Tomislav Fain,UHPA: Podržavamo inicijativu da se Dani turizma održe u Slavoniji te najavljujem održavanje Dana UHPA-e 2019. u Slavoniji

Veliku pozitivnu “prašinu” podigla je pokrenuta inicijativa da se Dani hrvatskog turizma u 2018. godini održe u Slavoniji. Iz cijele Hrvatske iz dana u dan stiže podrška od cijelog turističkog...

Veliku pozitivnu “prašinu” podigla je pokrenuta inicijativa da se Dani hrvatskog turizma u 2018. godini održe u Slavoniji. Iz cijele Hrvatske iz dana u dan stiže podrška od cijelog turističkog sektora od Istre do Dubrovnika, kao i od Zagreba do Slavonije, a čak i van granica Lijepe naše.

Podršku inicijativi #DHTSlavonija2018 pridružuje se i Udruga hrvatskih putničkih agencija ( UHPA ) koja uz 193 redovna člana koji pružaju usluge turističkih agencija i turoperatora, okuplja i 104 pridružena člana iz hotelijerstva, prijevoza, strukovnog obrazovanja te drugih ustanova i udruga vezanih uz turizam. Također, kako u ime UHPA-e tako i u svoje osobno ime Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e ističe kako podržavaju inicijativu da se Dani hrvatskog turizma u 2018.godini održe u Slavoniji te najavljuje kako će se Dani UHPA-e održati 2019. također u Slavoniji. “Inicijativu da se DHT 2018.godine održe u Slavoniji podržavam osobno, ali inicijativu podržava i Udruga Hrvatskih putničkih agencija. Svakako će UHPA nastojati u sljedećim godinama održati i Dane UHPA-e u Slavoniji, no kako je za sljedeću godinu već odabrana lokacija, mogu najaviti kako će Dani UHPA-e 2019. g sigurno biti u Slavoniji. Svi skupa moramo raditi na proširenju Hrvatskog turističkom proizvoda, a kontinentalni turizam svakako to i zaslužuje” ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.

Jedan od glavnih ciljeva inicijative DHTSlavonija2018 nije samo da se DHT održi u Slavoniji, nego da se naprave konkretni pomaci. Jedan od tih pomaka je prijedlog da se u suradnji s UHPA-om dva-tri dana prije službenog DHT-a održi B2B radionice s putničkim agencijama kako bi same upoznale i doživjele destinaciju Slavonija, te nakon DHT-a napravile konkretne turističke ponude za Slavoniju. Jesu li putničke agencije spremne napraviti taj korak, odvojiti vrijeme, upoznati destinaciju i tako pomoći Slavoniji?  „Članice UHPA će rado prihvatiti taj prijedlog, iako već jedan određeni broj članica radi programe u kojima je uključen posjet Slavoniji. Svakako sve dionike u turizmu treba upoznati s ljepotama tog dijela Hrvatske. Definitivno su putničke agencije spremne napraviti taj korak i pomoći Slavoniji na svestrano zadovoljstvo„ ističe Fain.

Puno me ljudi pita, kako mogu pomoći. Moj odgovor je dođite i doživite Slavoniju, kako privatno tako i poslovno. Organizirajte poslovni skup, kongres, konferencije, team building programe u Slavoniji… to je najbolja konkretna pomoć koju možete dati Slavoniji – da dođete i ostavite novce tj. da se razvija cijeli turistički tako i poslovni sektor kroz turističku potrošnju tj. zaradu. I zato veliko hvala UHPA-i što će održati Dane UHPA-e u Slavoniji jer upravo to treba Slavoniji – poslovna i turistička aktivnost.

Na pitanje što je potrebno da se kvalitetnije pokrene razvoj kontinentalnog turizma u Slavoniji, Fain ističe kako je prijedlog da se Slavonija brendira kao jedna turistička destinacija tj. brend svakako imperativ jer je lakše brendirati jednu cjelinu nego svaku županiju posebno „Premala smo zemlja da bi se dijelili, puno je lakše brendirati Slavoniju kao cjelinu nego svaku županiju posebno. Nije to samo problem Slavonije, mislim da bi se i druge regije trebala povezivati i zajedno promovirati„ istaknuo je Fain.

Dani UHPA-e 2019. g sigurno će biti u Slavoniji – Tomislav Fain predsjednik UHPA-e

Također, Fain ističe kako Slavoniji treba jedna jaka DMC agencija kako bi se brže i kvalitetno razvio turizam te glasno razmišlja i predlaže ideju za konstruktivan dijalog s Ministarstvom turizma kako bi bilo dobro se kroz objavu natječaja sufinancira trošak promocije Slavonije kroz tri do pet godina. Svakako se slažem te dijelim isto razmišljanje, jer Slavoniji trebaju turisti, dok morske destinacije imaju sigurnu bazu turista svake godine, kako bi se pokrenuo snowball efekt. “U jednom od naših razgovora sam spomenuo to kao ideju, jer smatram da ni jedna destinacija ne može napredovati bez jake DMC agencije. Da bi doveli goste u destinaciju koja je relativno nepoznata treba uložiti puno truda, puno rada i ogromna financijska sredstva. Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma već imaju u svom programu razne modele po kojim sufinanciraju turističke agencije. Možda postoji mogućnost da pomognu posebno agencijama koje bi se ozbiljno uhvatile promoviranja destinacije Slavonija„ zaključuje Fain.

Zahvaljujem UHPA-i te Tomislavu Fainu, kao i svima na podršci i na potpori te što vam je stalo do Slavonije, Baranje i Srijema kao i razvoja kontinentalnog turizma. Sve je do ljudi i sinergije, podržite i vi inicijatvu da se Dani turizma u 2018. godini održe u Slavoniji.  #DHTSlavonija2018 #DaniTurizmaSlavonija2018

Povezana vijest:

 

Vijesti: