Zašto da putujem stotine kilometara u vašu turističku destinaciju?

Jedno od glavnih pitanja za svakog turističkog djelatnika: Zašto ljudi uopće putuju?  Da, tako je jednostavno. Zašto da putujem stotine kilometara u vašu turističku destinaciju? Vrlo jednostavno pitanje, a odgovor na...

Jedno od glavnih pitanja za svakog turističkog djelatnika: Zašto ljudi uopće putuju? 

Da, tako je jednostavno.

Zašto da putujem stotine kilometara u vašu turističku destinaciju? Vrlo jednostavno pitanje, a odgovor na ovo pitanje mora izazvati dovoljno dobar motiv za putovanje i dolazak.

Koja je vaša priča? Što mogu vidjeti i doživjeti? Za koje iskustvo ću biti bogatiji? Kako me možete oduševiti? Odgovorite na ova pitanja i već ste daleko ispred drugih turističkih destinacija. Važan je sadržaj, autentičan i jedinstven sadržaj i nezaboravno iskustvo, a ne forma.

Što da putnička agencija stavi u katalog o Vašoj destinaciji? Što da prodaje? Smještaj? Svakako ne, jer hotel nije motiv dolaska, nego autentičan, raznolik i kvalitetan sadržaj turističke destinacije. Morate prodavati priču i sadržaj, a ne formu.

Budimo to što jesmo – Hrvati. To je priča koju moramo lijepo upakirati i ispričati. Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča.

Pričamo priče, naše autentične priče.

Vijesti: