Web stranica HTZ-a bilježi porast posjeta od 250%

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji cijele Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak...

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji cijele Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. A ulazak u finale nogometnog prvenstva sasvim sigurno osigurat će nam najbolju moguću marketinšku kampanju tj. pozornost svijeta bit će na Hrvatskoj.

Naravno, ovakva globalna medijska pozornost prema Hrvatskoj povlači i pitanje pozitivnog utjecaja na gospodarstvo kao i na brendiranje cijele Države. A kako se u cijeloj priči snašao HTZ te iskoristio ovu situaciju?

Kako ističu iz HTZ-a, web stranica HTZ-a ( croatia.hr ) inače naša glavna turistička platforma, bilježi veliki porast posjeta i to za više od 250%, a najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske.

Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda. 

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. 

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram, zaključuju iz HTZ-a. 

No glavno je pitanje: Jesmo li iskoristili najbolju moguću marketing kampanju na svijetu tj. fokus svih globalnih medija na pravi način? 

Prije dvije godine, točnije 2014. godine, imali smo veliku priliku promovirati naš turizam na svjetskoj pozornici kroz nogometno Svjetsko prvenstvo u Brazilu. Otvorenje i prvu utakmicu u kojoj smo igrali protiv domaćina, samo putem malih ekrana ( ne računajući druge medije kao i internet ), po procijeni FIFE kao organizatora, gledalo je preko 47 milijuna gledatelja diljem svijeta, te 1,5 milijuna televizijskih gledatelja u Hrvatskoj. Prilika koju nažalost nismo iskoristili, a danas je priča puno šira i s puno većim medijskim dosegom.

Koju priču smo ispričali o Hrvatskoj? O našem turizmu?  Jesmo li bili spremni i pripremili se kako strateški pozicionirati Hrvatsku, kako gospodarski pa tako i kroz turizam? Kako smo pozicionirali naš brend?

Pitanja koja ćemo uskoro detaljno analizirati, nakon završetka svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

Vijesti: