Stanislav Pšeničnik: Hrvati se ponovno vraćaju u Rogašku

INTERVJU: Stanislav Pšeničnik, vlasnik Hotela Rogaška & ROI Spa
Foto: Borna Subota

Otkada je kupio Hotele Rogaška, u čijem su sastavu Grand Hotel Sava**** superior i Hotel Zagreb****, Stanislav Pšeničnik neprestano ulaže u kvalitetu ponude. Tako će goste hotela krajem godine dočekati novi, luksuzni ROI Spa centar, investicija vrijedna više od dva milijuna eura.

Na 1200 četvornih metara vanjske i unutarnje površine prostirat će se mineralne, finske i turske kupelji, biljne i infracrvene saune, slane sobe za inhalaciju, tuševi doživljaja, tepidarij s grijanim ležaljkama, opuštajući prostori za relaksaciju i vanjski bazen s termo-mineralnom vodom. Time će wellness i zdravstvena ponuda ovog malog slovenskog mjesta Rogaške Slatine dobiti novu dimenziju odmora, a Hoteli Rogaška novu dozu luksuza i elegancije. „Wellness filozofija novog ROI Spa centra temelji se na balneološkim postupcima. Ljekovita mineralna i termalna voda u Rogaškoj Slatini otkrivena prije 400 godina. To je najbogatija voda s magnezijem na svijetu s pozitivnim učinkom na čitav organizam, a podiže raspoloženje i opušta vas ako je pijete svaki dan. U 19. stoljeću koncesiju za punjenje vode imali su bečki ljekarnici. U to vrijeme naša je voda bila treća najprodavanija voda na svijetu. Prema legendi, nakon što je krilati konj Pegaz kopitom udario o zemlju otvorio se izvor Roitschocrene. Prije četiri stoljeća, prolazeći ovim krajem, ban Petar Zrinski iz vrbovog debla kušao je ljekovitu vodu iz rogaških izvora. Od tog trenutka ovo malo slovensko mjesto postalo je omiljeno odredište europske aristokracije. Naša voda pila se na svim europskim dvorovima, a u našem hotelu pili su je Franjo Josip, car Austrije i kralj Ugarske“, ističe Stanislav Pšeničnik, vlasnik Hotela Rogaška & ROI Spa

Legenda o hrvatskom banu dobra je poveznica s hrvatskim tržištem. Posjećuju li vas gosti iz Hrvatske?

Nekada je Rogaška Slatina bila omiljena destinacija Hrvata. O tome svjedoče i imena naših hotela – Hotel Zagreb i Hotel Sava, koje nismo željeli mijenjati upravo kako bismo vratili Hrvate u Rogašku Slatinu. Iznimno mi je drago što posljednjih godina gosti iz Hrvatske ponovo otkrivaju našu destinaciju, pa je sve više Hrvata i u našim hotelima, a posljednje dvije godine intenzivirali smo aktivnosti na hrvatskom tržištu.

Koje su prednosti Vaše destinacije za goste s hrvatskog tržišta?

Osim posebnih ponuda i pogodnosti za Hrvate Hotela Rogaška, niz je prednosti zbog kojih smo iznimno atraktivni gostima iz Hrvatske. A to su blizina Zagreba, od kojeg smo udaljeni samo sat vremena ugodne vožnje i to bez vinjete, odlična wellness ponuda i vlastiti medicinski centar kojeg vodi doktorica Nataša Nikolić. Također, moram istaknuti i našu eno-gastro ponudu i to ne samo hotelskog restorana Kristal, nego i  našeg a la carte restorana Kaiser, koji je ušao među deset najboljih slovenskih restorana.

skica-03

Prema strukturi noćenja koja su Vam ključna tržišta?

Danas više od 50 posto naših gostiju dolazi s ruskog tržišta. Među našim gostima iz Rusije, brojne su osobe iz javnog života, biznismeni, političari, pjevačke i glumačke zvijezde. Prije krize najveći broj gostiju dolazio je iz Italije, a to nam je tržište, naravno uz austrijsko i njemačko i dalje tradicionalno naklonjeno.

Je li to rezultat vaše marketinške politike ili trendova na turističkom tržištu?

Naša marketinška politika od početka je usmjerena na ova tržišta, pa su rezultati promocije vidljivi i u strukturi naših gostiju. No, ima još jedna važna stvar. Naši djelatnici uvijek znaju tko nam dolazi i vode računa o svakom gostu. Primjerice, upozore me kada je riječ o VIP gostima, a ukoliko mi to vrijeme dopušta rado popričam s njima, pozovem ih na piće ili ručak. Osim toga, puno smo uložili u edukaciju kadrova. Danas su Hoteli Rogaška poznati po odličnoj usluzi i bogatim sadržajima i ponosni smo na pohvale naših gostiju na udobnost i kvalitetu usluge, a najveći nam je kompliment kada nam se gosti ponovo vrate.

Planirate li i dalje širiti poslovanje u hotelijerstvu i što očekujete od poslovne 2017.?

U blizini Hotela Rogaška planiram izgradnju hotela s pet zvjezdica, za kojeg imam dozvolu i svu potrebnu dokumentaciju, no zbog nedavne krize, projekt je trenutno u fazi mirovanja. Što se tiče turističke 2017., otvorenjem novog i luksuznog ROI Spa centra podigli smo ljestvicu razine kvalitete, a ulaganje u kvalitetu uvijek znači porast gostiju i noćenja.

rio3

Po struci ste inženjer poljoprivrede i vlasnik tvrtke koja se bavi veleprodajom voća i povrća. Nakon godina u hotelijerstvu kako biste se definirali – kao poljoprivrednik ili hotelijer?

Od svega pomalo. Nisam prošao put tipičnog hotelijera. Karijeru sam započeo u tvornici ulja kao komercijalist. Ubrzo sam napredovao te postao direktorom poljoprivredne zadruge. Čim se u Sloveniji otvorila mogućnost privatnog poduzetništva, početkom devedesetih osnovao sam tvrtku S.P. PLOD d.o.o. koja se bavi veleprodajom voća i povrća. Prije 16 godina za 15 milijuna njemačkih maraka odlučili smo kupiti turistički kompleks u Rogaškoj Slatini. Odmah smo krenuli s obnovom naših hotela, u koju smo uložili puno više nego u samu kupnju. No, to se višestruko isplatilo pa nam se broj gostiju udvostručio. Danas uspješno vodim obje tvrtke, a iskustvo u poljoprivredi mi je dobro došlo, pa gostima u Hotelima Rogaška želim ponuditi samo najkvalitetnije i najbolje proizvode, što je iznimno važno u segmentu zdravstvenog turizma.

Vijesti: