Web stranica TZ Istre postala pravi destinacijski portal s fokusom na turiste i doživljaje

Prvim danom 2019.godine službena web stranica Turističke zajednice Istre www.istra.hr , doživjela je totalni preokret kroz novi dizajn i pristup promociji Istre kao naše glavne turističke destinacije. Ono što...

Prvim danom 2019.godine službena web stranica Turističke zajednice Istre www.istra.hr , doživjela je totalni preokret kroz novi dizajn i pristup promociji Istre kao naše glavne turističke destinacije.

Ono što je na prvu sasvim jasno je da fokus na čitatelje tj. na turiste i promociju cijele destinacije, a ne na b2b informacija prema struci.

Osvježen, moderan i jednostavan dizajn web stranice fokusiran je na velike slike te click byte članke, a glavni fokus je na promociji destinacija, doživljaje i razloge zašto posjetiti Istru. Cijela web strancia tako je podijeljena na pet glavnih kategorija: Istražite Istru, Destinacije, Doživite Istru, Smještaj i MyIstria

S druge strane, komunikacija je bazirana ne toliko na destiancije, nego na promociji doživaljaja, točnije na njih šest: Sunce i more, Zelena Istra, Kultura, Gourmet, Sport i outdoor te zdravlje i ljepotu.

Odabirom jedne od doživljaja otvaraju se članci kojima je cilj čitatelje uvesti dublje u priču zavisno od kategorije. Tako ako odaberete recimo Sport i Outdoor pojave se članci kao što su: Sedam slapova za nezaboravan doživljaj te šetnje i planinarenje do najboljeg mjesta za selfie. No, svi članci vješto vode prema dodatnim informacijama i linkovima kao i na specijalizirane web stranice za posebni vid turizma ( Istra Trails, Istra Gourmet, Istra Bike, Istra Inspirit, Istra Culture ) gdje su sve dodatne informacije. Od vinskih cesti do cikloturističkih karata i oznaka.

Tu je i kategorija TOP 5 koja kroz razne članke ističe 5 najboljih aktivnosti i doživljaja koje turisti mogu doživjeti u Istri, a koji opet dalje vodi prema destinacijama ili linkovima na doživljaje.

Također, tu je kategorija koja donosi popis svih manifestacije, kao i popis svih smještajnih kapaciteta, restorana. Svaka destinacija ima svoju podstranicu, no trenutno još nedostaje dovoljno materijala za svaku destinaciju koji se vežu uz istu, ali koji će se sigurno popuniti tijekom godine.

Jedna od novosti je kategorija MyIstria, koja služi kao planer putovanja. Tako svaki članak ima mogućnost da se označi i povuče u svojevrsnu košaricu, te se tako dobiva personaliziran planer. Također, postoji svojevrsni agregator koji kroz početne dvije opcije ( Sport ili slobodno vrijeme ) vodi dalje na različite podkategorije ili stil otkrivanja Istre. Od pustolovine, romanse, prirode, grada, party, relax, gourmet… te na kraju nudi članke na odabrane teme. Tu je i kategorija Vaše priče, koja prikazuje slike Istre koje su posjetitelji objavili na svojem Instagram profilu.

Inače, web stranica istra.hr je najposjećenija turistička web stranica Istre te glavni digitalni uvid u ponudu Istre. Tako da je novi dizajn i fokus na promociju iste prema posjetiteljima svakako dobar potez. S druge strane sve poslovne informacije su i dalje tu skroz na dnu web stranice.

Ono što svakako nedostaje je dodatni iskorak u kontekstu direktne prodaje sadržaja. Prvaci na tom polju su svakako klaster sjeverozapadne Istre koji su kroz brend www.coloursofistria.hr pioniri i daleko ispred svih upravo na brendiranju destinacije tj. sadržaja svojeg klastera i već godinama upravo rade upravo na tom konceptu. Kroz članke, video i fotomaterijale promoviraju svoja događaja te ih preko platforme istriaexperience.com direktno prodaju online.

O uspjehu dovoljno govori samo jedna korektna činjenica. Prošle godine u samo 24 sata prodano je 600 karata za odličan turistički proizvod Istria Wine&Walk. Naglašavam sve karte su prodane online.

Sve u svemu svakako treba pohvaliti transformaciju glavne digitalne platforme istarskom turizma prema pravom destinacijom portalu, fokusiran prema turistima i promociji doživljaja kao motiva dolaska, a ne samo sunca i mora. Sigurno kako će se sadržaj popunjavati iz dana u dan te kako će web stranica rasti i dalje se razvijati.

Tu treba naglasiti kako iza nove digitalne platforme, u tehničkom segmentu, stoji Istarska razvojna turistička agencija ( IRTA ), koja godinama radi upravo na praćenju performansni portala, radi online promocije portala i destinacije, komunikaciju na društvenim mrežama, kao i druge razvojne projekte kao što su Istra Inspirit, Hotspot Croatia, kontakt i prodajnim centrom centrom destinacije i mnoge druge. Uglavnom sve se lijepo i sinergijski slaže i upotpunjuje.

Tako je Istra opet daleko ispred svih. Ne samo u izvedbi, nego o načinu razmišljanja. I druge destinacije mogu pratiti korak, imaju isto sve preduvjete, no ne prate ritam. Razlog je samo jedan. Istra se stvarno bavi strateškim i tržišnim razvojem turističke destinacije. I tu je jedna, ali velika razlika uspjeha Istre.

Prilog: Novi destinacijski portal Istre – www.istra.hr

Vijesti: