U Frankfurtu održana prezentacija Hrvatske za grupna putovanja

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu je 15. studenoga, u suradnji s TUI Reisecenterom iz mjesta Nenteshausen (okolica Frankfurta), održalo prezentaciju Hrvatske u svrhu generiranja grupe putnika koja će...

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu je 15. studenoga, u suradnji s TUI Reisecenterom iz mjesta Nenteshausen (okolica Frankfurta), održalo prezentaciju Hrvatske u svrhu generiranja grupe putnika koja će posjetiti Dalmaciju u proljeće 2018.

Na polusatnoj prezentaciji sudjelovalo je 150 sudionika, klijenata TUI-a, kojima su prikazane ljepote Dalmacije i potencijali za predsezonu na području od Splita do Dubrovnika. Dodatno je prikazan i promotivni film o Makarskoj rivijeri te novi promotivni spot HTZ-a, a prisutne je posebno pozdravila Nicole Nett, vlasnica TUI Reisecentera, koja je najavila putovanja i mogućnost da se navedene nađu unutar standardnog programa TUI Reisecentera, javljaju iz HTZ-a.

Nažalost, niti ovog puta nije prezentirana turistička ponuda kontinentalne Hrvatske, a pitam se, da li je ovo već namjerno da se izostavlja ponuda i promocija kontinentalne Hrvatske, pogotovo kada pričamo o njemačkom tržištu jer znamo da su Nijemci skloni ruralnom turizmu, što pokazuje razvoj Bavarske kao turističke destinaicje.

Kako ističu iz HTZ-a, osim prezentacije prisutnima su podijeljeni promotivni materijali HTZ-a, a postavljen je i niz pitanja koja pokazuju da je Hrvatska sve interesantnija destinacija za njemačke goste. Jako veliki interes prisutnih se očitovao i u tome šta je samo tijekom večeri već napravljeno oko 30 rezervacija za ponuđena putovanja u Hrvatsku. U narednom periodu očekuje se nastavak prodaje aranžmana za Hrvatsku te povećanje broja putnika, ali i generiranje više grupa.

Njemačko predstavništvo HTZ-a sudjelovalo na manifestaciji turoperatora Thomas Cook

U Njemačkoj djeluje oko 10 tisuća turističkih agencija koje prodaju programe raznih turoperatora, a koji upravo preko istih prodaju gotovo 80 posto svog produkta. Upravo se zbog toga unaprjeđenje suradnje i upoznavanje agenata s programima nameće kao ključna točka u procesu prezentiranja tržištu svih potencijala koji se nalaze u ponudi na njemačkom tržištu, ističu iz HTZ-a.

Tako je Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj, u suradnji s turoperatorima i agencijama, nastoji agentima približiti stacionarne prodajne potencijale i prednosti hrvatske turističke ponude te kroz osobni kontakt dobiti od njih što više konkretnih informacija o kretanjima na tržištu i imidžu Hrvatske kao turističke destinacije među njihovim klijentima U tu je svrhu predstavništvo sudjelovalo na manifestaciji turoperatora Thomas Cook, koja je održana ovog mjeseca u Frankfurtu na tradicionalnom TravelconneXion. TravelconneXion je godišnja manifestacija grupacije Thomas Cook za agente koji prodaju njihov proizvod. Na manifestaciji se okupilo oko 1500 agenta.

Njemačko predstavništvo HTZ-a sudjelovalo je i na DER Touristikovom Campusu 2018, u sklopu kojeg ova istoimena grupacija također okuplja agente te im predstavlja vlastiti program za ljetnu sezonu. Na manifestaciji sudjeluju i partneri pa je tako ove godine zajedno s HTZ-om sudjelovao i Valamar. Manifestacija se održala u Francusko,j a sudjelovalo je 1400 agenta i 500 partnera.”U razgovoru s agentima stekao se dojam da je Hrvatska sve traženija destinacija u agencijama i da se potražnja paket aranžmana za Hrvatsku razvija u pozitivnom pravcu. Valja napomenuti da je veliki broj agenata i sam odabrao Hrvatsku za svoj godišnji odmor ili se spremaju posjetiti Hrvatsku sljedeće godine, što potvrđuje općeniti rast interesa za Hrvatskom.” ističu iz predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj.

Thomas Cook i DER Touristik su druga i treća turoperatorska grupacija u Njemačkoj s razgranatom mrežom prodaje u svim njemačkim gradovima, a s njima godišnje putuje na odmor više od sedam milijuna Nijemaca.


Vijesti: