Zadar Outdoor Festival odličan primjer kako se produžuje turistička sezona

Prije dvije godine, šećem starim gradom u Zadru i iznad glave vidim banner koji reklamira turističku manifestaciju, a koji se održava tek za godinu dana, tj. tek sljedeće turističke...

Prije dvije godine, šećem starim gradom u Zadru i iznad glave vidim banner koji reklamira turističku manifestaciju, a koji se održava tek za godinu dana, tj. tek sljedeće turističke sezone.

U glavi mi se odmah vrtjela misao, sjećam se kao da je bilo danas Hm…netko reklamira turističku manifestaciju tijekom turističke sezone, godinu prije samog održavanja. To mora biti nešto kvalitetno. Odličan potez i ne mogu vjerovati da netko u Hrvatskoj razmišlja na taj način i da je ušao u „trošak“ izrade bannera te najma prostora da promovira manifestaciju čak godinu dana ranije. Bravo, odličan potez. Logično, promoviraj priču kada su ti turisti tu u gradu te ih tako privučeš da se vrate i stvoritš dodatni motiv dolaska. Moram to istražiti. To mora biti jedna nova odlična turistička priča.

I stvarno, nisam se razočarao, radi se o Zadar Outdoor Festivalu. Odličnom turističkom proizvodu koji u predsezoni, od 11-13.05, generira toliko važan kvalitetan sadržaj u Zadru kao i motiv dolaska. Manifestaciju je to koja slavi prirodu, aktivan život i avanturistički duh, a kroz četiri dana more, kopno, rijeke i planine Zadarske regije će se pretvoriti u prirodna sportska borilišta koja će izazvati natjecatelje iz cijelog svijeta da testiraju svoje vlastite sportske mogućnosti i pritom se odlično zabave.

Cilj je pozicionirati Zadarsku regiju na turističke karte svih pobornika aktivnog odmora i održivog turizma. Svjesni smo da naša regija obiluje mnogim potencijalima, koji se još uvijek ne iskorištavaju dovoljno, u smislu ponude i promocije turističkih sadržaja. Iznimno nam je drago da su našu ideju prepoznali i partneri iz turističkih zajednica općine Vir i Ugljan, koji nam pružaju podršku u organizaciji trail i biciklističke utrke“ istaknula je Iva Bencun, jedna od organizatorica Zadar Outdoor Festivala te dodala kako je Festival namijenjen svima, od rekreativaca do olimpijaca, a što se fizičke spreme tiče, potrebno je imati samo dobru volju.

Tako se na Zadar Outdoor festivalu natjecatelji natječu u sedam disciplinama: trčanje, trail trčanje, plivanje, jedrenje, kajakarenje, bicikliranje, veslanje na dasci. A oni koji se nisu mogli naći u spomenutim sportovima, mogu se priključiti radionicama slackline-a, parkoura i joge.

Službeno otvorenje Festivala najavljeno je u petak 11.05.2018 u 11:00 sati, a istog dana popodne, trčat će se Zadar Sunset Run, trka koja slavi poznati zadarski zalazak. I ove će godine, svi ljubitelji subotnje špice moći uživati u vještinama Highline majstora, koji hodaju po nebu iznad Foruma. Osim najavljenih natjecateljskih disciplina, svi sudionici i njihova pratnja, imat će priliku izučiti neke nove vještine na sportskim radionicama – parkour-a, joge i slackline-a, uživati u proizvodima lokalnih OPG-ova, družiti se i zabavljati tijekom večernjeg programa. S ciljem dodatne promocije i održavanja tradicije jedrenja u zadarskom kanalu, Zadar Outdoor Festival sklopio je partnersku suradnju i s jedriličarskim klubom Uskok. Poznata, nekada najbrojnija regata u zadarskom kanalu – Zadarska regata, tako se ove godine jedri u sklopu Zadar Outdoor Festivala.

Program je raznolik, nastojimo svake godine uvesti nešto novo, tako ove godine osim već poznatih disciplina, imamo natjecanje u veslanju na dasci, popularnom – stand up paddelingu. Ideja je zaista promovirati aktivan životni stil, bavljenje sportom i boravak u prirodi, a naš entuzijazam i potencijal Zadar Outdoor Festivala, prepoznali su i podržali brojni ovogodišnji sponzori i partneri. Zaista smo sretni što se ovoliko pozitivne energije veže uz Zadar“  zaključila je Bencun.

Zadar Outdoor festival produžuje turističku sezonu, povećava turističku potrošnja i brendira zadarsku regiju  kao destinaciju za aktivni odmor. U svakom slučaju, odlična zaokružena priča.  To je turizam i važan kvalitetan sadržaj koji nam toliko nedostaje. Upravo se na ovaj način produžuje turistička sezona. Raznolikim, kvalitetnim i autentičnim turističkim proizvodom.

Inače, da je cijela promocija i kvalitetna priprema imala smisla, govori podatak, kako su prošle godine u prvoj godini održavanja privukli oko 1.000 natjecatelja, a ove godine se očekuje više od 1.200 natjecatelja sukladno trenutnim prijavama koje još traju.

Više informacija o festivalu potražite na službenoj web stranici, a kako je to izgledalo prošle godine pogledajte dolje u promotivnom filmu.

Povezane vijesti:

OBJAVLJEN POPIS TURISTIČKIH USLUGA AKTIVNOG I PUSTOLOVNOG TURIZMA

DUBROVNIK & KONAVLE WALKING FESTIVAL ODLIČNA TURISTIČKA PRIČA I PLATFORMA KAKO TREBA IZGLEDATI NAŠ TURISTIČKI PROIZVOD

SAZNAJTE ZAŠTO JE ISTRIA WINE&WALK JEDNA OD NAJBOLJIH TURISTIČKIH PRIČA U HRVATSKOJ

Vijesti: