Zajedničkom suradnjom triju javnih ustanova iz Karlovačke županije do novog odličnog turističkog proizvoda

Danas je u Rakovici u Javnoj ustanovi Baraćeve špilje predstavljena zajednička suradnja na području turizma triju javnih ustanova s područja Karlovačke županije: Javna ustanova Baraćeve špilje i Centar za...

Danas je u Rakovici u Javnoj ustanovi Baraćeve špilje predstavljena zajednička suradnja na području turizma triju javnih ustanova s područja Karlovačke županije: Javna ustanova Baraćeve špilje i Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke i Javna ustanova Aquatika – slatkovodni akvarij Karlovac.

Prirodna i kulturna baština Karlovačke županije veliko su bogatstvo koje se kroz turizam sve više na kvalitetan način prezentira stranim i domaćim turistima. Tako je u 2017.godini u Karlovačkoj županiji zabilježeno je više od pola milijuna noćenja, što je izvrstan rezultat, ali imperativ je puno veći, te sustavnijem pristupom turizmu, a trenutno je u izradi i Maste plan razvoja turizma u Karlovačkoj županiji, žele punoj snažnije pozicionirati na turističkoj karti kao ozbiljna i cjelogodišnja kontinentalna destinacija.

Cilj je da se broj noćenja poveća na 3 pa čak do 7 dana, za što svakako postoje preduvjeti, a ključ uspjeha je održivo upravljanje turističkim resursima, ali i razvoj novih interpretacijskih sadržaja kao što su spomenute 3 ustanove, odnosno turističke atrakcije.
Zajednička promotivna akcija Aquatike, Baraćevih špilja i Ivanine kuće bajke ima za cilj zajedničku promociju fokusiranu prema stranim turistima koji tijekom ljeta posjećuju i prolaze kroz Karlovačku županiju. Sinergija i stvaranje zajedničke turističke priče o prirodnoj i kulturnoj baštini kroz moderne centre za posjetitelje olakšat će komunikaciju s turistima, umrežiti turističku ponudu i potaknuti turiste na istraživanje destinacije, a time i duže zadržavanje u samoj destinaciji.

U krugu od nekoliko sati vožnje turisti mogu posjetiti 3 atrakcije Karlovačke županije, i uz letak s kuponima ostvariti popust na ulaznice u Aquatiku i Ivaninu kuću bajke u iznosu od 10% na individualne ulaznice u srpnju i kolovozu. Ovom zajedničkom promotivnom akcijom aktivirao se sporazum o suradnji kojeg je Grad Karlovac tijekom projekta izgradnje Aquatike potpisao s Baraćevim špiljama i Ivaninom kućom bajke, a čime se potaknulo umrežavanje dionika turističke ponude s ciljem povećanja vidljivosti na turističkom tržištu. Izrađeni su i promotivni letci koji će se distribuirati u sve tri ustanove, turističkim informativnim centrima te smještajnim objektima u Rakovici, Ogulinu, Karlovcu i Zagrebu. Ovo je svakako poziv i privatnim iznajmljivačima da preuzmu letke u lokalnim turističkim zajednicama, te upoznaju svoje goste s ovom odličnom turističkom pričom i ono najvažnije kvalitetnim, raznolikim i autentičnim sadržajem.

Sinergija je toliko ključna u turizmu i turističkim destinacijama, a svakako treba gledati puno širu sliku te umrežavati se kroz sinergiju na području regija. Destinaciju čine svi sudionici, te ukoliko nema sinergije i koordinacije, nema ni kvalitetnog turističkog proizvoda. Ono što je najvažnije u cijeloj priči, motiv dolaska nije smještaj, nego upravo kvalitetan, raznolik i autentičan sadržaj. Jedinstvena kuća bajke, jedini slatkovodni akvarij u Hrvatskoj i prirodne ljepote podzemlja zasigurno su vrijedni turistički aduti koje vrijedi posjetiti i doživjeti.

Također, upravo taj kvalitetan turistički sadržaj koji nam kronično nedostaje direktno utječe na zadovoljstvo gosta određenom turističkom destinacijom, te ukoliko ispunimo ili nadmašimo njegova očekivanja, gost će se opet vratiti t postati naš ambasador. Zato je sinergija najvažnija u turističkim destinacijama, nema tu konkurencije, te svi moramo prodavati i preporučivati naše lokalne proizvode i turističke atrakcije.

Svakako kako se ova suradnja može kvalitetnije proširiti i nadograditi, no najvažnije je krenuti, te svakako pohvaliti Karlovačku županiju i sinergiju triju javnih ustanova za sinergiji. Pratite i vi ovaj pozitivan primjer umreživanja na turističkoj destinaciji. Destinacija niste vi pojedinačno, nego svi zajedno čine turistički mozaik jedne turističke destinacije i brenda.

PRILOG: 3 TURISTIČKE ATRAKCIJE KARLOVAČKE ŽUPANIJE

Vijesti: