Zimski senior program u Dubrovnik dovodi 30 tisuća gostiju iz Skandinavije i Njemačke

Uz veliki broj destinacija koje su redovnim linijama povezane s Dubrovnikom tijekom zime, od ponedjeljka, 14. siječnja,  započinje charter program dolazaka senior grupa iz Skandinavije i Njemačke koji će...

Uz veliki broj destinacija koje su redovnim linijama povezane s Dubrovnikom tijekom zime, od ponedjeljka, 14. siječnja,  započinje charter program dolazaka senior grupa iz Skandinavije i Njemačke koji će do 11. svibnja, u Dubrovnik,  dovesti preko 30 000 posjetitelja.

U organizaciji putničke agencije WTouristic, članice Karaci grupe  i RSD Reisen iz Njemačke, od ponedjeljka 14.siječnja, započinje zimski program dolazaka senior grupa iz Njemačke i Skandinavije s jednim charterom dnevno, sve do 11.veljače kada će početi dolaziti dva puta dnevno do 11.svibnja.  Zimski program započeo je već u listopadu 2018., nakon čega je kratko preusmjeren u Zračnu luku Split zbog radova na dubrovačkom aerodromu.

PREKO 30 TISUĆA POSJETITELJA IZ SKANDINAVIJE I NJEMAČKE

Riječ je o putovanju koje počinje i završava u Dubrovniku, a tijekom kojeg će gosti posjetiti još Ston, Makarsku, Trogir i Split. U Dubrovniku će provesti dvije noći u dubrovačkim hotelima Hotel Rixos Libertas, Hotel Lero, Hotel Villa Paradiso te hotelima iz grupacije Valamar. 

Foto: Pixabay.com

U ovoj godini planira se dolazak preko 30 tisuća posjetitelja do 11.svibnja 2019. dok  je za iduću godinu  plan dovesti do 65 tisuća posjetitelja, ističu iz TZ Dubrovnika. 

Odličan program i primjer kako se produžuje sezona tj. u ovom slučaju možemo govoriti o visokoj predsezoni. Također, treba pohvaliti kako je Dubrovnik mjesto dolaska i odlaska kao jedan od glavni motiva dolaska, ali kako se u sklopu programa prodaje cijela Dalmacija i to je primjer kako i inače destinacije moraju surađivati. Pogotovo Dubrovnik, koji mora iskoristiti svoju medijsku i financijsku moć da prodaje i brendira šire područje Dubrovnika tj. cijelu Dubrovačku županiju kao i Dalmaciju.

Tako se produžuje sezona, dužina boravka gostiju, povećava turistička potrošnja i zadovoljstvo destinacijom, kao i ključan problem masovnog turizma koji je prisutan u Dubrovniku. To se zove strateški i odživi razvoj, a ne da Dubrovnik gleda samo sebe i unutar svoja “četiri” zida.


Vijesti: