U Londonu otvoren najveći poslovni turistički sajam na svijetu

Sajam WTM se svake godine održava u Londonu i predstavlja najveći poslovni turistički sajam na svijetu, a na kojem se predstavio 5500 izlagača iz 180 zemalja svijeta te ga ...

Sajam WTM se svake godine održava u Londonu i predstavlja najveći poslovni turistički sajam na svijetu, a na kojem se predstavio 5500 izlagača iz 180 zemalja svijeta te ga  godišnje posjeti više od 50 tisuća turističkih profesionalaca, ministara turizma i drugih bliskih resora te predstavnika medija.

Prošle godine se u sklopu WTM-a prema procijenama ugovorilo turističkih poslova ukupne vrijednosti od oko 2.5 milijarde funti, a ovim sajmom počinje “službena” sezona sajamskih nastupa, ali i drugih vrsta promotivnih aktivnosti s ciljem kvalitetne pripreme sljedeće turističke godine.

WTM sajmom počinje sezona sajamskih nastupa

Britansko tržište važno za našu zemlju, a interes za Hrvatsku sve više raste iz godine u godinu. Tako je u prvih devet mjeseci ove godine ostvareno 8% više dolazaka i noćenja nego prošle godine tj. ostvareno je 850.000 dolazaka i 4.4. milijuna noćenja gostiju iz Velike Britanije. Najviše su odsjedali u hotelima te zatim objektima u domaćinstvu, dok su najviše noćenja ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Konavlima, Puli i Poreču. Prosječna dnevna potrošnja turista iz Velike Britanije prema TOMAS istraživanju iznosi 139 Eura, što ih svrstava na drugo mjesto po potrošnji , odmah iz gostiju iz USA koji u prosjeku ostvare najveću dnevnu potrošnju od 158 Eura.

Na jednoj od najvećih turističkih scena u svijetu, Hrvatska će predstaviti svoje brojne ponude kojima iz godine u godinu osvaja status jedne od najpopularnijih turističkih destinacija. Ovo je ujedno i prilika da se dodatno pozicioniramo na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva koje je jedno od naših najvećih i najperspektivnijih tržišta, s velikim potencijalom daljnjeg rasta. Gosti iz Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni, većinom odsjedaju u hotelima visoke i više kategorije, a dnevna potrošnja im je znatno veća od prosjeka ostalih tržišta te ćemo stoga i dalje veliku pozornost i promotivne aktivnosti usmjeravati na ovo, nama izuzetno važno tržište.“ izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

Promocija novih službenih uniformi HTZ-a

Foto: Darko Tomas / CROPIX

Upravo na WTM sajmu danas je službena premijera novih turističkih uniformi HTZ-a, a koje su prije par dan u zagrebačkom muzeju Mimara ima pretpremijeru u sklou humanitarnog modng događaj pod nazivom „Kreirano srcem“.  Najnoviju kolekciju turističkih uniformi Hrvatske turističke zajednice kreirao je modni dvojac Elfs. 

Više o novim turističkim uniformama pogledajte u prilogu.

/// PREDSTAVLJENE NOVE SLUŽBENE TURISTIČKE UNIFORME HTZ-A

 

Vijesti: