Turistička agencija Pointers Adriatic dovela prvi autobus njemačkih turista ciljano u Slavoniju

Prošle godine osnovana je turistička agencija Pointers Adriatic iz Osijeka kojoj je cilj dovođenje organiziranih turističkih grupa iz Njemačke isključivo u Slavoniju.  Rezultat tog rada je dolazak prvog luksuznog...

Prošle godine osnovana je turistička agencija Pointers Adriatic iz Osijeka kojoj je cilj dovođenje organiziranih turističkih grupa iz Njemačke isključivo u Slavoniju. 

Rezultat tog rada je dolazak prvog luksuznog autobusa s 38 turista iz Berlina ciljano u Slavoniju, a koji su upravo u obilasku iste. Tijekom šest dana boravka, od 18. do 23. ožujka 2019., biti će im predstavljene najznačajnije turističke destinacije Slavonije, Baranje i Srijema.

Ovo putovanje usmjereno je na enogastronomiju kao turistički proizvod, kušanje tradicionalnih delicija, slavonskih vina te na kulturu i povijest područja, upoznavanje s životom, radom i znamenitostima ovog dijela Hrvatske, ističe Krunoslav Weinpert, vlasnike agencije Pointers Adritic iz Osijeka.

Inače, Pointers je poznat po digitalizaciji turističkih destinacija kroz odličnu aplikaciju Pointers, čiji je projekt prepoznat i od Svjetske Turističke organizacije ( UNWTO ) i ITB Berlin-a, te su nedavno i osnovali spomenutu putničku receptivnu agenciju za Slavoniju.

Prvi puta aktivnije djelujemo u smjeru njemačkog tržišta i aktivno smo se uključili u dovođenju turista iz Njemačke direktno u Slavoniju. Proveo sam pet mjeseci u Njemačkoj te osnovao i putničku agenciju u Berlinu ( Pointers International ) isključivo s ciljem dovođenja njemačkih turista u Slavoniju. Tvrdim da godišnje samo mi možemo dovesti više od 50 autobusa u Slavoniju, samo nam treba sinergija i da se marketing budžet investira tj. usmjeri tako da on rezultira aktivnostima koji će sigurno dovesti spomenuti broj autobuse u Slavoniju. Ja znam da to mogu napraviti i snažno stojim iza te izjave” naglašava Weinpert.

Konkretno, prvi bus turista koji je došao zahvaljujući agenciji Pointers Adriatic upravo obilazi Slavoniju, a smješteni su u Đakovu kao centralnim mjestu ili “Srca Slavonije” od kojeg svaki dan putuju uzduž i poprijeko Slavonije.

Radi se o osobama starije životne dobi 60 + koji su isključivo došli samo u Slavoniju. Smješteni smo u Đakovu, obilazimo slavonske gradove, upoznajemo ih s lokalnim načinom života, s ponudom lokalnih vina i lokalnom gastronomijom. Prvi dan je u planu Osijek i Valpovo, drugi dan Đakovo i okolna sela, a nakon toga ide tura po Vukovaru i Iloku, pa Baranja, Kopački Rit i Karanac“ ističe Weinpert te dodaje kako Slavonija ima ogroman turistički potencijal, ali kako nam je potrebna sinergija i da se počnemo baviti tržišnim razvojem. Također, dodaje kako se apsolutno može dovesti turiste iz Njemačke u Slavoniju, među ostalim oni su to konkretno i pokazali, te kako su gosti oduševljeni do sada viđenim.

Pointers pokazuje kako se digitalizacijom destinacija (podizanjem vidljivosti), što je jedan od segmenta poslovanja tvrtke, dolazi do željenog cilja, a to je dolazak ne samo individualnih turista već dolazak  i organiziranih turističkih grupa.

Njemačko tržište ogroman je potencijal koji Slavonija može i treba iskoristiti kako bi aktivirala svoje gospodarske aktivnosti.Naš zajednički cilj je u budućnosti organizirati što više ovakvih putovanja, što vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama i realizirati” zaključuje Weinpert.

Naslovna fotografija: TZ Đakovo / Foto by Maja, Foto: Pointers Adriatic / Grupa u posjetu Osijeku

Vijesti: