TZ Sisačko-moslavačke županije predstavila svoje turističke uniforme

Turistička zajednica Sisačko-moslavačke županije predstavila je svoje unikatne turističke uniforme. S ciljem promocije turističke ponude na sajmovima, posebnim prezentacijama, TZSMŽ objavila je javni poziv za dizajn i izradu unikatnih...

Turistička zajednica Sisačko-moslavačke županije predstavila je svoje unikatne turističke uniforme.

S ciljem promocije turističke ponude na sajmovima, posebnim prezentacijama, TZSMŽ objavila je javni poziv za dizajn i izradu unikatnih turističkih uniformi. Na natječaju se javila tvrtka domaća tvrtka Natura Ivana j.d.o.o. iz Siska, a koja je napravila dvije muške i pet ženskih uniformi.

Sav izvedeni vez na uniformama je novo-izrađen i ručni rad, po uzoru na narodne nošnje našeg kraja, ističe Ivana Tomašinec Damjanović iz tvrtke iz tvrtke Natura Ivana j.d.o.o. koja se sestrom Sanjom Tomašević vodi brend 2sisters. “Koristili su se motivi našeg kraja, od Posavine, Moslavine i Banovina. Radi se o ručno i unikatnom radu. Ručni rad na bluzama, štikanje na bijelom platnu, je radila Marica Šalić iz Gornje Posavine, a izvedenu ružu, koja je zastupljena kao simbol županije, radila je gđa. Kata Šešerin. Htjeli smo zaokružiti cjelinu kroz prezentaciju simbola cijele županije te su tako osim ruže, zastupljene plava i zelena boja, boje županije.Također, htjeli smo osnažiti naše žene koje čuvaju i njeguju našu baštinu te na kraju krajeva pokazati našu kulturu i baštinu.” govori Ivana Tomašinec Damjanović

Foto: 2sisters

Sanja Tomašinec dizajner i inženjer tekstilne tehnologije, koja je i zaslužna za cijeli dizajn ističe kako je ovo bila jedinstvena prilika da se na službenu uniformu implementira ruža kao simbol županije, a koja se inače slabije koristi. “Sve je rađeno prema našoj tradicijskoj odjeći koja se prije nosila, a cilj je bilo obraditi cijelo područje županije kroz jedan set odjeće. Tako smo dobili moderne uniforme s tradicijskim elementima.” zaključuje Sanja Tomašinec.

Iz turističke zajednice Sisačko-Moslavačke županije su oduševljeni dizajnom uniformi, a posebno što se radi o domaćoj proizvodnji i ručnom radu. “Ukazala se je potreba za unikatnim uniformama jer ove godine radimo na povećanoj promociji naše destinacije u inozemstvu ( Poljska, Italija, Slovenija i Njemačka ) pa smo iz praktičnih razloga, kako bi privukli pažnju, došli do ideje da nečim oku ugodnom privučemo pažnju. U cijeloj priči upravo drugačije uniforme dolaze do izražaja. Imamo još puno ideja, a sljedeći korak nam je izrada i drugačijeg promotivnog štanda. Najgora je solucija klasični prostori s bijelom podlogom i posterima, no sukladno skromnim prihodima nadam se da ćemo uspjeti napraviti i dizajn drugačijeg promotivnog pulta. Inače, prošle godine smo probili magičnu brojku od 100.000 noćenja na što smo jako ponosni. “ zaključuje Ingrid Padjen Đurić, direktorica TZ Sisačko-moslavačke županije.

Foto: 2sisters

Svoju premijeru uniforme će imati na Sajmu Place2go u Zagrebu 15-17.ožujka ove godine, a biti će i na svim nastupima Turističke zajednice SMŽ – na sajmovima u Sloveniji, Njemačkoj, Italiji i Varšavi. TZSMŽ je projekt financirala u iznosu od 30.000,00 kn bruto za dizajn i izradu 7 kompleta uniformi.

Uniforme su vizualno atraktivne i diferenciraju prezentaciju od drugih destinacija

Sada bi sljedeći korak bio i dizajn drugačijeg promotivnog štanda, kako bi se zaokružio cijeli proces. Stalno ističem kako na sajmovima, pogotovo ako si “mali” u kontekstu manjeg budžeta, moraš biti inovativan, kreativna i drugačiji kako bi privukao pažnju na sebe. Ako gledamo neki sajamski prostor on je uvijek isti, s klasičnim bijelim “boksevima”, a ako netko iskoči s drugačijim pristupom odmah odskače od drugih i samim time i privlači pažnju i budi interes. Naravno prvi korak je privući pažnju i interes, a onda na scenu dolazi kvalitetna komunikacija i prodaja tj. promocija destinacije kako bi stvorili akciju tj. želju za dolaskom u destinaciju.

Naravno prvi korak je privuči pažnju i interes, a onda na scenu dolazi kvalitetna komunikacija i prodaja tj. promocija destinacije kako bi stvorili akciju tj. želju za dolaskom u destinaicju

Odličan primjer kako i male turističke zajednice mogu kvalitetno raditi, biti drugačije i boriti se za svoje mjesto pod suncem. Najlakše je reći ne može se i držati statusa quo. U tom kontekstu, podsjećam i na odličnu akciju TZ Rogoznice ( iako je morska destinacija, s puno većim budžetom nego kontinentalne turističke zajednice, no opet “mala” u kontekstu velikih morskih destinacija ) koja je napravila inovativni mobilni Visitor centar ili mobilni turistički ured.

Vijesti: