Uniline postao ekskluzivni nositelj SKIFUN franšize za Hrvatsku

Uniline intenzivnije ulazi na tržište skijaških turističkih programa, a sve zahvaljujući skifun trašize.  Potpisivanjem ugovora o ekskluzivnom partnerstvu i franšizi za Hrvatsku s vodećim slovenskim skioperatorom SKIFUN-om, Uniline je...

Uniline intenzivnije ulazi na tržište skijaških turističkih programa, a sve zahvaljujući skifun trašize. 

Potpisivanjem ugovora o ekskluzivnom partnerstvu i franšizi za Hrvatsku s vodećim slovenskim skioperatorom SKIFUN-om, Uniline je učinio veliki iskorak ka svom pozicioniranju na tržištu skijaških turističkih programa, osnažujući time svoju poziciju vodećeg hrvatskog turoperatora.

SKIFUN-ova pouzdana i moderna online rezervacijska platforma ljubiteljima skijanja omogućava jednostavan pregled ponude smještaja i skipass-eva po izuzetno povoljnim cijenama, kao i dodatnih usluga poput spa & wellnessa te rezervacijski proces u četiri brza koraka. Pouzdanost rezervacijskog sustava ogleda se u 99% zadovoljstvu korisnika koji su svoje skijanje rezervirali putem SKIFUN rezervacijske platforme. “Iznimno smo ponosni što naša kompanija postaje nositelj franšize SKIFUN-a za Hrvatsku, a od suradnje naših dviju kompanija očekujemo novu sinergiju i uzlet na ovom specifičnom tržišnom segmentu u Hrvatskoj. Već sada bilježimo izuzetan rast skijaških rezervacija domaćih gostiju u odnosu na isto razdoblje 2017.,” izjavila je Sandra Gobin, članica Uprave Unilinea za Sektor prodaje i produkcije.

Povijesni put vodećeg slovenskog skioperatora započeo je prije više od deset godina prvim turističkim programima na slovenskom skijalištu Vogel. Ubrzo se ponudom skijaških aranžmana i školom skijanja šire na vodeća skijališta Francuske, Švicarske, Italije, Austrije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije te Bugarske stvarajući bazu od preko 400 poslovnih partnera na svim većim europskim skijalištima.

Hrvati najviše vole skijališta u Austriji, Italiji pa u Sloveniji 

Foto: Pexels.com

U Unilineu posebno računaju na tzv. ”bijeli tjedan” ili ” hrvatski skijaški tjedan” koji započinje nakon božićnih i novogodišnjih blagdana. 

Tada na skijanje, prvenstveno zbog zimskih školskih praznika, kreće većina, odnosno gotovo 70% od preko 200 tisuća hrvatskih skijaša,  a  ta se brojka iz godine u godinu povećava.

Tradicionalno su njihova omiljena odredišta ponajviše skijališta u Austriji, potom u Italiji te  Sloveniji, a u novije vrijeme i u Francuskoj, koju često odabiru mlađe dobne skupine skijaša, ističu iz Unilinea.  Blizina ski odredišta i cijena za većinu domaćih skijaša i dalje ipak ostaju presudni faktor u donošenju odluke o konačnom odabiru destinacije.

Vijesti: