Turisti iz 80 zemalja koristili Uber tijekom Adventa u Hrvatskoj

U prosincu su središta gradova s adventskom ponudom bila u glavnom fokusu, a domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili i u blagdansku kupovinu, odnosno shopping centre. Kako ističu iz...

U prosincu su središta gradova s adventskom ponudom bila u glavnom fokusu, a domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili i u blagdansku kupovinu, odnosno shopping centre.

Kako ističu iz Ubera, i ove se godine se Uber pokazao prvim izborom za obilazak blagdanskih događanja u četiri najveća hrvatska grada. Tako je Uber u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Dubrovniku tijekom Adventa koristilo gotovo 30 posto korisnika više nego prošle godine.

Jednostavan plastičan prikaz kako turizam nije jedna industrija, nego kako veže mnoge druge industrije vertikalno i horizontalno.

No zanimljivo, osim domaćih korisnika, turisti iz gotovo 80 zemalja koristili su Uber tijekom Adventa u Hrvatskoj, što jasno govori o važnosti dolaska Ubera u Hrvatsku kao i njegovoj tržišnoj poziciji kako na tržištu tako i u percepciji korisnika.

U Splitu i Zagrebu su najčešće destinacije bile centar grada i shopping centri, u Dubrovniku gradske zidine i zračna luka, a u Rijeci centar grada i Trsatska gradina 

Tako se u Splitu Uber najviše naručivao za prijevoz do shopping centra Mall of Split te do centra grada i Trajektne luke, dok su u Dubrovniku očekivano najpopularnije destinacije gradske zidine i zračna luka.U Zagrebu su korisnici najviše naručivali Uber do shopping centra Arena Zagreb te do centra grada i lokacija na kojima se odvijao najbolji Advent u Europi. Adventske lokacije Uberom su obilazili i Riječani i njihovi gosti, a najčešće su odlazili do centra grada i Trsatske gradine gdje se održavao drugi Advent na Gradini.

Tijekom prosinca, koji je uz ljetnu sezonu turistički najposjećeniji period godine, Uber su najviše koristili turisti iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Austrije, Belgije i Kanade.

Uber su za prijevoz tijekom Adventa birali turisti iz gotovo 80 zemalja, što još jednom potvrđuje da izvrsno nadopunjuje turističku ponudu Hrvatske tijekom cijele godine.

POVEZANA VIJEST:

PREKO 170.000 TURISTA KORISTILO JE UBER OVOG LJETA NA HRVATSKOJ OBAL

UBERBIKE SUSTAV JAVNIH BICIKALA USKORO U EUROPI

UBER KAO AMBASADOR HRVATSKOG TURIZMA      

Vijesti: