TZ Biograda na moru domaćinima u obiteljskom smještaju osigurava besplatno fotografiranje apartmana i eRecepciju

Generatori strateškog razvoja su upravo same turističke destinacije, a ne Ministarstvo turizma ili Hrvatska turistička destinacija, te rastu one destinacije koje su proaktivne, kreativne, inovativne i one koje žele...

Generatori strateškog razvoja su upravo same turističke destinacije, a ne Ministarstvo turizma ili Hrvatska turistička destinacija, te rastu one destinacije koje su proaktivne, kreativne, inovativne i one koje žele rast.

Jedan od elemenata za rast i podizanje kvalitete je svakako obiteljski smještaj, koja je naša prednost i posebnost spram drugih destinacija, te ga svakako treba posebno brendirati kroz labeling programe ili klubove kvalitete obiteljskog smještaja ( Kvarner family, Welcome, Domus bonus, Like Home  ), potaknuti domaćine na otvaranje malih obiteljskih hotela, educirati i dati im na zasluženoj važnosti, sve s ciljem kako bi podigli kvalitetu smještaja i usluge.

Na tom tragu je Turistička zajednica Biograda na moru gdje su s ciljem podizanja kvalitete u obiteljskom smještaju osigurale svojim domaćinima u obiteljskom smještaju dvije besplatne usluge: besplatno profesionalno fotografiranje apartmana te eRecepciju.

E-recepcija je sustav koji će privatnom iznajmljivaču omogućiti jednostavno vođenje rezervacija, prijava i obaveza na jednom mjestu, a za njih potpuno besplatno ili PMS (Property Management System) sustav posebno prilagođen za privatne iznajmljivače koji objedinjuje razne usluge od booking kalendara, pregled i ispis rezervacija i popisa gostiju, ispis računa do prijave i odjave gostiju u e-Visitor sustav. „Cilj nam je pojednostaviti i olakšati vođenje administracije privatnim iznajmljivačima, a staviti im fokus na gosta (prodaju, usluge…). Također, želimo ukazati da nije poanta biti na što više booking stranica već je potrebno svoju ponudu smještaja što bolje pozicionirati. Također za privatne iznajmljivače pripremili i besplatno fotografiranje apartmana, jer ih želimo osvijestiti o važnosti fotografije prilikom oglašavanja smještaja. Još uvijek prevladavaju fotografije slikane mobitelom, a upravo su fotografije ono što najviše zadržava pozornost turista pri izboru smještaja.“ ističe Ivana Kulaš direktorica TZ Biograda na moru.

Biograd na moru zadnjih 20 godina konstantno bilježi rast, a trenutno je na području grada Biograda registrirano 750 domaćina u obiteljskom smještaju. Prema trenutnim saznanjima i ovo će biti još jedna rekordna godina ističe Ivana Kulaš te dodaje kako je cilj TZ Biograda na moru da što više usmjere porast u pred i post sezonskim mjesecima, a jedan od sadržaja koji privlači dolaske van sezone je  avanturistička igra A la carte adventure. „U travnju smo za iznajmljivače pripremili i studijsko putovanje na otok Krk kako bismo iznajmljivačima pokazali primjere dobre prakse i ujedno ih motivirali. Reakcije su bile odlične, tako da ćemo nastaviti s istom praksom i ubuduće.“ zaključuje Kulaš.

// PREKO 600 DOMAĆINA U BIOGRADU NA MORU DOBILO BRENDIRANE SETOVE RUČNIKA

Na području Biograda na moru nalazi se Welcome, labeling program TZ Zadarske županije, te je upravo TZ Biograda na moru, po mojem mišljenju, trebala svoje dodatne usluge vezati uz klub kvalitete, te tako potaknuti one domaćine koji nisu u labeling programu da se uključe, tome i služi labeling program. Također, moj savjet je da uvijek fokus bude na tržište te izbor PMS sustava kao, profesionalnog fotografa i drugih usluga, treba dati samim domaćinima tj. da domaćini odaberu koji im je PMS sustav najbolji za njih same. Time potičemo razvoj i kvalitetu tržišta, kao i fer tržišnu utakmicu. Win-win za sve, jer otvorena tržišna utakmica je najbolji regulator, a uvijek pobjeđuje kvaliteta.

U svakom slučaju, odličan potez TZ Biograda na moru te još jedan dokaz kako rastu oni koji se bore i žele rast, jer svaka turistička zajednica može osigurati besplatno profesionalno fotografiranje apartmana, ali to ne rade, bez obzira koliko mala ili velika bila. Još jedan dokaz tome je i kako je prošle godine TZ Biograda na moru  svojim domaćinima u obiteljskim smještaju besplatno podijelila set ručnika s logom „ Grad Biograd-srce Dalmacije“ za svaki registrirani krevet. Odlična ideja, zar ne?  Rastu oni koji žele, a ne oni koji “kukaju” i stagniraju.

Pozivam sve domaćine u obiteljskom smještaju da se uključe  i da iskoriste pogodnosti koje nudi TZ Biograda na moru kao i kluba kvalitete Welcome, jer oni koji neće rasti i razvijati se, uskoro će se naći u velikim problemima jer bit će sve prazniji i sve više rupa u sezoni. Ponuda i kvaliteta je sve veća, a samim time i mogućnost izbora, a oni koji zaostaju bit će na dnu ljestvice kod izbora smještaja.

Inače, na području Zadarske županije trenutno je 213 domaćina u obiteljskom smještaju u klubu kvalitete „Welcome“, dok u Biogradu na moru trenutno je 8 domaćina koji su ušli u klub kvalitete.

Povezana vijest:

AVANTURA À LA CARTE – KARTA KOJA KROZ ZAGONETKE OTKRIVA POSEBNOSTI BIOGRADSKE RIVIJERE

ILIRIJA ULAŽE 35 MILIJUNA KUNA U PODIZANJE KVALITETE SVOJIH SMJEŠTAJNIH KAPACITETA I NOVIH SADRŽAJA

Vijesti: