Upoznajte Elizabetu Planinić, dobrog duha hrvatskog turizma i najboljeg putnog osobnog agenta u Hrvatskoj

Danas više nego ikada turističke agencije se bore s raznim novim trendovima, personaliziranim ponudama jer turisti žele više od puke ponude rezervacije hotela, promjenama u organizaciji dok je s...

Danas više nego ikada turističke agencije se bore s raznim novim trendovima, personaliziranim ponudama jer turisti žele više od puke ponude rezervacije hotela, promjenama u organizaciji dok je s druge strane putnicima sve dostupno i nikada lakše nije bilo organizirati putovanje.

Također, konkurencija među turističkim agencijama je jako velika, razne nove agencije niču skoro svaki dan i postavlja se pitanje kako uspjeti? Kako se istaknuti u šumi konkurencije i stotine ponuda? Odgovor na to pitanje je jako jednostavan, kako ističe Elizabeta Planinić vlasnica turističke agencije PutujBolje.com važna je strast, odgovornost i vrijednost.

Naravno ove tri magične riječi se samo čine jednostavne, no da bi bile jednostavne moraš voljeti svoj posao i to raditi sa srcem ili jednostavno moraš biti čovjek. Upravo sve to je Elizabeta Planinić koja brine o Vašem poslovnom putovanju od prvog do zadnjeg kontakta i upravo zato je Elizabeta Planinić dobri duh našeg hrvatskog turizma. „Ginemo za svoje klijente i poslovne partnere, vjerujemo u poštenje, poslove na korist svih uključenih i to da je u biznisu najvažnije biti čovjek. Moja strast je pomagati ljudima da odu na godišnji, isplanirati im put i pobrinuti se da bude sve u redu. Doista želim da moji klijenti putuju bolje i polažem najveći naglasak na iskustvo putovanja“ ističe Elizabeta Planinić, vlasnica putničke agencije Putuj Bolje.

Ustvari putnička agencija Putuj bolje nije putnička agencija, bar je osobno ne bi tako svrstavao, nego nešto puno više, upravo zbog brige o klijentima i odličnog iskustva kojeg isporučuju. Putuj bolje najbolje bi definirao kao Vašeg osobnog putnog agenta ( PTA Personal Travel Agent ) koji brine o Vašem putovanju od prve do zadnje sekunde i dostupan je 0-24 „ Da, u praksi to u praksi to znači da je mobitel non-stop pored mene. Ako idem na put, klijenti znaju da sam na putu, ali sam dostupna 24/7 i ono najbitnije znači, biti čovjek, koji u trenutku kada treba ne čitamo opće uvjete, već pomažemo konkretno, kada nam pošalju razglednice, stavimo ih na naš zid, kada nam se jave s puta s slikama i s impresijama, znamo da smo doprinijeli da se u prvom redu odmore, da sklope dobar posao na destinaciji i da se sretno vrate. Mi smo njihova krila.

eli5

Zanimalo me je kako ljudi u Hrvatskoj reagiraju na drugačiji i individualni pristup tj. na koncept PTA, a Planinić ističe kako su na prvu zbunjeni i iznenađeni. „U prvi mah misle da je to čisti profesionalizam, što zapravo jest, ali kao da gledaju i čekaju, ok u čemu je caka i kvaka. Kad vide da nema kvake, onda se svi skupa opustimo i onda počinje prava suradnja. Smatram da je taj ljudski dio u poslovnom smislu zapostavljen, i svi zapravo želimo pričati s ljudima i da svatko cijeni pošten rad, pravi odnos a zatim polako ostali žele biti dio jedne posebne priče. Zašto da se netko u ulozi putnika ne osjeća posebno? Ne kažem da se ne osjećaju, ali ono nešto nedodirljivo je jednostavno dio naše priče koju dijelimo s klijentima, jer puno je bolje kada otputuju na put, a na jastuku ih dočeka welcome card na kojoj piše: „Ugodan boravak želi Vam Elizabeta – Putujbolje

Specijalizacija na jednu nišu je dobra i prijeko potrebna ističe Planinić i dodaje kako bi svi imali više koristi kada bismo svi bili specijalisti, pa makar i za jedno malo područje „Bila sam dio struktura koje su radile sve od turizma, bez posebnog fokusa na neku nišu unutar branše. Te priče u ovom slučaju firme, danas ne postoje. Smatram da ima mjesta za sve, preduvjetom da se sa srcem radi posao, a zatim je potrebno strukturiranje i specijaliziranje za jednu nišu. I ono dosta bitno, ljudi. Ljudi su dio priče, ljudi nisu zamjenjivi kako se kaže. Općenito se potiče da moramo biti stručnjaci za više područja, a uvjeravam vas da će i pojedinac, firma ali i društvo preko korisnika imati više koristi kada bismo svi bili specijalisti, pa makar i za jedno malo područje. Onda nam je fokus na klijentima, a oni su nam inspiracija, pa tako postajemo bolji. Ne bolji od drugih, nego bolji od sebe i ono što smo bili prije godinu, dvije itd.“

eli7

Putuj Bolje nedavno je narastao za još jednog zaposlenika, te me zanimalo koliko će to utjecati na razvoj agencije pošto ne možemo imati dvije Elizabete Planinić, a cijela usluga je personalizirana i individualna. „ Nedavno se Putuj Bolje pored mene povećao za još jednog člana, a nadam se uskoro kako ćemo trebati nove zaposlenik. Sve ono što čini Putujbolje su načela, misija i odnos prema klijentima, a to se projicira. Dakle osoba kada dođe dobiti će radni manual sa svim procesima, ali svakako i preko moje direktne komunikacije će vidjeti kako se ophodimo i na koji način brinemo. To se kod nas mora naučiti, usvojiti i primijeniti, drugačije ne može. Zapravo ne postoji druga Elizabeta Planinić, moj način rada je svojstven meni, ne tražim drugu sebe, dapače poticat ću da svatko tko će biti dio našeg tima da unese svojih 20% osobnosti, a ostalo su pravila struke definirani manualom i procedurama rada.“

Za kraj Elizabeta ističe kako smatram da će uvijek biti potreba za turističkim agencijama te kako nikada neće nestati agencije, samo će se uvjeti poslovanja promijeniti. „ Ono što čini Putujbolje drugačijim jest što strastveno radimo svoj posao, pratimo putnike prije, za vrijeme i nakon putovanja. Međutim najbitnije, mi ne prodajemo – mi privlačimo“ zaključuje Elizabeta Planinić.

Za kraj možemo zaključiti kako je danas važna specijalizacija na određenu nišu, poslovanje s ljudima koji isporučuju odlično iskustvo i zadnje, ali ne manje važno, fokus je na strasti i vrijednostima te da budete to što jeste – čovjek s emocijama, a ne korporacija.Neka Vam bude stalno do klijenata i koju uslugu isporučujete. Znam kako će se ovaj intervju nekima činiti malo neobičan i prepozitivan, no ako ne vjerujete meni izazivam Vas da kontaktirate Elizabetu Planinić za svoje sljedeće korporativno putovanje i uvjerite se sami. Ništa Vas ne košta, a možete smo profitirati.

Putujte Naj bolje s Elizabetom Planinić.

Vijesti: