Uniline ostvario rekordni rast prihoda

Prema nerevidiranom financijskom izvješću za 2018. godinu vodeći hrvatski turoperator Uniline ostvario je rekordni ukupni prihod od 414 milijuna kuna odnosno rast od 10,5% u odnosu na 2017. te...

Prema nerevidiranom financijskom izvješću za 2018. godinu vodeći hrvatski turoperator Uniline ostvario je rekordni ukupni prihod od 414 milijuna kuna odnosno rast od 10,5% u odnosu na 2017. te porast dobiti od čak 15%.

Visoku postavljenu ljestvicu daljnjeg rasta poslovanja u 2018. uspješno smo svladali. Nastavljen je naš višegodišnji trend dvoznamenkastog rasta ukupnog prihoda i dobiti što nam pruža čvrst temelj da ambiciozno krenemo i u 2019. i to u ozračju turbulentnih kretanja međunarodnih turističkih trendova ponude i potražnje i sve oštrijem nadmetanju za svakog gosta s konkurentskim mediteranskim destinacijama“, izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave i suvlasnik Unilinea.

U 2018. Uniline je dosegnuo ukupni prihod od 414 milijuna kuna zabilježivši pritom rast prihoda od 10,5% te dobiti od čak 15%, uz prošlogodišnja značajna ulaganja u novo poslovno sjedište u Puli, novi ured u Zagrebu te inovativni integrirani kompanijski softver radi podizanja efikasnosti i objedinjenog upravljanja poslovanjem.

Porast prihoda popratilo je i povećanje broja zaposlenika od 10% u usporedbi s prošlom godinom.

Značajno je da rast poslovanja u 2018. godini u odnosu na prethodnu bilježe i Unilineove kompanije u regiji – Uniline Celje u Sloveniji, Uniline Plus u Bosni i Hercegovini te Uniline Experience u Srbiji čime je dodatno osnaženo pozicioniranje Unilinea kao vodeće destinacijske menadžment kompanije u regiji jugoistočne Europe.

Fokus na cijeloj turističkoj godini

Izvore daljnjeg rasta ukupnog prihoda i dobiti u Unilineu vide u intenziviranju aktivnosti na tradicionalnim europskim emitivnim tržištima te daljnjem dinamiziranju prodaje na dalekim tržištima poput korejskog i kineskog te razvoju turizma posebnih interesa kao što su sportski i zdravstveni turizam.

Poseban naglasak u protekloj godini bio je na intenzivnijem nastupu i prodajnim aktivnostima na turističkom tržištu Južne Amerike, odakle u Unilineu bilježe sve veći broj gostiju.

Krajnji je cilj svih ovih aktivnosti, posebice u sportskom turizmu koji je u fazi ekspanzivnog razvoja, da se osmišljenim cjelogodišnjim aktivnostima i nastupima učinkovitije i kvalitetnije iskoriste raspoloživa sportska i prateća receptivna infrastruktura kao i prirodni resursi radi povećanja poslovanja u razdoblju van glavne turističke sezone. To je, uz promociju Hrvatske kao destinacije i jedan od glavnih ciljeva projekta Hrvatska zemlja sporta koji je Uniline pokrenuo prošle godine u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom čija je i službena putnička agencija.

‘’Odavno smo si zacrtali da je u globalnom turističkom okruženju naš fokus na uspješnom poslovanju svih dvanaest mjeseci odnosno cijeloj turističkoj godini. To od nas traži stalne promjene i inovacije kao i stalno usvajanje novih znanja i vještina. Letvica koju pred nas stavlja moderni gost je sve viša, a naš uspjeh mjeri se njihovim zadovoljstvom i sposobnošću da uspješno prevladamo nove izazove”, zaključio je Žgomba.

POVEZANA VIJEST:

BORIS ŽGOMBA, UNILINE: RAZDOBLJE HIPER POTRAŽNJE ZA HRVATSKOM JE PROŠLO, NO NIJE VRIJEME ZA ČEKANJE VEĆ ZA KONKRETNU I PROMPTNU AKCIJU

Vijesti: