U Mađarskoj održan prvi međunarodni Doručak s hrvatskih farmi

Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo turizma i HGK trodnevnom manifestacijom Hrvatska tržnica u Mađarskoj predstavili su turističko-proizvodnu ponudu Hrvatske s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Hrvatska tržnica u...

Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo turizma i HGK trodnevnom manifestacijom Hrvatska tržnica u Mađarskoj predstavili su turističko-proizvodnu ponudu Hrvatske s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Hrvatska tržnica u Budimpešti održava se do 25. svibnja 2017. godine na najljepšoj tržnici Europe „Nagy Vásásrcsarnok“. Svoje ponude i proizvode predstavlja 21 hrvatski proizvođač.

Danas, drugog dana manifestacije održan je Doručak s hrv tskih farmi na kojemu su se doručkovali prehrambeni proizvodi s oznakama kvalitete: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše, te brašno i kruh s hrvatskih polja. „Danas se svi okrećemo novim trendovima, no ipak dokazano cijenimo izvornost i autohtonost, odnosno ono što se stvaralo stoljećima. Iz tog razloga, važno je njegovati tradiciju i bogatstvo domaće ponude. Mi smo ove godine po prvi puta došli na najpoznatiju tržnicu Europe s posebnim ciljem, a to je prezentirati zaokruženu turističku priču i doživljaj – hrvatske destinacije, hrvatske okuse i hrvatske autohtone proizvode. Vjerujem da na ovakav način možemo puno bolje dočarati našim gostima svu raznolikost i zanimljivosti koje nudi cijela Hrvatska. Ovo je i potvrda kako turizam, poljoprivreda i gospodarstvo, kada je riječ o promociji Hrvatske, trebaju nastupati zajedno“, izjavio je ministar Cappelli na otvorenju manifestacije, dodavši kako vjeruje da će se ovakvo zajedničko predstavljanje na našim emitivnim tržištima nastaviti i u budućnosti.

Inače, velikim Doručkom s hrvatskih farmi koji je održan u Zagrebu 13. svibnja završila je višemjesečna informativna kampanja Ministarstva poljoprivrede i Hrvatske poljoprivredne agencije po hrvatskim županijama, koja je promovirala domaće proizvode i poticala njihovu potrošnju. U kampanji je sudjelovalo oko 500 poljoprivrednih proizvođača iz cijele Hrvatske.

Mađari su uvijek rado viđeni gosti naših turističkih odredišta i drago mi je što je Doručak s hrvatskih farmi svoju inozemnu premijeru doživio upravo u Budimpešti. Desetljećima se govori o nužnosti povezivanja domaćih proizvođača i ugostiteljskih i hoteljerskih objekata i zadovoljan sam što smo stvari pokrenuli u pravom smjeru. Nismo se bavili samo promotivnim aktivnostima već smo u propise ugradili odredbe koje će našim proizvođačima omogućiti poštene uvjete rada i u pravima ih izjednačiti s njihovim europskim kolegama. Suradnja s turističkim sektorom iznimno nam je važna jer daje najbolje rezultate i za poljoprivrednu proizvodnju i za turističku ponudu. Nije još prošlo dovoljno vremena za ocjenu uspješnosti provedenih mjera, no prvi statistički pokazatelji govore da smanjujemo uvoz i povećavamo izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda izjavio je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić.

Tržište Mađarske jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za turizam Hrvatske te su turisti iz Mađarske deseti najbrojniji gosti u našoj zemlji. Prošle godine iz Mađarske je ostvareno 513 tisuća dolazaka (+12 posto) i 2,75 milijuna noćenja (+11 posto), što u ukupnim ostvarenim noćenjima predstavlja udio od oko 3 posto. Gosti iz Mađarske najviše su noćenja ostvarili u Primorsko-goranskoj županiji, a zatim u Istri te Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji. Među najposjećenijim destinacijama prošle godine bili su Crikvenica, Vir, Rovinj, Medulin i Lopar, a gosti iz Mađarske najviše noćenja ostvarili su u objektima u domaćinstvu (48 posto) te hotelima (23 posto).

Vijesti: