Svjetski kup u Downhillu na Lošinju idealna je prilika za promociju cijele regije Kvarner kao bike friendly destinacije

Na godišnjem kongresu Svjetske biciklističke organizacije (UCI) održanom u švicarskom Lausanne 30. studenog i 1. prosinca 2017. godine, otok Lošinj predstavio se kao domaćin prve utrke svjetskog kupa u...

Na godišnjem kongresu Svjetske biciklističke organizacije (UCI) održanom u švicarskom Lausanne 30. studenog i 1. prosinca 2017. godine, otok Lošinj predstavio se kao domaćin prve utrke svjetskog kupa u Downhillu.

Naime, od 21. do 22. travnja 2018. godine, 1,8 km dugim stazama i vidikovcima otoka vitalnosti, tristotinjak sudionika natjecat će se u ekstremnoj biciklističkoj spust utrci World cup 2018. – Downhill Lošinj stoga su Lošinj, kao i regija Kvarner, u ovom kongresu prepoznali priliku da se predstave ciljnoj publici kao bike destinacije.  World cup- Downhill Lošinj smatra se unikatnom utrkom s obzirom na to da će natjecatelji pedalirati kroz urbano područje što će biti prvi slučaj u svjetskom kupu.

Svjetski kup u Downhillu na Lošinju iduće godine jedan je od većih sportskih događaja u Hrvatskoj 2018. godine i idealna prilika za turističku promociju Lošinja i regije Kvarner kao bike friendly destinacija posjetiteljima i gledateljima širom svijeta. Prilika je to i da se brojne staze, šumski putevi i prepreke zanimljive biciklistima iskoriste na najbolji način – kroz zdravlje i sport tj. razvoju razvoja cikloturizma na otoku Lošinju. Također, tu se radi o aktiviranju mrtve imovine tj. prostora kojem će ovim putem dati nova vrijednost. Ono što je najvažnije u cijeloj priči je da otprilike 60 milijuna cikloturista putuje svijetom, te su upravo oni 30% veći potrošači od ostalih gostiju. Pametnom sve dosta.

A kako izgleda utrka, pogledajte u kratkom video prilikom testiranja staze.

Peter Van den Abele sportski direktor i glavni menadžer za Offroad i Simon Burney glavni koordinator Svjetske biciklističke organizacije (UCI) za Cross Country Mountain bike izuzetno su zadovoljni prezentacijom otoka Lošinja i pripremnim radovima koji se ulažu u atraktivnost same staze čija je posebnost cilj koji se nalazi na obali, a natjecatelji prolaze urbanim područjem. Upravo je po tome lošinjska downhill staza posebna te jedina u Svjetskom kupu. Ovo svjetsko događanje podržat će Red Bull Media House prijenosom uživo te 19 televizijskih kuća koje će otkupiti prava prijenosa. Zahvaljujući njima utrka će se prikazivati u 99 zemalja, a očekuje se da će ju uživo pratiti više od dva milijuna gledatelja.  Vrlo važno je kako se utrka održava u predsezoni, u mjesecu travnju, kada je inače Lošinj bez turista.

No, ovoj priči svakako treba dodati širi kontekst te vidjeti kako najbolje iskoristiti utrku, kako kroz sudionike tako i kroz veliki medijski doseg događanja, a ne samo jednokratno. Sve što je jednokratno, toliko i traje, a upravo je ovo prilika za promociju cijele regije Kvarner kao bike friendly destinacije.

Kao i u prodaji, cilj svega je dovući kupce u salon, jer to je 80 % prodaje. Zašto? Zato jer su potencijalni kupci već zainteresirani za Vaš proizvod ili uslugu, nalaze se u Vašim kontroliranim uvjetima, od boje zidova, glazbe, uljepšan i sjajan salon te su tu da im dodatnu kroz direktnu prodaju jedn na jedan prodate priču i da se dogodi akcija tj. kupnja. Tako i u turizmu, figurativno kroz tri mjeseca imamo kupce u našem salonu tj. na Jadranu. Očarani su, lijepom im je, guštaju i samo im moramo prodati dovoljno dobru priču i motiv za dolazak van sezone.

U slučaju Lošinja, ustvari cijeli Kvarner, kroz Downhill utrku trebali bi  dobro postaviti strategiju kako kvalitetno iskomunicirati i kome se obratiti kako bi produžili sezonu, s istim ili sličnim motiv za dolaskom. Cijeli Kvarner ima odličnu podlogu kako za aktivni turizam, tako i za cikloturizam s stotinama kilometara obilježenih staza.

Foto: Kvarner.hr

Kada ovako gledate gore kartu, tek tada vidimo koliko je samo potencijal u cijeloj priči, kao i još jedan dokaz kako je potrebno brendirati regije, a ne svaku turističku destinaciju zasebno. Koliko je samo turističkih priča unutar ove karte, a sve povezano biciklom. Naravno, osim glavnog motiva kroz cikloturizam, priča se samo širi kroz druge razne turističke proizvode, od smještaja, gastronomije, kulture itd… zaokružen turistički proizvod. Naravno bez sinergije svih turističkih sudionika od cijele priče neće biti ništa, ali tu se radi samo o ljudskom faktoru te želimo li ili ne razvijati turizam strateški i održivo.

Povezana vijest: PREDSTAVLJEN PROMOTIVNI FILM ZA PROMOCIJU SLOBODNOG PENJANJA U ISTRI

Vijesti: