Uniline službena putnička agencija Europskog rukometnog prvenstva, nastavak razvoja koncepta “one stop sport travel company

Sportski turizam, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – i godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, jedan je...

Sportski turizam, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – i godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, jedan je od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma u svijetu.

Svakako kako je sportski turizam jedan od niša koji mogu i moraju produžiti turističku sezonu, pogotovo jer imamo sve preduvjete, od ugodne mediteranske klime, povezanosti, do svjetskih sportskih uspjeha kako pojedinačnih tako i momčadskih sportova, a samim time i upoznate sportaše kao odlične ambasadore našeg turizma. Sve potencijale sportskog turizma u hrvatskim okvirima prepoznao je i Uniline, najveći hrvatski turistički operater, kroz koji godišnje prođe više desetaka tisuća korisnika ovih usluga – od natjecatelja, trenera do navijača –  te dvadesetak renominiranih sportskih saveza i klubova.

Zbog dinamičnog rasta sportskog turizma u Uniline-u krenuli su s novim poslovnim modelom kao rješenje za cjelogodišnji i održivi turizam. Kako ističe Goran Šprem, izvršni direktor Unilinea za sportski i korporativni turizam, za cilj su si postavili da postanu ”one stop sport travel company” aktivna po 24/7 principu tj. klijentima dostupni svaki dan i u svako vrijeme.” Budućnost ovog poslovanja vidimo u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u kojima tražimo racionalna i isplativa rješenja za sportaše, saveze i klubove te njihove navijače i goste kroz naš specifični know-how koji smo razvili – od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve uzraste do sportskog pripremnog dijela i po potrebi pripremnih i natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama” ističe Šprem te dodaje kako sportski turizam kao jedan od optimalnih oblika cjelogodišnjeg poslovanja može značajno doprinijeti daljnjoj diverzifikaciji i održivosti hrvatskog turizma.

Uniline službena putnička agencija Europskog rukometnog prvenstva

Upravo u tome smjeru Uniline je krenuo i u suradnju s Hrvatskim rukometnim savezom, te su postali službena putnička agencija Europskog rukometnog prvenstva koje se od 12. do 28.01.2018. održava u Hrvatskoj i to u Zagrebu, Splitu, Poreču i Varaždinu. ”Unilineov tim na projektu EURO 2018 broji više od 80-ak osoba, od kojih je 30-ak turističkih specijalista te tim s više od 50 vozača” istaknuo je  Ranko Petrović, Izvršni direktor Europcar-a i logistike Unilinea, ujedno i vodeći čovjek operativnog tima. Uniline tim brine o smještaju i transferu sudionika EURA i to s flotom od 50 osobnih vozila i 25 autobusa za više od 1.200 službenih osoba prvenstva, posebice 500 sportaša iz 16 europskih zemalja, a potom i članova stručnih timova i sportskih dužnosnika pojedinih nacionalnih Saveza, Europske rukometne federacije (EHF), predstavnika medija i sponzora, kao i o grupnim dolascima više tisuća inozemnih navijača.

Sportskom turizmu, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – te godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara koji sudjeluje s 14% u svjetskom turističkom kolaču, stručnjaci predviđaju izuzetno dinamičan rast u narednih desetak godina. A koliko su ovakva sportska događanja značajna, pogotovo kada se organiziraju u pred ili posezoni, dovoljno govori podatak kako će na samom početku godine EURO 2018 ostvariti više od 25.000 noćenja.

Uniline budućnost ovog poslovanja vide u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u vidu racionalnih i isplativih rješenja za sportaše, klubove i saveze te njihove navijače i goste kroz vlastiti specifični know-how – od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve uzraste do sportskih priprema i po potrebi ostalih pripremnih te natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama.

 

Vijesti: