Tiskane karte ponovno su u modi

U vrijeme digitalizacije svega i svačega, papirnati dokumenti gube bitku. Ipak, još uvijek postoje primjeri, odnosno iznimke koje potvrđuju pravilo.

Naime, turistička ponuda u Hrvatskoj još uvijek nije u potpunosti digitalizirana, a brojni domaći i strani turisti žele na jednom mjestu pronaći ponudu restorana, caffe barova, hostela, hotela, muzeja ali i raspored zabavnih ili kulturnih događanja destinacije. Odgovor bi mogla dati tvrtka Darrer iz Zagreba, koja je prije dvije godine napravila prvu kartu naziva Hello Zagreb. Kada i kako je sve započelo rekao nam je vlasnik tvrtke Sven Darrer: “Ideja o turističkim tiskanim kartama, koje nisu samo karte, nego i izvor brojnih informacija, nastala je prije dvije godine. Prijatelji iz Italije, koji su nam bili u posjeti, željeli su nešto pojesti, no do informacija o ponudi bilo je teško, odnosno nemoguće doći. Informativna karta Zagreba u ovome obliku s ovim informacijama nije postojala, pa smo je odlučili sami napraviti, kako bi se turisti lakše snalazili u našoj metropoli. Iste godine nastala je prva Hello Zagreb “best sellection” karta Zagreb grada“.

Nakon prve Hello Zagreb karte u lipnju 2014. godine, ove godine izašlo je već četvrto izdanje, a do kraja 2016. će izaći i peto. Karta je skup važnih, ali i edukativnih, te zanimljivih podataka. Sve informacije, koje bi mogle zanimati turiste, brojevima i prepoznatljivim ikonama označene su na karti šireg središta Zagreba, pa se tako vrlo lako mogu pronaći restorani, kafići, hoteli, kazina, ali i muzeji, galerije i kazališta, te brojne druge zanimljivosti. “Svaka karta Hello Zagreb koju smo izdali ili ćemo je izdati ima svoj “rok trajanja”. Nakon toga izlazi novo izdanje karte s obnovljenim podacima, najavama događanja, zanimljivostima i mjestima koja se mogu posjetiti. Uspjeh ove karte ponukao nas je da proširimo svoju ponudu, pa je do danas izdano 25 različitih karata, a svaka od njih izdana je u nakladi od 50 do 100 tisuća komada” – rekao je Darrer.

hello Croatia_sve

Među prvima prošle i predprošle godine  izdali smo kartu  Advent u Zagrebu, namjenjena turistima koji su posjetili metropolu u vrijeme održavanja Adventa u Zagrebu. Karta je osim u Zagrebu plasirana i u ostatku Hrvatske, pa i u Sloveniji. Uslijedila je nedugo zatim i USE-IT karta Zagreba, predstavljena u prosincu 2015. godine. “Radi se o karti namjenjenoj mlađoj populaciji, točnije “backpackerima”, turistima koji s ruksacima i naprtnjačama obilaze destinacije po cijelom svijetu. USE-IT karta ustvari je belgijska franšiza, koja ima veliki broj poklonika iz cijelog svijeta i prisutna je u 55 europskih gradova, što znači da se karta Zagreba nalazi u svim tim gradovima”.  Pred kraj godine izdajemo novo izdanje USE-IT Zagreb – objasnio je Darrer. Nakon izvrsnog početka, koji nije prošao nezapaženo, usljedile su i druge Hello Zagreb karte. Gold edition je specijalizirani vodič za turiste luksuznijeg i istančanog ukusa, a tu je i 72 hours in Zagreb s prijedlozima kako provesti tri dana u i oko Zagreba.

U tvrtki Darrer pripremili su se i za tekuću turističku sezonu. “Hello Croatia naš je „ljetni“ projekt, tako da smo za ovu godinu  izdali 10 karata gradova na jadranskoj obali i otocima, od Umaga do Dubrovnika. Kao i u Zagrebu i ove karte za turiste su besplatne, a dijele se u turističkim zajednicama, hotelima, hostelima, restoranima i tamo gdje turisti najčešće dolaze. Sve karte su na engleskom jeziku i veličine su 40×60 centimetara” Oglašivači, najčešće ugostitelji, prepoznali su sve prednosti ovog projekta, a upravo zbog njih domaći i strani turisti bez financijskih izdataka mogu doći do informacija o destinaciji. Dakle radi se o “win-win” situaciji u kojoj sve uključene strane profitiraju: oglašivači obivaju vidljivost, destinacija izvrsnu promociju, a posjetitelji ne moraju lutati u potrazi za informacijama.

karte

Nakon što su karte uspješno prihvaćene, slijedi daljnja promocija. Trenutno, više informacija možete dobiti na Facebook stranici Hello Zagreb, a prema riječima Svena Darrera, kroz nekoliko dana trebala bi zaživjeti i redizajnirana stranica Hello Croatia. „Plan nam je do nove godine izdati Hello Zagreb 5, USE-IT Zagreb 2, a trenutno radimo na nove četri  karte gdje bi predstavili Slavoniju, Liku, Zagorje i Gorski Kotar“ zaključuje Darrer.

Vijesti: