Zanimljivo istraživanje: Što turisti rade prvi dan na odmoru? 

Prva 24 sata ključna su za odmor jer gotovo polovica putnika (46%) koji su sudjelovali u globalnom istraživanju, vjeruje da prvi dan određuje raspoloženje cijelog odmora, dok jedna četvrtina...

Prva 24 sata ključna su za odmor jer gotovo polovica putnika (46%) koji su sudjelovali u globalnom istraživanju, vjeruje da prvi dan određuje raspoloženje cijelog odmora, dok jedna četvrtina putnika iz Hrvatske (28%) tvrdi da prvi sati mogu odlučiti je li cijelo putovanje uspješno ili ne. Booking.com, svjetski lider u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, proveo je istraživanje na uzorku od 18.000 putnika iz 25 zemalja diljem svijeta kako bi istražio što se zaista događa u prva 24 sata odmora.

Prva 24 sata ključna su za odmor jer gotovo polovica putnika (46%) koji su sudjelovali u globalnom istraživanju Booking.com-a,  vjeruje da prvi dan određuje raspoloženje cijelog odmora, dok jedna četvrtina putnika iz Hrvatske (28%) tvrdi da prvi sati mogu odlučiti je li cijelo putovanje uspješno ili ne.

Zanimljivi podaci, zar ne? I zato je biti pravi domaćin izrazito važno, kako za goste tako I za Vas, bilo da se radi o obiteljskom smještaju ili hotelu. Kako dočekujete goste? Jeste im pripremili piće dobrodošlice i neki autohtoni snack? Ipak su putovali satima kako bi došli do Vas.

Što turisti rade prvi dan na odmoru? 

Odgovori ispitanika na pitanje o najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora dočaravaju zanimljivu sliku o putniku 21. stoljeća. Tradicionalni elementi poput raspakiravanja (68%), pregledavanja smještaja (60%) i planiranja aktivnosti za sljedeći dan (53%) zauzeli su prva tri mjesta ispitanika globalnog istraživanja. Ispitanici iz Hrvatske najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora smatraju odlazak na kavu, pivo ili čašu vina (68%), raspakiravanje (61%) i popodnevno drijemanje (55%).

Globalno istraživanje također pokazuje koliko je uloga tehnologije važnija u našim aktivnostima na odmoru u odnosu na prije:

  • savršena fotografija za društvene mreže (27%, a čak 37% među is pitanicima od 18 do 34 godine, kod ispitanika iz Hrvatske 21%) Imate Wifi?
  • čitanje online recenzija za restorane (26%, kod ispitanika iz Hrvatske 14%)
  • upoznavanje novih ljudi/pokušaj stvaranja novih prijateljstava (24%)
  • učenje jezika (16%)
  • naručivanje posluge u sobu (15%)
  • slušanje playliste za odmor (13%)
  • provjera poslovne e-pošte (10%, kod hrvatskih ispitanika također 10%)

Kad je riječ o vremenu potrebnom za ove aktivnosti, rezultati istraživanja pokazuju da se fotografiranje za društvene mreže, provjera poslovne e-pošte i naručivanje posluge u sobu događaju prije tradicionalnijih aktivnosti poput uživanja u prvom sladoledu na odmoru i kupanja u bazenu, 47% putnika pojede prvi sladoled unutar prvog sata i samo 19% ode na bazen, dok 54% fotografira, 56% provjerava e-poštu i 57% naručuje poslugu u sobu u istom vremenskom periodu. “Odmor je vrijeme u kojem možemo putovati u nova odredišta, doživjeti nova iskustva i odmoriti se od rutine svakodnevice. Očekivanja su često visoka i uz sve što želimo vidjeti i doživjeti, mnogo toga ovisi o prva 24 sata. Naša je misija u Booking.com-u omogućiti ljudima da istraže cijeli svijet i to uključuje pomoć u nastojanju da prvi sati odmora ispune, ako ne i premaše, njihova očekivanja. Smještaj je zajednička komponenta svakog odmora pa, bilo da želite imati Wi-Fi, obilan doručak svaki dan ili vam je važan samo predivan pogled, mi vam olakšavamo da pronađete idealan smještaj te razvijamo napredna tehnološka rješenja koja vam boravak u odredištu čine iznimno jednostavnim od samog početka.” istaknuo je Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u

 

Također, u prva 24 sata odmora, aktivnosti koje uključuju smještaj zauzele su visoka mjesta na popisu prioriteta putnika. Pregledavanje smještaja na drugom je mjestu (60%) dok više od trećine putnika (36%) tvrdi da im je jedna od najvažnijih stvari prvi dan testirati krevet skakanjem po njemu ili drijemanjem.

Prema ulozi udobnosti našeg privremenog doma na odmoru, ispitanici su naveli najvažnije stvari koje u prva 24 sata iskoriste u svom smještaju. Putnici iz Hrvatske imaju sljedeće prioritete:

  • udoban madrac (52%)
  • predivan pogled (48%)
  • obilan doručak (41%)
  • klimatizirana soba (37%)
  • srdačan doček domaćina (33%)

Pogledajte tj. još bolje budite turist u svojem smještaju i prođite ovu listu. Izrazito je važno stavite se u ulogu gosta, jer jedino tako možete vidjeti prednosti i mane, kao i što Vam nedostaje. Naravno, ako vam je stalo do gosta i turizam i ako ste pravi domaćin u obiteljskom smještaju.

Vijesti: