UHPA u radnoj posjeti Požeško-slavonskoj županiji

Turistička zajednica Požeško-slavonske županije ugostila je ovog tjedna u dvodnevnom boravku Udrugu hrvatskih putničkih agencija (UHPA) čiji članovi su održali sjednicu Upravnog odbora te zajednički sastanak s predstavnicima receptivnih...

Turistička zajednica Požeško-slavonske županije ugostila je ovog tjedna u dvodnevnom boravku Udrugu hrvatskih putničkih agencija (UHPA) čiji članovi su održali sjednicu Upravnog odbora te zajednički sastanak s predstavnicima receptivnih agencija, turističkih zajednica općina i gradova, turističkih vodiča i ostalih turističkih subjekata s područja županije.

Zadovoljni smo što smo bili domaćinom članovima UHPA-e kojima smo prezentirali mogućnosti organiziranog dolaska turista u Požeško-slavonsku županiju. Ta mogućnost povezivanja i uspostava daljnje suradnje i širenje našeg tržišta putem mreže turističkih agencija je za nas izuzetno važna. Dolazak 15 vodećih turističkih agenata na područje naše županije odlična je prilika za promociju same destinacije, prezentaciju naših turističkih subjekata te otvara vrata za buduću suradnju” istakla je Maja Jakobović Vukušić, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.

Tako su lokalne turističke zajednice i receptivne turističke agencije Požeško – slavonske županije imale direktnu priliku predstaviti sve turističke programe, sadržaje i autohtone priče. Slavoniji ne treba pomoć, nego strateški razvoj, a upravo u turizmu leži veliki potencijal. Prvi korak je upoznati i doživjeti Slavoniju, te ciljano dovesti turiste, kako bi se Slavonija počela prodavati kao turistička destinacija s ciljem kako bi se generirali turistički dolasci i noćenja, te stvorila turistička potrošnja koja je temelj za što boljim i kvalitetnijim razvojem turizma. A upravo važnu ulogu u prodaji i brendiranju destinacije imaju putničke agencije. Uz 198 redovna člana koji pružaju usluge turističkih agencija i turoperatora, UHPA okuplja i 107 pridružena člana iz hotelijerstva, prijevoza, strukovnog obrazovanja te drugih ustanova i udruga vezanih uz turizam. Sveukupno, znak UHPA-e, kao znak povjerenja i kvalitete nalazi se na 456 prodajnih mjesta članova.

Foto: UHPA

Nakon obilaska samo jednog dijela županije, predsjednik UHPA-e Tomislav Fain istaknuo je da će se morati svakako još vratiti u Požeško-slavonsku županiju da može sagledati cjelokupnu ponudu. „Nakon ova dva radna dana posjeta, svega viđenog, nadam se da ćemo jedan dio vaše ponude uvrstiti u ponude naših agencija, pokušati to prodavati našim sugrađanima i gostima koji dolaze iz europskih država. Lijepo je vidjeti da se ide naprijed. Udruga hrvatskih putničkih agencija usko surađuje s Ministarstvom turizma i Hrvatskom turističkom zajednicom. Vjerujem da i mi, ovom zajedničkom suradnjom, možemo doprinijeti u turističkom razvoju i promociji vaše županije”  rekao je predsjednik UHPA-e, Tomislav Fain.

Inače, UHPA je javno podržala inicijativu da se Dani hrvatskog turizma održe u Slavoniji, te su najavili kako će se Dani UHPA-e 2019. godine održati u Slavoniji. Također, predsjednik UHPA-e Tomislav Fain obećao je kako će prije održavanja Dana hrvatskog turizma u Slavoniji održati B2B radionice s putničkim agencijama kako bi putničke agencije same upoznale i doživjele destinaciju Slavonija, a prvi korak je upravo napravljen u Požeško-slavonskoj županiji.

Moj duboki naklon i kapa do poda za UHPA-u. Obećano – izvršeno.

Povezana vijest:

TOMISLAV FAIN,UHPA: PODRŽAVAMO INICIJATIVU DA SE DANI TURIZMA ODRŽE U SLAVONIJI TE NAJAVLJUJEM ODRŽAVANJE DANA UHPA-E 2019. U SLAVONIJI

ID RIVA TOURS DOVELA PRVU GRUPU NIJEMACA U SLAVONIJU I BARANJU

SANDRA GOBIN, UNILINE: PRED SLAVONIJOM KAO DESTINACIJOM STOJI LIJEPA BUDUĆNOST

Vijesti: