Top 10 zahtjeva putnika prilikom rezervacije smještaja

Booking.com je u svega dvije godine udvostručio broj objekata na svojoj platformi i danas nudi više od milijun jedinstvenih objekata s više od 23 milijuna raspoloživih smještajnih jedinica diljem...

Booking.com je u svega dvije godine udvostručio broj objekata na svojoj platformi i danas nudi više od milijun jedinstvenih objekata s više od 23 milijuna raspoloživih smještajnih jedinica diljem svijeta, uključujući 7,2 milijuna raspoloživih jedinica u kućama za odmor, vilama i drugim vrstama jedinstvenih smještajnih objekata.

Samim time njihovi podaci koji prikupljaju su izrazito vrijedni i važni jer su  relevantni ( veliki i vjerodostojan uzorak ) te nam daju uvid u navike i potrebe putnika.

TOP 10 ZAHTJEVA PUTNIKA PRILIKOM REZERVACIJE SMJEŠTAJA

Tako je prema zadnjim istraživanjima Booking.com-a koje se temelji na 110 milijuna recenzija, 335.535 objekata u 205 zemalja putnicima najvažniji su: udoban krevet, veličanstven pogled i besplatan WiFi.

Top 10 zahtjeva putnika prilikom rezervacije smještaja prema istraživanju koje je proveo booking.com su:

  1. Udoban krevet (80 posto)
  2. Veličanstven pogled (60 posto)
  3. Besplatan wi-fi (52 posto)
  4. Prostrane kupaonice (39 posto)
  5. Mekani jastuci (35 posto)
  6. Usluga dostave u sobu (28 posto)
  7. Vodopadni tuš (25 posto)
  8. Piće dobrodošlice (21 posto)
  9. Dovoljno velik ormar i vješalice za kapute (17 posto)
  10. Rasvjeta (13 posto)

krevet hotel

ŠTO GOSTI TRAŽE I ŽELE 

Najviše korisnika kod traženja smještaja prvo pretražuje po cijeni, no naravno kako cijena sama po sebi nije najvažnije i kako na odluku o odabiru smještaja utječu i drugi faktori. Među glavnim faktorima kak ističu iz Booking.com-a gostima su najvažniji doručak, WiFi kao i parking. Nakon cijene, gosti najviše pretražuju da li imate osiguran parking, bazen i wellness opremu.

No, daleko najvažniji faktor kod odabira smještaja je recenzija Vaših gostiju. To je ogledalo Vas i Vašeg smještaja i iskreno najbolji mogući alat jer se odnosi na osobnom iskustvu samih putnika.. Nažalost, ima i onih koji pokušavaju iskoristiti tu “moć“ te prijete vlasnicima kako će namjerno napisati lošu kritiku ili „ucjenjuju“ da bi dobili nešto više ili gratis. No, ono što je najvažnije da na svaki komentar odgovorite, na dobre se zahvalite, a ne negativne argumentirajte svoj stav. Naravno, u slučaju da je gost u pravu ispričate se i obećate kako ćete ispraviti neki od navedenih  nedostataka.

U svakom slučaju, jedan loš i zlonamjeran Vam neće narušiti ukupnu sliku, uvijek ima svakakvih ljudi i svakakva očekivanja, a uvijek se možete obratiti direktno i Booking.com-u u slučaju neke zlonamjerne kritike i prijetnji.

Ono najvažnije je da budete ljudi, da Vam bude stalo do gostiju, da im budete na raspolaganju i da gost osjeti da je dobro došao. Glavna prednost obiteljskog smještaja spram smještaja u hotelima je upravo ta osobna i ljudska interakcija između domaćina i gosta.

TURIZAM JE LJUBAV           

Za kraj, turizam su ljudi i ne smijemo gledati samo kroz novac i neki kratkoročni  interes, turizam je ljubav. Tu ljubav moram prenijeti gostima jer gosti to osjećaju i zato se vraćaju. Upravo je to glavna poruka svih najuspješnijih i najbolje ocijenjenih domaćina u obiteljski smještaju. I ne zaboravite, teže je održati istu razinu usluge, nego je dobiti jednu godinu. Dakle, odlična ocjena je obaveza i obećanje.

I da, pričajte priče. Ispričajte im priču o destinaciji, jer motiv dolaska nije smještaj nego destinacija.

Vijesti: