Uber tijekom Adventa koristilo tri puta više domaćih korisnika

Tijekom ovogodišnjeg Adventa, broj domaćih korisnika Ubera porastao je čak tri puta u odnosu na prethodnu godinu. Kako ističu iz Ubera, najveći porast bilježe Zagreb i Split u kojima...

Tijekom ovogodišnjeg Adventa, broj domaćih korisnika Ubera porastao je čak tri puta u odnosu na prethodnu godinu.

Kako ističu iz Ubera, najveći porast bilježe Zagreb i Split u kojima sve veći broj korisnika odluči posjetiti Advent Uberom umjesto osobnim automobilom. Istovremeno, Uber su u Hrvatskoj koristili posjetitelji iz čak 98 zemalja svijeta.

Tako su tijekom Adventa, Uber u Zagrebu koristili turisti iz 94 zemlje, a u odnosu na 2016. godinu, koristilo ga je 2,5 puta više stranaca. Osim u Zagrebu, Uber se ovog Adventa više koristio i u drugim hrvatskim gradovima. Na obali je tako Uber koristilo 3 puta više stranaca u odnosu na prethodnu godinu iz čak 77 zemalja, što pokazuje da je Uber i tijekom zimskih mjeseci vrlo popularan na obali.

Tijekom prosinca, koji je uz ljetnu sezonu turistički najposjećeniji period godine, Uber su u Zagrebu najviše koristili turisti iz SAD-a, Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Švicarske, Francuske i Italije. Slično je i na obali gdje su se navedenim turistima pridružili i korisnici iz Španjolske i Australije. „Ovaj izniman interes turista još jednom potvrđuje da Uber izvrsno nadopunjuje turističku ponudu cijele Hrvatske te turistima, kao i lokalnom stanovništvu, pruža dodatnu, jednostavnu opciju kretanja gradom“ ističe Matija Mesić iz Uber Hrvatske.

Inače, za razdoblje prvih 30 dana (01.12.-31.12.2017.) u odnosu na prošlu godinu, Advent u Zagrebu bilježi 23% ( 110.707 ) više dolazaka te 23% (199.752) noćenja.

U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 36.380 (rast 11%) te stranih 74.327 (rast 30%), dok od ukupno ostvarenih noćenja domaći turisti su ostvarili 61.078 (rast 15%), a strani 138.674 (rast od 27%). Najviše stranih dolazaka je bilo iz Italije, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije, Njemačke, a noćenja iz Italije, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije, Njemačke.

Povezana vijest:

UBER KAO AMBASADOR HRVATSKOG TURIZMA      

ADVENT U ZAGREBU GENERIRAO PREKO POLA MILIJARDE KUNA POTROŠNJE

Vijesti: