U Šangaju otvoren ured Hrvatske turističke zajednice

Hrvatska turistička zajednica od danas u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine. Novi ured za cilj ima privlačenje...

Hrvatska turistička zajednica od danas u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine.

Novi ured za cilj ima privlačenje još većeg broja kineskih gostiju, uvođenje izravnih aviolinija između Kine i Hrvatske, te razvoj ponude prilagođene kineskim turistima. Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, predstavlja i najveći izazov. Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna eno-gastronomija, poručila Franka Gulin, direktorica novoutemeljenog HTZ ureda u Šangaju.

Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić naglasio je kako zbog uštede troškova, te buduće jače institucionalne suradnje ured Predstavništva HTZ otvara u prostorijama Predstavništva HGK-a u ŠangajuIzuzetno smo ponosni što ured u Šangaju otvaramo upravo u godini koja je proglašena godinom turizma Europske unije i Kine. Pravi je trenutak da na ovom velikom i važnom tržištu krenemo s još jačim pozicioniranjem naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije. Naime, samo u ovoj godini bilježimo rast prometa kineskih gostiju od 40 posto, a prostor za još boljim rezultatima itekako postoji. Hrvatska u Kini tek treba zauzeti čvrstu tržišnu poziciju, potencijali postoje što potvrđuje i nagrada renomiranog časopisa Travel+Leisure koji je našu zemlju proglasio najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste u ovoj godini, poručio je direktor HTZ Kristjan Staničić.

Tijekom prvih deset mjeseci ove godine s kineskog tržišta ostvareno 216.000 dolazaka i 315.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima. Kineski su turisti najviše noćenja ostvarili u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Zadru. 

Kineski su turisti zanimljivi s pozicije afirmacije razdoblja pred i posezone jer najviše dolazaka ostvaruju u listopadu (18%) i lipnju (16%), a potom u svibnju (14%) i rujnu (14%). Najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalne ture, a više od 66% noćenja kineskih turista ostvareno je u hotelima, dok ih u smještaju u domaćinstvima odsjeda približno 24%. 

Na destinacijama se u prosjeku zadržavaju vrlo kratko te više puta mijenjaju mjesto boravka. Kada govorimo o motivima dolaska, razgledavanje im je najvažniji motiv putovanja (73%), te slijedi gastronomija (64 %).

Profil emitivnog tržišta Kine pogledajte ovdje

Vijesti: