U Splitu održana konferencija ”Putničke agencije partneri domaćinima”

Danas je u HGK Županijskoj komori Split održana konferencija ”Putničke agencije partneri domaćinima”. Konferencija je rezultat suradnje Sekcije Zajednice obiteljskog turizma i Strukovne grupacije putničkih agencija pri ŽK Split,...

Danas je u HGK Županijskoj komori Split održana konferencija ”Putničke agencije partneri domaćinima”.

Konferencija je rezultat suradnje Sekcije Zajednice obiteljskog turizma i Strukovne grupacije putničkih agencija pri ŽK Split, a cilj joj je bio približiti pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu (domaćinima) djelatnost putničkih agencija, koje im mogu olakšati poslovanje i omogućiti im stvaranje prednosti nužne za bolje pozicioniranje na konkurentnom turističkom tržištu.”Navedeni oblici strukovnog povezivanja u ŽK Split su i pokrenuti upravo zbog značaja turizma za hrvatsko, te posebno splitsko-dalmatinsko gospodarstvo. Odlični turistički rezultati obvezuju na daljnji rad na podizanju kvalitete usluga i produljenju sezone. Stoga i organiziramo ovakve skupove s nadom da ćete u međusobnim kontaktima naći interes za unapređenje poslovanja, pri čemu vam je HGK podrška i partner”, rekla je u ime organizatora direktorica ŽK Split, Vesna Friedl.

Broj obiteljskih iznajmljivača u Splitsko-dalmatinskoj županiji u stalnom je porastu oko 10% više pružatelja usluga obiteljskog smještaja, dok se na području grada Splita ta brojka penje i na vrtoglavih 30%.

Na konferenciji je svoje usluge predstavilo pet putničkih agencija s područja Splitsko-dalmatinske županije, nakon čega su održani individualni poslovni razgovori privatnih iznajmljivača i predstavnika agencija.  Putničke agencije predstavile su brojne prednosti ovog kanala prodaje poput prisutnosti na više stranih portala odjednom i to na izvornom jeziku zemlje gosta, prisutnosti kod stranih partner agencija i touroperatora, sigurnosti kod otkaza rezervacije gosta, komunikacije s gostom na izvornom jeziku, stalnom širenju mreže prodajnih kanala, većem izboru načina plaćanja za gosta, savjetima kod marketinške prezentacije smještajnog objekta, smanjene administracije za domaćina jer nije potreban obračun i naplata PDV-a na proviziju agencije, što je sve u konačnici neprocjenjivo za konačan dojam gosta koji će ostaviti u komentarima. ”Iako je rad preko portala zasigurno dobar način poslovanja, znatno je zahtjevniji po pitanju angažmana samog iznajmljivača. Putničke agencije nude različite razine usluga, od potpunog upravljanja apartmanom do samo povremenog punjenja, prijave i odjave gostiju te ad hoc gostiju”, rekla je na skupu Nataša Bušić iz Odsjeka za turizam ŽK Split.

Broj obiteljskih iznajmljivača u Splitsko-dalmatinskoj županiji u stalnom je porastu, već nekoliko godina zaredom u županiji je godišnje oko 10% više pružatelja usluga obiteljskog smještaja, dok se na području grada Splita ta brojka penje i na vrtoglavih 30%. “Veliki interes za temu konferencije, više od šezdeset nazočnih domaćina, potvrda su da ovo rastuće tržište privatnog smještaja pored trenutnog izrazitog skoka u kvantiteti ima potrebu i za dodatnim unapređenjem kvalitete. ” zaključili su iz HGK ŽK Split. Pružanje usluga obiteljskog smještaja cjelokupan je poslovni proces za koji su potrebna znanja iz raznih područja poslovanja, poput primjerice marketinga, informatike, zakonskih regulativa, stranih jezika, a njih iznajmljivač može dobiti upravo u partnerskom odnosu s putničkom agencijom

Vijesti: