Transformacija TripAdvisor-a: Najviše prodaju doživljaje

TripAdvisor tvrdi kako je njihova strategija biti jedna od najvećih svjetskih turističkih agencija koje nude doživljaje poput parasailinga i pješačkih tura. No, ovaj tjedan su otkrili još nekoliko taktika...

TripAdvisor tvrdi kako je njihova strategija biti jedna od najvećih svjetskih turističkih agencija koje nude doživljaje poput parasailinga i pješačkih tura. No, ovaj tjedan su otkrili još nekoliko taktika kojima to žele postići, prenosi Skift.

Zadnji par godina, kompanija ostvaruje najveće prihode od prodaje doživljaja. Međutim, suočavaju se s konkurentima kao što su Airbnb, Booking.com, Ctrip, Expedia, GetYourGuide, Klook, KKDay i drugih koji pokušavaju dobiti svoj dio kolača vezanih uz ponude izleta, aktivnosti i atrakcija. Usprkos tome, iz TripAdvisora tvrde kako su i dalje vodeći u ponudi i rezervacijama diljem svijeta.

Konkurencija je jaka“, izjavio je izvršni direktor Steve Kaufer. No, tvrdi kako TripAdvisor ima najviše online korisnika koji kupuju doživljaje. Napomenuo je da kompanija mjesečno ima u prosjeku između 400 i 500 milijuna posjetitelja.

To je aspekt koji je drugima jako teško replicirati“, rekao je, vjerojatno misleći na marketinški izazov s kojim se suočavaju dobro financirani startupovi poput GetYourGuidea i Klooka u pridobivanju klijenata.

Rast opskrbe

Kaufer je izjavio kako su TripAdvisor i njegova sestrinski brend Viator „vodeći u opskrbi u većini dijelova svijeta.“ Rekao je da tvrtka sada nudi 202 tisuće doživljaja diljem platforme, što je više od konkurencije i dvostruko više od onoga što je TripAdvisor nudio prije godinu dana.

Kompanija se planira usredotočiti na potražnju jer najisplativijim ponudama žele privući turoperatere i pružatelje doživljaja.

Prodaja softvera

Prošle je godine TripAdvisor akvizirao Bokun, softversku kompaniju koja turoperaterima nudi mogućnost online usluge rezervacija.

Mi nudimo Bokun praktički besplatno“, izjavio je financijski direktor Ernst Teunissen. „Novim dobavljačima nudimo taj softver kao dodatnu uslugu. Iako nam on trenutno ne donosi velike prihode, ima potencijal to činiti u budućnosti.

Ulaznice na popustu

Iz TripAdvisora su 2018. godine izjavili kako im je zarada od doživljaja dosegla brojku od 48 milijuna dolara. Ove godine TripAdvisor planira poticati jeftine doživljaje poput ulaznica za muzeje i grupne pješačke ture. U prvom tromjesečju 2019. godine, tvrtka je potrošila 24 milijuna od 80 milijuna dolara prihoda na razvoj proizvoda i marketing, ali i na popuste i akcije.

Ulaganja u marketing

Prošle je godine TripAdvisor potrošio 115 milijuna dolara na oglašavanje putem televizije, a ove godine plan je više-manje isti. No, poruka koju šalju će se s vremenom mijenjati. Prošlogodišnja kampanja prezentirala je TripAdvisor kao web lokaciju za usporedbu cijena hotela. Ove godine TripAdvisor će se reklamirati kao mjesto za bukiranje doživljaja.

Izvor: Skift; TripAdvisor

Vijesti: