoda zabava se nastavila na novigradskom trgu gdje se okupilo još više gostiju“, izjavila je Vesna Ferenac, direktorica Turističke zajednice Grada Novigrada.

Na samoj stazi šetačima se priključilo i osam influencera iz Slovenije, Italije, Austrije i Hrvatske koji su dio ovoljetne kampanje Best of the northwest i kojim se sjeverozapadna Istra predstavila kao Influencer Friendly Destination. Odličan dodatak i ekstenzija priče.

Kroz par godina cijela ova priča je dobila mnogo Wine&Walk ambasadora, do te mjere da je potražnja puno veća od kapaciteta te se postavlja pitanje: Da li širiti manifestaciju ili ne? Možda najbolji odgovor na to pitanje su upravo ekstenzije koje su nastale od Istria Wine%Walk-a, jedna u predsezoni nazvana Sweet Wine&Walk te spomenuti Wine&Walk by the sea.  Što je svakako, po mojem mišljenu, bio pravi potez organizatora, jer u protivnom izgubila bi se kvaliteta i privlačnu ležernost koja krasi ovu odličnu turističku priču.

“SOLD OUT” je postao simbol Wine&Walk-a

“Sold out” je već tradicionalna pojava u sjeverno-zapadnoj Istri kroz odličan koncept Wine&Walk.

Ako se pitate zašto je “Sold out” sinonim za Wine&Walk, bar kada pričamo u našim turističkim okvirima, odgovor je vrlo jednostavan? Zato što se sve karte prodaju unutar 24 sata i to sve preko interneta. Posjetitelji zovu i čekaju dan kada će se karte pustiti u prodaju, a da organizatori ne limitiraju prodaju karata, pametan potez jer time drže kvalitetu koja bi se zasigurno izgubila u masi, mogli bi pričati i tisućama posjetitelja.

I da, važno za istaknuti kako se radi o posjetiteljima najviše iz Slovenije, Austrije pa iz Hrvatske. Dakle, ljudi iz Zagreba sjednu u auto i dođu ciljano za vikend u Istru, a u ovom slučaju motiv dolaska je Wine&Walk.

Rastu oni koji žele razvoj, dok drugi kukaju, drže se statusa quo i govore kako se ne može. Može se, ali treba uložiti puno truda i vremena, nema uspjeha preko noći. Kvalitetni, raznoliki i autentičan sadržaj je jedino rješenje kako produžiti turističku sezonu. Definitivno jedna od najbolji hrvatskih turističkih priča.

A moje osobno iskustvo i zašto smatram da je Istria Wine&Walk jedna od najboljih naših turističkih priča saznajte u prilogu.

POVEZANA VIJEST:

Vijesti: