Stavovi i potrošnja turista na Lošinju TOMAS 2017.

Obilježja turističke potražnje u gradu Malom Lošinju

Lošinj je mjesto sporta, rekreacije te novih doživljaja i iskustva dokazuje novo ispitivanje stavova i potrošnje turista u Hrvatskoj TOMAS 2017. , koje je za  Turističku zajednicu Malog Lošinja proveo Institut za turizam.

Nešto više od 50% posjetitelja Lošinja za primarni motiv dolaska navelo je sunce i more, ali iznadprosječan (u odnosu na Županiju) je postotak onih gostiju koji svoj primarni motiv dolaska vide u novim iskustvima i doživljajima (35%) te u sportu, rekreaciji i zabavi (32%), ističu iz TZ Lošinja.

Anketiranje na području Lošinja provodilo se u razdoblju od srpnja do listopada 2017. godine, a ukupno je anketirano 404 turista (327 u Malom Lošinju i 77 u Velom Lošinju). Najveći broj gostiju koji posjećuju Lošinj je u dobi od 30 do 49 godina (54%), a njih 55% u destinaciju dolazi s partnerom, dok je 51% fakultetski obrazovanih.

Iznadprosječna je motiviranost wellnessom (9%) i zdravstvenim razlozima (13%). Internet (42%) je primarni izvor informacija, a na istome se najčešće posjećuju stranice online turističkih agencija (76%). 95% gostiju unaprijed je rezerviralo smještaj na Lošinju, a 57% posredstvom turističke agencije. Gosti u destinaciju većinom dolaze osobnim automobilom (89%) te u prosjeku ostvare 8 noćenja. Tijekom svog posjeta destinaciji, njih 66% odlazi na samostalno organizirane izlete. Dnevna potrošnja gosta na Lošinju iznosi 96eura, što je više od prosječne potrošnje gosta u županiji (77eura). 46% izdataka odnosni se na uslugu smještaja, 19% na uslugu hrane i pića u ugostiteljskim objektima, 18% na uslugu trgovine i 18% na ostale destinacijske usluge.

// TZ MALOG LOŠINJA POKRENULA PROMOTIVNU KAMPANJU “1 VISIT IS WORTH 1000 PICTURES“.

Gosti Lošinja izrazito su zadovoljni ukupnim boravkom u destinaciji, njih više od 80% i to s više od 30 elemenata ponude (ljepota prirode i krajolika 84,6%, ljubaznost osoblja 83,4%, osobna sigurnost 82,6%, kvaliteta usluge 79,7%, kvaliteta hrane 78,5%, ekološka očuvanost 76%, čistoća plaža 75,3%, itd.). Od lošije ocijenjenih elemenata izdvaja se prometna dostupnost destinacije, pogodnost za kratki odmor i bogatstvo gastronomske ponude. Također tijekom boravka gostima su najviše zasmetali neugodni mirisi iz kontejnera, neprimjereno odloženo smeće, gužva na kupališnom prostoru te gužva općenito u destinaciji.

PRILOG: Obilježja turističke potražnje u gradu Malom Lošinju – STAVOVI I POTROŠNJA TURISTA U HRVATSKOJ TOMAS LJETO 2017 

Povezane vijest:

MALI LOŠINJ KORAK PO KORAK GRADI TURISTIČKU GODINU, A NE SEZONU

BRAVO ZA MALI LOŠINJ KOJI U PONUDI IMA PREKO 40 ORIGINALNIH, JEDINSTVENIH I AUTOHTONIH SUVENIRA

TRI VAŽNE LEKCIJE KOJE MOŽEMO NAUČITI OD MALOG LOŠINJA

Vijesti: